Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Palstapulu nauratti, vaikka ihme kahakka nyt kahden daamin (?) välillä. Minäpä se vaan eilistä ihkuilen edelleen, oli niin kiva nähdä 😘🤗
Kiva ja kiva. Itse taisin eilen nähdä muutaman ihmisen viimeistä kertaa, joita olisin ehkä tahtonut nähdä vastaisuudessakin.
Vierailija kirjoitti:
Nää miehet, jotka kuvittelevat väistelevänsä onnenonkijoita ja valitsevansa sen vaatimattoman aidosti rakastavan naisen eivät tajua, että tulevat pelatuksi sellaisten naisten taholta, jotka todella osaavat pelata.
Se on sinun kaivattusi lähdössä tällaisen matkaan?
Vierailija kirjoitti:
Nää miehet, jotka kuvittelevat väistelevänsä onnenonkijoita ja valitsevansa sen vaatimattoman aidosti rakastavan naisen eivät tajua, että tulevat pelatuksi sellaisten naisten taholta, jotka todella osaavat pelata.
Ja tiedän sen, koska olen pelannut yhden juuri tällaisen miehen hyvin lähelle täydellistä romahdusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sinun kaivattusi lähdössä tällaisen matkaan?
Ei mulla ole kaivattua.
Lahjattomista ylipainoisista harvoin tulee HYVÄOSAISTEN vaikutelmaa 😂
(Vaikka sitä toki itse mielestään ovat)
Mä olen ryhditön ihminen jonka mielialat heilahtelee miten sattuu ikävä kyllä. Hävettää ja surettaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiivisti jään siihen käsitykseen, että kommentistasi huolimatta on olemassa aivan aitoa rakkautta, myös naisilla. Onnekkaasti tunnen paljon ihmisiä molemmista sukupuolista ja olen päässyt useammankin kerran vierestä toteamaan, kuinka sekä miehet tai naiset ovat aivan vilpittömästi olleet rakastuneita. Toivottavasti sinäkin saat sitä osaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Pelaajat ovat ihan samanlaisia ongenonkijoita.
T. Sivusta rehellinen nainen
Vierailija kirjoitti:
(Vaikka sitä toki itse mielestään ovat)
Kaipaatko lahjatonta ylipainoista, vai miksi jauhat tällaista kaipausketjussa?
Kaikki mun viestit kaapataan,
Naapurille. Lämmin halaus. 🫂
Vierailija kirjoitti:
Paha mieli
Mielipaha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Vaikka sitä toki itse mielestään ovat)Kaipaatko lahjatonta ylipainoista, vai miksi jauhat tällaista kaipausketjussa?
Ilmeisesti kadehtii lahjatonta ylipainoista.
Vierailija kirjoitti:
🤗 Takaisin.
Tänään ajattelin sua. Tai oikeastaan iski tunne, että sä taidat vieläkin ajatella mua. Ei siten, että haluaisit musta mitään, mutta jokin sua on jäänyt vaivaamaan.
Mua ei vaivaa mikään, ja tassuttelisin muutenkin menemään vaikka sapelli selässä. Oon silleen vähän äijä. Oisit säkin vaan. Sellast. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstapulu nauratti, vaikka ihme kahakka nyt kahden daamin (?) välillä. Minäpä se vaan eilistä ihkuilen edelleen, oli niin kiva nähdä 😘🤗
Kiva ja kiva. Itse taisin eilen nähdä muutaman ihmisen viimeistä kertaa, joita olisin ehkä tahtonut nähdä vastaisuudessakin.
No voi. Miten nyt silleen kävi 😒?
Vierailija kirjoitti:
Tulisi ihan tarpeen. Kiitos ajatuksesta.
Elämä on rikki. Sitä ei saa takaisin ennen kuin vauriot korjataan ja näytän minulta.