Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kaikki ei ole harhaa.
Niin. Ei ole. Minä pystyn kyllä puhumaan kaikesta asiallisesti myös irl.
Aivan sivusta
Varmasti, jos sinut vain jotenkin saisi kohtaamiseen.
Vielä sivummalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Miten sinulle selvisi, että kaivattusi käy/ei käy täällä?Päätin lukea vanhoja suljettuja ketjuja läpi ja etsiä häntä. Käytin siihen viikon aamusta iltaan eli noin 14 h x 7 vrk. Tukiranka oli niin kipeä etten voinut tehdä muuta kuin maata sängyssä kone sylissä. Luin aivan jokaisen viestin tuoreimmista ketjuista. Jouduin lopettamaan kun kädet eivät enää kestäneet hiiren klikkailua. Kaivattu löytyi ketjusta.
Oikeastiko? Oletko ihan varma, ettei kuitenkin ollut kyseessä pahanlainen harha?
Ihan oikeasti.
Monenkaan ei tarvitse lukea juurta jaksain keskusteluketjuja läpi ja silti "löytävät" kaivattunsa ketjusta. Kun on pahasti rakastunut, sitä tapahtuu helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä uskoisi kenenkään kirjoittavan täällä mulle, vaikka olisi kuinka osuvat tunnisteet. Ei sen puoleen, että kaivattu mulle edes kirjoittelisi. Eiköhän sillä riitä ottajia riittämiin.
Vaikka niitä ottajia olisi, sitä saattaa silti tehdä syystä taikka toisesta oikein miellyttävän vaikutuksen ihmiseen. Kuvitelmia riittää loputtomiin asti, jos oma riittämättömyyden tunne tulee liikaa eteen, tai jos kuvittelee toisen tykkäävän enemmän pannareista kuin vohveleista.
-Mies
PS. Mulle sopii pitsa myös ananaksella.
😳 No nyt kyllä...
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihastuttavalle KIA-kuskille 😚
(Naiselle)
No mutta. Kerrohan lisää?
Ylen jatsitoimittaja sanoi äsken ohjelmassa substantiivia (joka on alkuperäiskielen partisiippeja) legenda "superlatiiviksi". Mistä opistosta näitä tulee? Sirolasta vai Laajasalosta?
Vierailija kirjoitti:
Ilta-gallup: Jatka lausetta ”Rakastuin sinuun (kaivattuun), koska..”
…olen masokistinen typerys :’((((
Vierailija kirjoitti:
...sinussa on jotakin sellaista, mitä kenessäkään muussa ei ole ollut. En tiedä, mikä tai mitä se tarkalleen on, mutta juuri sinua kohtaan tunnen vetoa kaikkien niiden muiden sijaan.
Ps. En ehkä puhuisi rakastumisesta sentään. Vahva kiinnostus.
Vierailija kirjoitti:
Koska en voinut olla rakastumatta.
Edelleen oot ajatuksissa. Voisinpa kytkee ajatukset pois.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen on liian suuri sana, mutta ihastuin, koska ymmärsin sen liian myöhään, enkä pystynyt sitä yrityksestä huolimatta estämään. Hän on nainen, josta ei voi olla pitämättä ja ainakaan minun maullani myös tykkäämättä enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Kohtaamme henkisesti oikealla, muille tuntemattomalla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Hän on ainut kenet näen tällä tavoin.
Vierailija kirjoitti:
.. vähitellen sain tutustua häneen, ihan ihmisenä ja hänessä kosketti moni seikka. Hän oli ja on minulle täysin outo ja vieras, mutta tietyllä tavalla vaikuttaa niin tutulta. Vietin hänen kanssaan Koronan ensimmäisenä vuonna enemmän aikaa kuin ystävieni kanssa ja aloin jostakin syystä ajatella häntä pakonomaisen paljon. Pakonomaisesta ajattelusta pääsin jo eroon ja tunteetkin kerkesivät laantua. Kuitenkin mietin häntä edelleen. Paljon.
-n
Vierailija kirjoitti:
Tilli lopeta nyt jumalauta se kiikarointi. Olet ahdistava sekopää.
Oota kuha saahaan persiljan kanssa mato koukkuun.
Terveisin oma sekopääsi, ahistus on iha omaa tekoasi.
Se on kuules mies sillä lailla että on vaarassa jäädä hyvän yön toivotukset tulematta. Joten panepas töpinäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ylen jatsitoimittaja sanoi äsken ohjelmassa substantiivia (joka on alkuperäiskielen partisiippeja) legenda "superlatiiviksi". Mistä opistosta näitä tulee? Sirolasta vai Laajasalosta?
Mistä apukoulusta oikein tulee henkilöitä jotka kirjoittavat sanan jazztoimittaja sijasta sanan muodossa jatsitoimittaja ja esittävät kultturellia.
Vierailija kirjoitti:
Olet valovoimainen nainen, mykistit mut heti tahattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Miten sinulle selvisi, että kaivattusi käy/ei käy täällä?Päätin lukea vanhoja suljettuja ketjuja läpi ja etsiä häntä. Käytin siihen viikon aamusta iltaan eli noin 14 h x 7 vrk. Tukiranka oli niin kipeä etten voinut tehdä muuta kuin maata sängyssä kone sylissä. Luin aivan jokaisen viestin tuoreimmista ketjuista. Jouduin lopettamaan kun kädet eivät enää kestäneet hiiren klikkailua. Kaivattu löytyi ketjusta.
Oikeastiko? Oletko ihan varma, ettei kuitenkin ollut kyseessä pahanlainen harha?
Ihan oikeasti.
Monenkaan ei tarvitse lukea juurta jaksain keskusteluketjuja läpi ja silti "löytävät" kaivattunsa ketjusta. Kun on pahasti rakastunut, sitä tapahtuu helposti.
Totta. Voihan olla että on kirjoitellut minulle vaikka viisi muuta ihmistä elämän varrelta, tunnisteiden kera, mutta en minä niitä tunnistaisi koska en minä heihin ole rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen oot ajatuksissa. Voisinpa kytkee ajatukset pois.
Pidä rakas äly ja tunteet päällä, kaikki hyvin.