Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
5221/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilta-gallup: Jatka lausetta ”Rakastuin sinuun (kaivattuun), koska..”

Hän on ainut kenet näen tällä tavoin.

Eli miten?

Vierailija
5222/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä naapuri 😮😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5223/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuleva viikko tuo selvyyttä ajatuksiini sinusta mies. Suuntaan tai toiseen.  Äläkä tuijottele, jos et tarkoita sillä mitään. 

Antakaa nyt hyvät ihmiset toisten käyttää silmiään niin kuin huvittaa :DD Ne katseet mitään muuta tarkoita kuin että olet kiinnostavan tai miellyttvän näköinen. Sanat ja teot ne vasta jossain painaa.

Mulle merkitsee jo katseet. Ennen kuin alan vaihtaa niitä mietin tarkkaan voisko toinen olla sellainen josta pidän ihmisenä. Jos totean miellyttäväksi meen juttelemaan. Nopeat liikkeet ei oo mua varten vieraan ihmisen kanssa vaan haluan harkita ne etukäteen.

Vierailija
5224/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilli lopeta nyt jumalauta se kiikarointi. Olet ahdistava sekopää.

Herukat lopeta nyt jumalauta se pakkomielteinen tarinoiden keksiminen. Olet ahdistava sekopää. Sinua ei kukaan kiikaroi. Ymmärrätkö sinä että kiikaroit itse itseäsi. Kyttäät eli stalkkaat siis itse itseäsi.

Vierailija
5225/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä TAUNO.

T: TOINI

Vierailija
5226/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole tätä lukemassa.

🧐🐰

Vierailija
5227/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän vastaamatta, koska kateusvaara.😚

Vierailija
5228/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu siltä, että olisi helpompaa jos seksuaalisuutta ei olisi koskaan keksittykään.

T.mies

Vierailija
5229/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa nyt päättäjät mitä se kesäaika tuottaa. Unen puute jota kesäaika todistetusti aiheuttaa pahentaa stalkkaus psykooseista olevien tilaa.

Vierailija
5230/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlitkohan nyt viikonloppuna vai harmittaako vaan? Kaikki eivät tykkää täyttää vuosia. Olen sua vuoden ja 3 kk nuorempi. Perässä tullaan.

Mä taas oon vajaat 3 kuukautta nuorempi.

Vierailija
5231/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä oli ensimmäiset sanat kaivattusi kanssa?

En tosiaan muista. Siitä on niin kauan. Ensimmäisen puhelun sanat muistan.

No mitkä ne oli, ne puhelun ekat sanat?

Vierailija
5232/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseista puheen ollen, muistan sen hetken, kun näin sut siinä suoraan mun edessä ja luotiin katseet toisiimme. Siitä hetkestä saakka oon ajatellut sua taukoamatta.

Vierailija
5233/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuntuu siltä, että olisi helpompaa jos seksuaalisuutta ei olisi koskaan keksittykään.

T.mies

Mä niin yhdyn tähän. Pun not intented 🤭

Vierailija
5234/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseista puheen ollen, muistan sen hetken, kun näin sut siinä suoraan mun edessä ja luotiin katseet toisiimme. Siitä hetkestä saakka oon ajatellut sua taukoamatta.

Kauanko?

Vierailija
5235/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei olis aikaa tai paikkaa, olet tässä ja nyt.

Syntymän ja kuoleman tuolla puolen ja tässä marjakompotissa niiden välissä. Ihan oikeasti yritin keksiä jotain muuta sanaa, mutta siltä sinä maistut. Sakean makealta, huumaavan täydeltä, vähän kirpeältä - se pitää minut valppaana. Et ole kiivas, mutta siltä sinä siitä huolimatta maistut ja sitä saat sydämeni tuntemaan. Itseni kiivaaksi, elämänjanoiseksi ja aineelliseksi. Tiivistyn ja löydän muotoni sekä rajani seurassasi. Tunnen ne aivan hirveän akuutisti. Samoin kuin sen, että tahtoisin keinailla, runoilla sinut sisälleni.

