Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
5181/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en häpeä näyttää ja kertoa, että välitän ❤️. Varattuihin en koske. Kohdellaan toisiamme hyvin 💞

Muhun ei koske kukaan, kun oma puoliso ei enää halua, eikä omatunto salli muita ratkaisuja.

Menkää pariterapiaan?

Ei taitaisi meidän tilanteessamme auttaa, koska haluttomuuden taustalla on fyysinen sairaus.

Itsellä sama tilanne. 

Itselläni, itselläsi, itsellään...

Mitenkä tämä viestisi liittyi kaipaukseen?

Kaipausviestiin kommentoijan epäkieliopillisuus, ei mikään kevyt typo vaan täysi virhe.

Vierailija
5182/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kaikki ei ole harhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5183/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalenkin aika ❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

❤❤❤❤❤❤❤❤

🐦

💕💕💕💕💕💕💕💕😊

Vierailija
5184/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Galluppi:

Miten sinulle selvisi, että kaivattusi käy/ei käy täällä?

Päätin lukea vanhoja suljettuja ketjuja läpi ja etsiä häntä. Käytin siihen viikon aamusta iltaan eli noin 14 h x 7 vrk. Tukiranka oli niin kipeä etten voinut tehdä muuta kuin maata sängyssä kone sylissä. Luin aivan jokaisen viestin tuoreimmista ketjuista. Jouduin lopettamaan kun kädet eivät enää kestäneet  hiiren klikkailua. Kaivattu löytyi ketjusta. 

Oikeastiko? Oletko ihan varma, ettei kuitenkin ollut kyseessä pahanlainen harha?

Ihan oikeasti.

Tämä oli oikeasti jalo hauskaa tarina.

Tiedät että näin ei oikeasti ole. Kaivattusi ei löytynyt ketjusta.

Vierailija
5185/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä uskoisi kenenkään kirjoittavan täällä mulle, vaikka olisi kuinka osuvat tunnisteet. Ei sen puoleen, että kaivattu mulle edes kirjoittelisi. Eiköhän sillä riitä ottajia riittämiin.

Vierailija
5186/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Galluppi:

Päätin lukea vanhoja suljettuja ketjuja läpi ja etsiä häntä. Käytin siihen viikon aamusta iltaan eli noin 14 h x 7 vrk. Tukiranka oli niin kipeä etten voinut tehdä muuta kuin maata sängyssä kone sylissä. Luin aivan jokaisen viestin tuoreimmista ketjuista. Jouduin lopettamaan kun kädet eivät enää kestäneet  hiiren klikkailua. Kaivattu löytyi ketjusta. 

Oikeastiko? Oletko ihan varma, ettei kuitenkin ollut kyseessä pahanlainen harha?

Mietin kans, että tollasen rupeaman aikana voi kyllä herkästi myös harhautua, etenkin kun tarkoitus on nimenomaan etsiä kaivattuun viittaavaa tekstiä.

Vaikka lukisi vain jotain romaania, niin herkästi siihen eläytyy jos ahmii just vaikka viikossa kokonaisen lyhyehkön kirjasarjan ja sit ”oikea elämä” tuntuu epätodelliselta ja hitaalta.

Tai jos luen jotain liian masentavaa, niin masennun hetkeksi oikeasti ja sitten kun kirjan henkilö vapautuu tuskistaan, niin kuuntelen jotain vapautumismusaa ja oon henkisesti jossain vapautuneen 1700-luvun ihmisen laitumilla.

Eri

Vierailija
5187/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä oli ensimmäiset sanat kaivattusi kanssa?

En nyt muista oliko ihan ensimmäiset sanat, mutta ensimmäisten joukossa...kaivattuni tokaisi mähdessään minun syövän, että "nälkä"..(varmaan ajatuksissaan) muistan miettineeni, että pyysikö hän annoksestani itselleen, vai mitä..

Vierailija
5188/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Timolle

Vierailija
5189/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haetko jotakin , jos mennään kauemmas anteeksi jätän nämä tähän ulkopuolelle anteeksi, aikaisempaan, laitoinkin  sähköpostia asiasta.

Vierailija
5190/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Galluppi:

Ihan oikeasti.

Tämä oli oikeasti jalo hauskaa tarina.

Tiedät että näin ei oikeasti ole. Kaivattusi ei löytynyt ketjusta.

Ennakoiva tekstin syöttö piti tarinaa hauskana. Tarina ei nyt kuitenkaan erityisen hauska ollut. Piti kirjoittaa että tarina oli oikeasti hurskan jalo tarina. Olkoon se siis nyt hauskan hurskaan jalo tarina.

Vierailija
5191/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuleva viikko tuo selvyyttä ajatuksiini sinusta mies. Suuntaan tai toiseen.  Äläkä tuijottele, jos et tarkoita sillä mitään. 

Antakaa nyt hyvät ihmiset toisten käyttää silmiään niin kuin huvittaa :DD Ne katseet mitään muuta tarkoita kuin että olet kiinnostavan tai miellyttvän näköinen. Sanat ja teot ne vasta jossain painaa.

Vierailija
5192/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en koskaan muista että pahoitan vain mielen 🥲 täysi hiljaisuus

Vierailija
5193/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan kauan sitten, sanoin jotain hölmöä paikan sisustuksesta ja esittelin itseni.

Vierailija
5194/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! En kyllä pystyis tollaseen palsta- saati ketjumaratoniin.

Kaivatulle terkut tässä samalla. Melkein tunnen sinut ihollani vaikka oletkin kaukana. Nähdään ehkä kuukauden sisällä.

Vierailija
5195/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Hei, hauska tavata.”

”Joo. Hei.”

Vierailija
5196/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä uskoisi kenenkään kirjoittavan täällä mulle, vaikka olisi kuinka osuvat tunnisteet. Ei sen puoleen, että kaivattu mulle edes kirjoittelisi. Eiköhän sillä riitä ottajia riittämiin.

Vaikka niitä ottajia olisi, sitä saattaa silti tehdä syystä taikka toisesta oikein miellyttävän vaikutuksen ihmiseen. Kuvitelmia riittää loputtomiin asti, jos oma riittämättömyyden tunne tulee liikaa eteen, tai jos kuvittelee toisen tykkäävän enemmän pannareista kuin vohveleista. 

-Mies

PS. Mulle sopii pitsa myös ananaksella.

Vierailija
5197/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siellä jossakin, liian kaukana. Voi ja nuku hyvin. Pidän sinua kädestä.

Kiitos, tarvitsen sitä.

Onko jotakin sattunut?

Vierailija
5198/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala ahdistus siitä, etten näe kohta ikinä sinua enää. Taidat itse odottaa juurikin sitä?

Ei suinkaan, ketään muuta haluakaan nähdä kuin sinut.

Vierailija
5199/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kaikki ei ole harhaa.

Niin. Ei ole. Minä pystyn kyllä puhumaan kaikesta asiallisesti myös irl.

Aivan sivusta

Vierailija
5200/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisit halusi nähdä minusta kuvan. Laitan instaan, siihen mikä toimii, kuvan kun ehdin.

Ketju on lukittu.