Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Iltapäivän hali sinulle, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan muualla.
Toisessa ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan muualla.
Toisessa ketjussa?
Ei täällä, ryhmässä missä kaikki on nimellään. Asiallista ja tuetaan toisiaan. Anonyymit palstat täyttyy häiriköistä.
Tiedoksi vain, että en ole koskaan ollut kiinnostunut ihmisistä, jotka ”antavat kaikille” tai antavat kaikille signaaleja. Ehkä sinä olet juuri sellainen. Next.
-nainen-
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tässä kevään myötä alkanut ajattelemaan seksiä. Kanssasi, paljon.
Sama. Yritän urheilla itseni väsyksiin. Ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tässä kevään myötä alkanut ajattelemaan seksiä. Kanssasi, paljon.
Sama. Yritän urheilla itseni väsyksiin. Ei auta.
Mulla auttaa ashtangajooga jonkin verran, minkään muun en ole toistaiseksi elämäni aikana todennut auttavan
- sivusta aiheen parissa paljon painiskellut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan muualla.
Toisessa ketjussa?
Ei täällä, ryhmässä missä kaikki on nimellään. Asiallista ja tuetaan toisiaan. Anonyymit palstat täyttyy häiriköistä.
Mistä löysit sen ryhmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan muualla.
Toisessa ketjussa?
Mistä löysit sen ryhmän?
Rupesin chattailemaan kun yhdellä oli ilmoitus ja myöhemmin siihen tuli kaksi lisää. Puidaan jokaisen juttuja. Kaivattuni ei ole ryhmässä, mutta eipä ole täälläkään eikä ole ikinä ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan muualla.
Toisessa ketjussa?
Mistä löysit sen ryhmän?
Rupesin chattailemaan kun yhdellä oli ilmoitus ja myöhemmin siihen tuli kaksi lisää. Puidaan jokaisen juttuja. Kaivattuni ei ole ryhmässä, mutta eipä ole täälläkään eikä ole ikinä ollutkaan.
Täälläkö se ilmoitus oli? Koska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan muualla.
Toisessa ketjussa?
Mistä löysit sen ryhmän?
Täälläkö se ilmoitus oli? Koska?
Ei täällä.
Ei kai tänne voi laittaa yhteystietoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en häpeä näyttää ja kertoa, että välitän ❤️. Varattuihin en koske. Kohdellaan toisiamme hyvin 💞
Muhun ei koske kukaan, kun oma puoliso ei enää halua, eikä omatunto salli muita ratkaisuja.
Menkää pariterapiaan?
Ei taitaisi meidän tilanteessamme auttaa, koska haluttomuuden taustalla on fyysinen sairaus.
Sinun vai hänen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä urheilu siinä auttaa
Mulla auttaa niin, että saan ajatukset pois hänestä. Kyl ne loppuvenyttelyn aikaan palaa takas pinnalle..
Hyvää iltapäivää kauniille sopankeittäjälle.
Huono viikonloppu kaipaajilla niin ankeita viestejä?
Mä menen kohta face to face ryhmään.
Pitääkö sut tosiaan unohtaa, kun sinä olet unohtanut mut?