Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomalle, kivalle 45+ miehelle hyvää yötä. 🧡🛌
Hyvää yötä. Tiedäthän, että aion lapsettomana pysyä jatkossakin.
Kuntarajain takana haukahti ja paukahti.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella jos joutuisin johonkin hullujen huoneelle pakkolääkittynä. Kertoisitkohan sittenkään että annoit oikeasti vihjeitä vai antaisitko niiden vain lääkitä mut vihannekseksi.
Pelastaisin sut ja veisin Ylivieskaan.
Rakkautta ja hyvää yötä lasin taakse.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua ihmetytti, kuinka pystyit siinä hänen läsnäollessaan pitämään mun kanssa sitä kaikkea yllä. Sitten vielä kun näin sut muiden kanssa liikkeellä, välillä ihan selkeästi väistit mua etkä halunnut kohdata ja välillä näin, että olisit kipeästi kaivannut kohtaamista. Ihastuin aika kovasti suhun, mutta välillä tuntui että inhoat mua ja se sitten nollasi tunteita. Aina lähti tunteet kuitenkin uudelleen kasvamaan. Yritin kyllä olla sulle läsnä ja tavoitettavissa, mutta silti syyllistit mua välinpitämättömyydestä, mikä aiheutti stressiä kun yritin ihan tosissani ja näit niin negatiivisesti mun yritykseni ja annoit aika ikävää palautetta, kuten vaikka silloin kun kerroit meneväsi treffeille ja isoon ääneen kailotit siitä jälkeenpäinkin. En enää tiennyt, kuka on hyvä tyyppi ja kuka ei ja mitä kukakin minusta ajattelee sen perusteella, mitä oot puhunut heille ja millaisen kuvan oot antanut. Tuntui välillä kuin esittäisit mulle ihan muuta ja puhuisit niille toisille ihan toista. Sitä alkoi kulkea varpaillaan kun tuntui, etten osaa käyttäytyä oikein vaikka yritän. Ja sitten syyllistit välinpitämättömyydestä. Olisin tarvinut enemmän positiivista palautetta, hyväksytyksi tulemisen tunnetta ja rohkaisua. Taisit kyllästyä siihen ja sitten kaikki meni miten meni ja nyt tämän hetken tilanne. Oon ollut vihainen ja katkera, mutta se on ollut turhautumista tilanteeseen, ei sinuun.
Ootko potkaissut ukkovarpaasi kirveen teräpuolelle, vai mikä sun on ongelma on?
Noniin... Taidan luovuttaa. En jaksa enää. Sydän särkyy aina enemmän ja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuletkohan aina jäämään jotenkin erityisenä muistoihini. Olen tavannut niin monta koskettavaa ihmistä jälkeesi, mutta vieläkin mietin sinun erityisyyttäsi. Kumma juttu, hyvin merkillinen. (Naiselta)
Samoin sinä olet jäänyt mieleeni. Naiselle.
Minun mieleeni on jäänyt 2 miestä koko elämän aikana. Toisen kanssa saan olla välillä tekemisissä. Toiset on vaan niin erikoisia persoonia.
Ja sivusta
Hyvää yötä kaunis M-nainen
J-mies
"The demons come down the hardest to those who shine the brightest"
Taunoa odotan , taunoa haluan, joko huomenna, olen palvelutalon lounaspaikassa klo 10.39.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella jos joutuisin johonkin hullujen huoneelle pakkolääkittynä. Kertoisitkohan sittenkään että annoit oikeasti vihjeitä vai antaisitko niiden vain lääkitä mut vihannekseksi.
Miksi Ylivieskaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuntarajain takana haukahti ja paukahti.
Rölli nautti viipyilevästä aromista simmät sirrillään.
Vierailija kirjoitti:
Onko rankkaa olla sinä? 🤔
On!❤️
Vierailija kirjoitti:
Hän on kaikkea, mitä voi toivoa. Paitsi liian kaukana.
Muuttaisin lähemmäs?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomalle, kivalle 45+ miehelle hyvää yötä. 🧡🛌
Hyvää yötä. Tiedäthän, että aion lapsettomana pysyä jatkossakin.
Uskon teihin kaikista eniten täällä.
Hyvää yötä tärkeä. Kaipaan sinua niin paljon. Ehkä kaikki kääntyy vielä hyväksi. Nuku hyvin valonsäteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin sit hulliksella.
todellakin ...