Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalenkin aika ❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
❤❤❤❤❤❤❤❤
🐦
💕💕💕💕💕💕💕💕😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Miten sinulle selvisi, että kaivattusi käy/ei käy täällä?Päätin lukea vanhoja suljettuja ketjuja läpi ja etsiä häntä. Käytin siihen viikon aamusta iltaan eli noin 14 h x 7 vrk. Tukiranka oli niin kipeä etten voinut tehdä muuta kuin maata sängyssä kone sylissä. Luin aivan jokaisen viestin tuoreimmista ketjuista. Jouduin lopettamaan kun kädet eivät enää kestäneet hiiren klikkailua. Kaivattu löytyi ketjusta.
Oikeastiko? Oletko ihan varma, ettei kuitenkin ollut kyseessä pahanlainen harha?
Ihan oikeasti.
Tämä oli oikeasti jalo hauskaa tarina.
Tiedät että näin ei oikeasti ole. Kaivattusi ei löytynyt ketjusta.
Mä en kyllä uskoisi kenenkään kirjoittavan täällä mulle, vaikka olisi kuinka osuvat tunnisteet. Ei sen puoleen, että kaivattu mulle edes kirjoittelisi. Eiköhän sillä riitä ottajia riittämiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Miten sinulle selvisi, että kaivattusi käy/ei käy täällä?Päätin lukea vanhoja suljettuja ketjuja läpi ja etsiä häntä. Käytin siihen viikon aamusta iltaan eli noin 14 h x 7 vrk. Tukiranka oli niin kipeä etten voinut tehdä muuta kuin maata sängyssä kone sylissä. Luin aivan jokaisen viestin tuoreimmista ketjuista. Jouduin lopettamaan kun kädet eivät enää kestäneet hiiren klikkailua. Kaivattu löytyi ketjusta.
Oikeastiko? Oletko ihan varma, ettei kuitenkin ollut kyseessä pahanlainen harha?
Mietin kans, että tollasen rupeaman aikana voi kyllä herkästi myös harhautua, etenkin kun tarkoitus on nimenomaan etsiä kaivattuun viittaavaa tekstiä.
Vaikka lukisi vain jotain romaania, niin herkästi siihen eläytyy jos ahmii just vaikka viikossa kokonaisen lyhyehkön kirjasarjan ja sit ”oikea elämä” tuntuu epätodelliselta ja hitaalta.
Tai jos luen jotain liian masentavaa, niin masennun hetkeksi oikeasti ja sitten kun kirjan henkilö vapautuu tuskistaan, niin kuuntelen jotain vapautumismusaa ja oon henkisesti jossain vapautuneen 1700-luvun ihmisen laitumilla.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Mitkä oli ensimmäiset sanat kaivattusi kanssa?
En nyt muista oliko ihan ensimmäiset sanat, mutta ensimmäisten joukossa...kaivattuni tokaisi mähdessään minun syövän, että "nälkä"..(varmaan ajatuksissaan) muistan miettineeni, että pyysikö hän annoksestani itselleen, vai mitä..
Vierailija kirjoitti:
Haetko jotakin , jos mennään kauemmas anteeksi jätän nämä tähän ulkopuolelle anteeksi, aikaisempaan, laitoinkin sähköpostia asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Ihan oikeasti.
Tämä oli oikeasti jalo hauskaa tarina.
Tiedät että näin ei oikeasti ole. Kaivattusi ei löytynyt ketjusta.
Ennakoiva tekstin syöttö piti tarinaa hauskana. Tarina ei nyt kuitenkaan erityisen hauska ollut. Piti kirjoittaa että tarina oli oikeasti hurskan jalo tarina. Olkoon se siis nyt hauskan hurskaan jalo tarina.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuleva viikko tuo selvyyttä ajatuksiini sinusta mies. Suuntaan tai toiseen. Äläkä tuijottele, jos et tarkoita sillä mitään.
Antakaa nyt hyvät ihmiset toisten käyttää silmiään niin kuin huvittaa :DD Ne katseet mitään muuta tarkoita kuin että olet kiinnostavan tai miellyttvän näköinen. Sanat ja teot ne vasta jossain painaa.
Miksi en koskaan muista että pahoitan vain mielen 🥲 täysi hiljaisuus
Vierailija kirjoitti:
Kauan kauan sitten, sanoin jotain hölmöä paikan sisustuksesta ja esittelin itseni.
Huh! En kyllä pystyis tollaseen palsta- saati ketjumaratoniin.
Kaivatulle terkut tässä samalla. Melkein tunnen sinut ihollani vaikka oletkin kaukana. Nähdään ehkä kuukauden sisällä.
Vierailija kirjoitti:
”Hei, hauska tavata.”
”Joo. Hei.”
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä uskoisi kenenkään kirjoittavan täällä mulle, vaikka olisi kuinka osuvat tunnisteet. Ei sen puoleen, että kaivattu mulle edes kirjoittelisi. Eiköhän sillä riitä ottajia riittämiin.
Vaikka niitä ottajia olisi, sitä saattaa silti tehdä syystä taikka toisesta oikein miellyttävän vaikutuksen ihmiseen. Kuvitelmia riittää loputtomiin asti, jos oma riittämättömyyden tunne tulee liikaa eteen, tai jos kuvittelee toisen tykkäävän enemmän pannareista kuin vohveleista.
-Mies
PS. Mulle sopii pitsa myös ananaksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä siellä jossakin, liian kaukana. Voi ja nuku hyvin. Pidän sinua kädestä.
Kiitos, tarvitsen sitä.
Onko jotakin sattunut?
Vierailija kirjoitti:
Kamala ahdistus siitä, etten näe kohta ikinä sinua enää. Taidat itse odottaa juurikin sitä?
Ei suinkaan, ketään muuta haluakaan nähdä kuin sinut.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kaikki ei ole harhaa.
Niin. Ei ole. Minä pystyn kyllä puhumaan kaikesta asiallisesti myös irl.
Aivan sivusta
Ilmaisit halusi nähdä minusta kuvan. Laitan instaan, siihen mikä toimii, kuvan kun ehdin.
Kaipausviestiin kommentoijan epäkieliopillisuus, ei mikään kevyt typo vaan täysi virhe.