Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Miksi et enää kirjoita minulle (muualla)?
Vierailija kirjoitti:
Katseista puheen ollen, muistan sen hetken, kun näin sut siinä suoraan mun edessä ja luotiin katseet toisiimme. Siitä hetkestä saakka oon ajatellut sua taukoamatta.
Sama. Jännä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin maata kanssasi futonillani. Pitkään ja hartaasti. Taisit tosin olla jo varattu? Jos näin niin sitten sen on oltava joku muu joka siinä kanssani makaa.
Se on hienoa, kun on mistä valita.
Ei ole. Ei siis lainkaan pidä ymmärtää niin että olisi. Todellisuudessa kun ei ole. Olisihan se kiva että olisi. Ei tällä naamalla ja ei ainakaan Suomessa. T. ikuinen sinkku nainen.
Käyttäytyykö kaivattusi kuin kakara välillä?
throwback kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4260192/ketju/kirjoita_tanne_terveiset_…
Tuon ketjun aikaan en oo kaivannut ketään, tosin elo-lokakuussa möyrin kelpaamattomuudessani, ja sitten marraskuusta eteenpäin olin onnellisesti rakastunut.
Elokuussa oli kyllä vielä lämmin, tuo kesä 2014 oli hyvä ja menoisa kesä.
Tuossa syksylläkin ehdin tehdä pari reissua ennen kuin lokakuun loppupuolella Auroraan :D
Pieni iltaleikkituokio kissan kanssa, märkien hiusten harjuu ja sitten lukemaan ja nukkumaan. Sinä tietenkin mielessäni. ❤
Hyvää yötä ja tulevaa viikkoa. Olet tärkeä, vaikka en varmaan riittäisi sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Katseista puheen ollen, muistan sen hetken, kun näin sut siinä suoraan mun edessä ja luotiin katseet toisiimme. Siitä hetkestä saakka oon ajatellut sua taukoamatta.
Ai mua vai?
Vierailija kirjoitti:
Entinen kaivattu. Eikä vain välillä vaan usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J:lle
Minulla on jo vähän ikävä sinua, kun ei olla oltu tekemisissä hetkeen. Enkä uskalla lähestyä edes viestillä, kun en tiedä yhtään mitä ajattelet. Tai että ajatteletko enää edes minua. Tai oletko ikinä edes ajatellut, vai oliko se harhaa vain.
SEipä mulle laita viestiä muutkaan.
Ajattelin kesällä. Tietämättäsi autoit minua aika vaikeassa elämäntilanteessa.
Kesästä on liikaa aikaa. Minä itse ajattelin, etten auttanut mitään vaa päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuntuu siltä, että olisi helpompaa jos seksuaalisuutta ei olisi koskaan keksittykään.
T.mies
Ai no miksi?
Ihan liikaa kuormitusta ja harmia.
Mua kiinnostaa. Miten se aiheuttaa sinulle harmia?
Mennään hyvin herkälle ja henkilökohtaiselle alueelle, mutta sanotaan näin, että poikkean ns. Gaussin käyrän huipulta ja siten valtaväestöstä ja siitä, mitä yleiset stereotypiat ja muut normit olettavat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et enää kirjoita minulle (muualla)?
Oletin sun keskittyvän tähän, niitä muita on niin paljon, hajottaa. Joskus edelleen kyllä muillekin kirjotan, edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä en tunne, ei hajua miten käyttäytyy
Mitä mitä onko tää ollu joskus vuorokauden ympäri auki
Vierailija kirjoitti:
Ilta-gallup: Jatka lausetta ”Rakastuin sinuun (kaivattuun), koska..”
Rauhoitat ja kiihdytät hermostoani kokonaisvaltaisesti juuri oikeassa suhteessa. Kanssasi on niin turvallinen olo, että nukun jo edeltävänä yönä paremmin, jos olemme tapaamassa.
Olet herkkä ja empaattinen, mutta samalla (tai juuri sen takia) niin järisyttävän maskuliininen, että sulan jäykästä besserwisser alfanaisesta ihan höpöttäväksi ja punastelevaksi nukeksi seurassasi.
Pärjäät aivoilleni, todella harva on siihen kykenevä. Tiedän, että tiedät niin monista asioista niin paljon enenmän kuin minä, että voisin oppia valtavasti kanssasi.
Tykkäät varmasti myös hiljaisesta lipuilusta järven selällä soutuveneessä ja muutenkin luonnosta oleilusta monin tavoin. (Tää ei liittynyt taas tähän mitenkään, mutta tuli nyt mieleen tää järvimaisema.)
Tuhatmiljoonaa ajatusta ja tunnetta. Ei sanoja.
🤗❤️
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. Hän on aina järkevä ja tilanteen tasalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen kaivattu. Eikä vain välillä vaan usein.
Ketäs nyt kaipaat?
Olen ihan avoimesti ikuinen kakara. Sitten jos joskus lakkaan olemasta sellainen jotakin kauheaa on täytynyt tapahtua. Joten jatkan kakaramaisuuttani. T. Mummo lumesta
throwback kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4260192/ketju/kirjoita_tanne_terveiset_…
Oi noita aikoja. Tämä oli monta vuotta, ennen hänen tapaamistaan. Muistan joskus lukeneeni noita juttuja ja ihmetelleeni, miten sekaisin ihmiset on kaipauksen kanssa. Ei olis pitäny, karma kosti 😂. T. Sekoboltsi (tai ehkä sittenkin T-sekoboltsi 😉 )
Helpommin sanottu kuin tehty.