Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipailemisiin. ❤️
Kommentit (17476)
Älä murehdi, on täällä ainakin yksi, jonka kaivattu ei ole mikään noista kolmesta 👋
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Luin eilisen päivän viestejä läpi ja jäin miettimään ..... Kaivataanko täällä enää ketään muita kuin opettajia, yh- äitejä ja naapureita? Sitten olen väärässä viestiketjussa.
Huomasin saman asian aikaisemmin, siksi siirryin kirjoittamaan Suomi24:lle kaivatulleni. Täällä nykyisin enää harvoin käyn. Tämän viestiketjun taso tullut huimasti alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Luin eilisen päivän viestejä läpi ja jäin miettimään ..... Kaivataanko täällä enää ketään muita kuin opettajia, yh- äitejä ja naapureita? Sitten olen väärässä viestiketjussa.
Huomasin saman asian aikaisemmin, siksi siirryin kirjoittamaan Suomi24:lle kaivatulleni. Täällä nykyisin enää harvoin käyn. Tämän viestiketjun taso tullut huimasti alaspäin.
Samoin. Täällä käyn toisinaan, mut enempi Suomi24. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Täällä käyn toisinaan, mut enempi Suomi24. 😊
Niin ja sivustapa sivusta tulin. 🤗
Ei ollut live viestini taaskaan lukemisen arvoinen. Se, joka päättyi sydämeen. Nämä asiat alkaa kasautua mun mielessä.
Lopetan kaipaamisen tähän hetkeen, koska olen niin tyhmä ja turha ihminen. Kaivattunikin pitää minua vain pilkkanaan.
Hyvää aprillipäivää kaipaajille🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Huomenta kaivattuni.
Viime vuonna näihin aikoihin huomasin olevani ihastunut.
🧩♥️
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaivattuni.
🧩♥️
...puutuva palanen. Se sinä oot. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaivattuni.
🧩♥️...puutuva palanen. Se sinä oot. 😘
... puuttuva... 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaivattuni.
Kiitos rakas. Tää on mulle. Mulla on nimittäin puutuvia palasia kropassa. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaivattuni.
Kiitos rakas. Tää on mulle. Mulla on nimittäin puutuvia palasia kropassa. sivusta
Glad to help! Menköön aprillipäivän piikkiin. 😉🙃
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Kerran elämässä kohtaa sellaisen, jonka jälkeen kukaan ei enää tunnu miltään. Ja jota ennen olleet ovat olleet ajan hukkaa. Sinä olit ja olet minulle se.
Erittäin hyvin sanottu. Mulla ollut näin jo vuoden ja 9 kuukautta suunnilleen.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö tämä ikinä ohi?
❤️❤️❤️❤️❤️
Ei. Kaipaile rauhassa. Jonain päivänä vien sinut maailmanympärysmatkalle.