Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuntuu siltä, että olisi helpompaa jos seksuaalisuutta ei olisi koskaan keksittykään.
T.mies
Ai no miksi?
Ihan liikaa kuormitusta ja harmia.
Vierailija kirjoitti:
Ethän erehdy luulemaan mun kelpaamattomuudesta kumpuava käytöstäni ylimielisyydeksi.
Olet arvokas ihmisolento ja lajitoveri, elä tuntematon ystävä, hyvä immeinen vähennä arvoais.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuntuu siltä, että olisi helpompaa jos seksuaalisuutta ei olisi koskaan keksittykään.
T.mies
🧐🤔 t.mies vai T.mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.mies
🧐🤔 t.mies vai T.mies
Vai sittenkin T-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilta-gallup: Jatka lausetta ”Rakastuin sinuun (kaivattuun), koska..”
Rakastuminen on liian suuri sana, mutta ihastuin, koska ymmärsin sen liian myöhään, enkä pystynyt sitä yrityksestä huolimatta estämään. Hän on nainen, josta ei voi olla pitämättä ja ainakaan minun maullani myös tykkäämättä enemmänkin.
Millainen sun maku on?
Rakkaus voi löytää kenet tahansa. Minun sydämeni johti sinun luo. Tunnen vihdoin, että elämä on kaunista ja hyvää, kun saan viettää siitä edes pienen osan kanssasi. Miehelle hki.
Vierailija kirjoitti:
Mietin monesti miksei susta ollut sanomaan suoraan. Jätit epätietoisuuteen roikkumaan.
Olet sellainen loputon jankuttaja, etkä hyväksy, että sulle annetaan pakit. Jos rehellisesti olisit viimeiset sanani todesta ottanut, olisi sullekkin tajuntaan uponnut, että hyvästit ne oli. Ei ollut suunnitelmissakaan sun kanssa enää jatkaa myöhemminkään. Ja siinä rinnallani kulki koko ajan toinen, joka kuuluu tänäänkin vahvasti elämääni. Sopivampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.mies
Ai no miksi?
Luovu kuormista, heitä harmit pois, elä päivä kerrallaan. Nollaat mittarin ja alat kukoistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin maata kanssasi futonillani. Pitkään ja hartaasti. Taisit tosin olla jo varattu? Jos näin niin sitten sen on oltava joku muu joka siinä kanssani makaa.
Se on hienoa, kun on mistä valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.mies
🧐🤔 t.mies vai T.mies
Vai sittenkin T-mies
Niinpä...
Vierailija kirjoitti:
Ikävä on
On. Edelleenkin.
Yöhalit sinulle rakas näin telepaattisesti toimitan. Saisinpa taas sukeltaa syvälle ihaniin silmiisi. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.mies
Ai no miksi?
Mua kiinnostaa. Miten se aiheuttaa sinulle harmia?
Vierailija kirjoitti:
J:lle
Minulla on jo vähän ikävä sinua, kun ei olla oltu tekemisissä hetkeen. Enkä uskalla lähestyä edes viestillä, kun en tiedä yhtään mitä ajattelet. Tai että ajatteletko enää edes minua. Tai oletko ikinä edes ajatellut, vai oliko se harhaa vain.
S
Eipä mulle laita viestiä muutkaan.
Ajattelin kesällä. Tietämättäsi autoit minua aika vaikeassa elämäntilanteessa.
throwback kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4260192/ketju/kirjoita_tanne_terveiset_…
Oi. Varmasti harhaton ketju, koska emme tunteneet vielä tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin maata kanssasi futonillani. Pitkään ja hartaasti. Taisit tosin olla jo varattu? Jos näin niin sitten sen on oltava joku muu joka siinä kanssani makaa.
Se on hienoa, kun on mistä valita.
On, ja vaarallista. Viisas karttaa sellaisia tilanteita.
Niin lähelle, ettei niissä ole eroa.