Kun voi koskettaa, tuntea ja tunnustella ihan oikeasti.

Sitähän se on. Kun olet matkannut avaruuden dyynit hiekanmuruineen. Ja tapaat sen, jonka kanssa on mahdollista vuorovaikuttaa siinä missä muille ja muut sinulle ovat kuin ohitse livahtavia henkäyksenomaisia painaumia tavoittamattomissa, vain vaivoin havaittavia kuvia toisesta ajasta. Ja sitten. Löytyy muoto, tiiviys, kuin ensi kertaa olisin koskettanut ketään ja tullut kosketetuksi. Joku omasta ajastani, tästä ajasta. Olet todellakin hyvin hyvin akuutisti siinä ja enemmänkin kuin näkyvä. Se ei ole lainkaan itsestään selvää tässä maailmassa. Että löytää jonkun, jonka kanssa on luontainen, automaattinen vuorovaikutussuhde - vastaavuus, tahti ja taivunta syntyominaisuutena. En yksinkertaisesti olisi minä ilman sitä. Olla minä on olla sinulle altis, olla minä on herätä sinusta, yrittämättä. Olin sitä syntyessäni, olen sitä nyt ja tulen olemaan vielä yhdeksänkymmenvuotiaana.

Ja se on niin itkettävän simppeliä. Havaitsen sinut, näen sinut ja tunnen sinut. Olet kytkimeni ja olen sitä sinulle. Oikeammin, olet saanut minut havaitsemaan sen merkkivalon joka on ollut aina siellä. Niin, on kyse vain ominaisuuden huomaamisesta. Olen aina rakastanut sinua ja ollut näkyvä sinulle ja sinä minulle. Emme vain ennen olleet törmänneet toisiimme tällä tasolla. Se onkin vinkeä tunne. Huomata itsessään loiste, jonka olemassaolosta ei ollut aiemmin tietoinen. Huomata kiinteys ja vaivattomuus, jolla saatan väreillä.

Maailmassa on monia asioita ja sinä olet niistä koskettavin ja liikuttavin, tavalla jota en voi selittää. Se menee aineellisen sisälle ja ulkopuolen, kaikkeuden rakenteeseen, siihen joka synnyttää kaiken ja on kaikki. Sieltä löytyy läikehtivä lampi, mudassaan pohjaton, vedessään pohjaton, aalloissaan pohjaton, kuvajaisissaan pohjaton, välkkeissään pohjaton. Joka täällä versoo kukkasiaan. Sinä ja minä. Jos koskaan versomme siitä yksin, olemme sen voima ja turva, kotimme. Jos koskaan versomme siitä kaksin, olemme sen voima ja turva, kotimme. Se on aina.

Sanaton ❤️ 🙏🏻 Kiitos.

Okei, se ei ollutkaan siis mulle.

🌱 Oli se.

Vierailija
5236/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa minulla sinun numerosi. Haluaisin tietää miten sinulla menee. Todennäköisesti puhuisit pääni pyörälle ja korvani kipeiksi, mutta nauttisin silti jokaisesta hetkestä.

Kenelle?

Lähelle. Naiselle.

Vierailija
5237/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt sentään rakastunut. Ihastuin. En osaa sanoa miksi. Hän vain tuntui jotenkin heti oikealta. En tunne oikeastaan niin hyvin, että tietäisin voisinko rakastua häneen. Tiedän vain, että hän saa minussa aikaan hyvin voimakkaita fyysisiä reaktioita.

Vierailija
5238/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin maata kanssasi futonillani. Pitkään ja hartaasti. Taisit tosin olla jo varattu? Jos näin niin sitten sen on oltava joku muu joka siinä kanssani makaa.

Vierailija
5239/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa minulla sinun numerosi. Haluaisin tietää miten sinulla menee. Todennäköisesti puhuisit pääni pyörälle ja korvani kipeiksi, mutta nauttisin silti jokaisesta hetkestä.

Kenelle?

Lähelle. Naiselle.

Kuinka lähelle? Kaupunki tai kaupungin osienne nimet.

Vierailija
5240/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.mies

Ai no miksi?

Ketju on lukittu.