Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Huomenna ois taas se vuoden paras päivä tunnustaa kaivatulle tunteet. Jos kaivattu ei tunnekaan samoin, niin päälle vaan luritus "Aprillia, syö silliä..."
Vihaan aprillipäivää. Ei voi uskoa mihinkään mitä kukaan sanoo. Onneksi en huomenna näe ketään.
Tunteita ei tarvitse tunnustaa, hän tietää.
Miksi täällä ei saa ikinä lisätä, että "sivusta tuo edellinen". Jos siis unohtaa laittaa sen sivusta. Menee tuo korjaus aina sensuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan ottaa jonotusautomaatista numero.
Saat etuilla rauhassa. En pistä pahakseni.
Kiitos. Tämä piristi. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
010170. Kaipaan sinua.
Kaipaat häntä vai olet itse?
Valitsen molemmat.
Sehän tarkoittaa, että olisit kadottanut itsesi ja kaipaisit itseäsi.
Hyvä päätelmä, mutta ei tässä tapauksessa.
Muru, nähdään ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua ihmetytti, kuinka pystyit siinä hänen läsnäollessaan pitämään mun kanssa sitä kaikkea yllä. Sitten vielä kun näin sut muiden kanssa liikkeellä, välillä ihan selkeästi väistit mua etkä halunnut kohdata ja välillä näin, että olisit kipeästi kaivannut kohtaamista. Ihastuin aika kovasti suhun, mutta välillä tuntui että inhoat mua ja se sitten nollasi tunteita. Aina lähti tunteet kuitenkin uudelleen kasvamaan. Yritin kyllä olla sulle läsnä ja tavoitettavissa, mutta silti syyllistit mua välinpitämättömyydestä, mikä aiheutti stressiä kun yritin ihan tosissani ja näit niin negatiivisesti mun yritykseni ja annoit aika ikävää palautetta, kuten vaikka silloin kun kerroit meneväsi treffeille ja isoon ääneen kailotit siitä jälkeenpäinkin. En enää tiennyt, kuka on hyvä tyyppi ja kuka ei ja mitä kukakin minusta ajattelee sen perusteella, mitä oot puhunut heille ja millaisen kuvan oot antanut. Tuntui välillä kuin esittäisit mulle ihan muuta ja puhuisit niille toisille ihan toista. Sitä alkoi kulkea varpaillaan kun tuntui, etten osaa käyttäytyä oikein vaikka yritän. Ja sitten syyllistit välinpitämättömyydestä. Olisin tarvinut enemmän positiivista palautetta, hyväksytyksi tulemisen tunnetta ja rohkaisua. Taisit kyllästyä siihen ja sitten kaikki meni miten meni ja nyt tämän hetken tilanne. Oon ollut vihainen ja katkera, mutta se on ollut turhautumista tilanteeseen, ei sinuun.
Miten sä nyt tuollaista kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Huomenna ois taas se vuoden paras päivä tunnustaa kaivatulle tunteet. Jos kaivattu ei tunnekaan samoin, niin päälle vaan luritus "Aprillia, syö silliä..."
Loistoidea!
Lupasin olla ihmisiksi mutta hänkin kyllä kerran, vahingossa tietysti, sanoi mulle että näytätkö sitä vihreää ja melkein tipuin tuolilta niin tuon vois kyllä jekuttamalla kostaa
Kerran elämässä kohtaa sellaisen, jonka jälkeen kukaan ei enää tunnu miltään. Ja jota ennen olleet ovat olleet ajan hukkaa. Sinä olit ja olet minulle se.
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan ottaa jonotusautomaatista numero.
Vaikuttaako susta siltä, että hänen luokseen on jonoa? Vai katsovatko kaikki muutkin vain kiltisti kaukaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko naapuri huomenna kotosalla?🧀🥖🍷🍷
Jos ei ole, voin tulla sijaistamaan herkkujen toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Pelastetaan yhdessä maailma!
Osallistun. Mistä aloitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten yli kolmikymppinen mies voi olla tuollainen kakara?
Jokainen voi olla lapsi kun oikein silmiin katsotaan. Tunsin minäkin edellisessä kotikunnassani naisen joka oli jo reippaasti yli viidenkymmenen. Oli ja on ehkä vieläkin omalla tavallaan rakastettava kakara.
Suurin osa ihmisistä vakavoituu aikuistuttuaan liikaa.
Näin on mutta lapsen omaisuuskin voi olla haitta. Pitäisi olla jonkin sortin ideaali tasapaino sille kuinka paljon mitäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Pelastetaan yhdessä maailma!
Hyvä idea, mutta mieti miten se onnistuisi tällä ketjuporukalla 🙈
Ethän ihana oo mulle vihainen? Olen vähän surenut sitä tänään. Enkä ihan vähänkään. Toisin sanoen olen itkeä pillittänyt. Kaipaan sua tosi paljon. Nähdään ensi viikolla. Hyvää yötä.
Onneksi minun kaivattu ei kirjoita noita pitkiä viestejä. En niitä jaksaisi edes lukea. Hyvää yötä :)
Vierailija kirjoitti:
Tiedolla, taidolla ja elämänkokemuksella! Pahoittelut, jos sinua on joku satuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
010170. Kaipaan sinua.
Kaipaat häntä vai olet itse?
Valitsen molemmat.
Sehän tarkoittaa, että olisit kadottanut itsesi ja kaipaisit itseäsi.
Hyvä päätelmä, mutta ei tässä tapauksessa.
Hyvä, jos olet tallessa etkä hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedolla, taidolla ja elämänkokemuksella! Pahoittelut, jos sinua on joku satuttanut.
Ei satuttanut, mutta aiheuttanut kyllä ällötyksen kaikkia miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerran elämässä kohtaa sellaisen, jonka jälkeen kukaan ei enää tunnu miltään. Ja jota ennen olleet ovat olleet ajan hukkaa. Sinä olit ja olet minulle se.
Onko hän nainen vai mies?
En jaksa kaipausta. Vesi hakkaa vene kylkeen.