Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
6561/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perkule. Tuli mätkyjä 40 euroa, ja kyllä korpeaa maksella takaisin. Lisäksi kaivattuni varmaan vihaa ja halveksii minua, kun olen tyhmäköyhäpaska, eikä minulle ole varaa ostaa autoja syntymäpäivälahjaksi. Ihan täysin turha ihminen olen.

Vierailija
6562/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin monet miehet hakevat huomiotani, että en taatusti ala antamaan mitään merkkejä yhdellekään ennen kuin tämä on löytänyt tarpeeksi munaa lähestyä.

Älä odota liian pitkään.

Odotan siihen asti, että se löytyy. Huonolla en tekisi muutenkaan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6563/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylpeä sinusta,💜

Miksi kukaan olisi ylpeä minusta?

Vierailija
6564/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ulkonäöllä väliä, kun lompakosta tirkistää miljoona euroa. Osuiko ?

Osuu (99,9* prosenttiin suomalaisista naisista.)

Itselläni on omaisuutta puolen miltsin arvosta ja halveksin materialisteja.

Miksi edes vastaat tuollaiselle tyypille?

Minä naurahdin ääneen kun luin tuon kommentin, koska se oli niin typerä ja tietämätön.

Palstamiehen katkeruus sumentaa ajattelun, jos sitä on koskaan ollutkaan.

Tyhmille ja ilkeille miehille ei pidä ikinä vakuutella mitään, muista se.

Vierailija
6565/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän on pakko olla 15-30-vuotiaita. Ikä tuo malttia. Lisäksi perheen jo perustaneet ja lapsensa aikaiseksi saaneet nauttivat vapaudesta niin, etteivät siihen mitä sattuu noin vaan riesakseen otakaan.

Vierailija
6566/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä söpöliinille 🤗

Vierailija
6567/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mahdollisuus valita monen naisen väliltä, mutta otan sen, jonka kanssa olemme molemmat niin kiinnostuneita toisistamme, että lähentymisemme tapahtuu kuin itsestään, ilman mitään pelejä tai vaatimuksia toisillemme.

Ja sitten eroatte kuuden kuukauden kuluttua, koska nainen ei koskaan saa tuntea itseään halutuksi.

VMP. Niinkuin mies olisi joku seurakoira, jonka tehtävä on miellyttää ja leikkiä emännän kanssa tämän käskystä.

Vierailija
6568/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän on pakko olla 15-30-vuotiaita. Ikä tuo malttia. Lisäksi perheen jo perustaneet ja lapsensa aikaiseksi saaneet nauttivat vapaudesta niin, etteivät siihen mitä sattuu noin vaan riesakseen otakaan.

Harva täällä varmaan kaipaakaan ”mitä sattuu” saati suunnittelee yhteiselämää sellaisen kanssa 😂

Vierailija
6569/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaan tämä Tunne joka ei ota sammuakseen...ja pihalla vanha paska auto jonka akku on miltei loppu...jokin on koskettanut suojaukseni läpi...olen aseeton sen faktan kanssa...

Vierailija
6570/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä on normaalia odottaa 9 kk kohdussaan. Sen tein. Kahdestikin.

Muuten ei mitään tarkoitusta odotella yhtään mitään. Asiat tulevat ja tapahtuvat jos niikseen tulee.

Minua ei kiinnosta edes kuulla, onko kukaan mies minua koskaan odottanut. Ei ole minun asia eikä raavituta minua.

Valitettavasti olen joutunut kuulemaan, vaikka en haluaisi. Joillekinhan normaali ystävällinen hymy tai juttelu tarkoittaa valtavaa henkilökohtaista kiinnostusta ja varmasti intiimimpää….vaikka toinen on kaikille ihan yhtä ystävällinen.

Vierailija
6571/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tää tunne, joka seuras mua kun iltapäivällä hyppäsin autoon ja ajoin kotiin. Mitä-hittoa-taas-tapahtui?

Vierailija
6572/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää 😣.

Vierailija
6573/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛💛💛💛💛

Vierailija
6574/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen mies sinun rohkeuttasi ja suoraselkäisyyttäsi 🙂. T. Se höpsö, jolta puuttuu suodatin

Vierailija
6575/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rohkeeta tollai riisua silmillään koko ison ryhmän edessä. Arvostan.

Ai milleen? 😅😇😇😂

Jossakin somepalvelussako?

Vierailija
6576/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mahdollisuus valita monen naisen väliltä, mutta otan sen, jonka kanssa olemme molemmat niin kiinnostuneita toisistamme, että lähentymisemme tapahtuu kuin itsestään, ilman mitään pelejä tai vaatimuksia toisillemme.

Ja sitten eroatte kuuden kuukauden kuluttua, koska nainen ei koskaan saa tuntea itseään halutuksi.

Miksi ei saisi? Kun molemmat ovat kiinnostuneita, se on normaalia osoittaa. Erikoinen näkemys, että koettaessa molemmin puolin voimakasta kemiaa, joka vetää molemmat itsestään toisiin kiinni, nainen ei voisi tuntea itseään halutuksi. Vaatii jo varmasti kovaa yritystä, että asian voi tulkita noin.

Vierailija
6577/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä söpöliinille 🤗

Kiitos, pääsenkö kainaloon?

Vierailija
6578/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rohkeeta tollai riisua silmillään koko ison ryhmän edessä. Arvostan.

Ai milleen? 😅😇😇😂

Jossakin somepalvelussako?

No silleen katseella. Ja ihan irl

Vierailija
6579/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmistä on normaalia odottaa 9 kk kohdussaan. Sen tein. Kahdestikin.

Muuten ei mitään tarkoitusta odotella yhtään mitään. Asiat tulevat ja tapahtuvat jos niikseen tulee.

Minua ei kiinnosta edes kuulla, onko kukaan mies minua koskaan odottanut. Ei ole minun asia eikä raavituta minua.

Valitettavasti olen joutunut kuulemaan, vaikka en haluaisi. Joillekinhan normaali ystävällinen hymy tai juttelu tarkoittaa valtavaa henkilökohtaista kiinnostusta ja varmasti intiimimpää….vaikka toinen on kaikille ihan yhtä ystävällinen.

Näköjään valitettavasti joillekin (kuten sinulle) toisenlainen käsitys havannoida ja toimia on mahdoton ymmärtää.

Vierailija
6580/17476 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin hel-vetin ikävä sua.

Ketju on lukittu.