Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Miten sinulle selvisi, että kaivattusi käy/ei käy täällä?
Päätin lukea vanhoja suljettuja ketjuja läpi ja etsiä häntä. Käytin siihen viikon aamusta iltaan eli noin 14 h x 7 vrk. Tukiranka oli niin kipeä etten voinut tehdä muuta kuin maata sängyssä kone sylissä. Luin aivan jokaisen viestin tuoreimmista ketjuista. Jouduin lopettamaan kun kädet eivät enää kestäneet hiiren klikkailua. Kaivattu löytyi ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Kerro jos on huolia.
Rakastan sinua🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en häpeä näyttää ja kertoa, että välitän ❤️. Varattuihin en koske. Kohdellaan toisiamme hyvin 💞
Muhun ei koske kukaan, kun oma puoliso ei enää halua, eikä omatunto salli muita ratkaisuja.
Menkää pariterapiaan?
Ei taitaisi meidän tilanteessamme auttaa, koska haluttomuuden taustalla on fyysinen sairaus.
🥺
?Fyysinen sairaus ei estä läheisyyttä ja kosketuksia? Onko enää suhdetta jos vain velvollisuus on jäljellä?
Aikuinen pyytää anteeksi jos on loukannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en häpeä näyttää ja kertoa, että välitän ❤️. Varattuihin en koske. Kohdellaan toisiamme hyvin 💞
Muhun ei koske kukaan, kun oma puoliso ei enää halua, eikä omatunto salli muita ratkaisuja.
Onhan sulla Terveet Kädet. Se on sun elämäsi sitten, jos et muuta voi.
No kiitos tästä. Ei se läheisyyttä oikein korvaa. Itselleen on helppo tuottaa orgasmi, mutta ei sellaista seuraavaan päivään jatkuvaa hyvänolontunnetta, jonka rakastelu voi antaa. Toivottavasti et itse joudu koskaan tätä kokemaan.
Eipä sitä tulevaisuuteensa näe, mutta toivottavasti ei. En pysty kuvittelemaan, että itse jäisin kämppisparisuhteen ja pettäminenkään ei olisi vaihtoehto. Omalla kohdalla suhde loppuisi, jos läheisyys loppuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vika täällä, ei mitään hellyyttä/läheisyyttä.
Jännä tuommoiset parisuhteet. Hakeekohan ne kumppaniinsa kyllästyneet sitten sitä muualta vai onko nekin ilman? Anteeksi, mutta kun en osaa samaistua.
Meilläkään ei ole hellyyttä eikä läheisyyttä. Mies ei suostu pariterapiaan. Miestä ei yksinkertaisesti kiinnosta parisuhdetason läheisyys, vaikka lapselle on hellivä. Muut asiat kiinnostavat enemmän. Aikani jaksoin, sittemmin omatuntoni on laajentunut sivulle päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Miten sinulle selvisi, että kaivattusi käy/ei käy täällä?Päätin lukea vanhoja suljettuja ketjuja läpi ja etsiä häntä. Käytin siihen viikon aamusta iltaan eli noin 14 h x 7 vrk. Tukiranka oli niin kipeä etten voinut tehdä muuta kuin maata sängyssä kone sylissä. Luin aivan jokaisen viestin tuoreimmista ketjuista. Jouduin lopettamaan kun kädet eivät enää kestäneet hiiren klikkailua. Kaivattu löytyi ketjusta.
Nuoreltakin menee selkä ja käsivarret tuollaisella menolla, pitää liikkua tai ainakin seistä välillä. Ihailen päättäväisyyttäsi ja toivon sinun tavoittavan kaivattusi.
Mitäs jos piirtäisin sormella sydämen autosi lumiseen ikkunaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää pariterapiaan?
Ei taitaisi meidän tilanteessamme auttaa, koska haluttomuuden taustalla on fyysinen sairaus.
Itsellä sama tilanne.
Itselläni, itselläsi, itsellään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää pariterapiaan?
🥺
?Fyysinen sairaus ei estä läheisyyttä ja kosketuksia? Onko enää suhdetta jos vain velvollisuus on jäljellä?
Riippuu sairaudesta. Toivottavasti et tosiaan joudu kokemaan. Myötä- ja vastoinkäymisissä. Tämä kuuluu varmaan tuohon jälkimmäiseen osioon.
Mielessäni olen pyytänyt anteeksi joka ilta
Vierailija kirjoitti:
Miksi ja mistä?
Vierailija kirjoitti:
Yhtä tyhjän kanssa loukatulle.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen pyytää anteeksi jos on loukannut.
Sitä sitten odotellessa. Vink vink...
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos piirtäisin sormella sydämen autosi lumiseen ikkunaan
Söpöä 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Miten sinulle selvisi, että kaivattusi käy/ei käy täällä?Päätin lukea vanhoja suljettuja ketjuja läpi ja etsiä häntä. Käytin siihen viikon aamusta iltaan eli noin 14 h x 7 vrk. Tukiranka oli niin kipeä etten voinut tehdä muuta kuin maata sängyssä kone sylissä. Luin aivan jokaisen viestin tuoreimmista ketjuista. Jouduin lopettamaan kun kädet eivät enää kestäneet hiiren klikkailua. Kaivattu löytyi ketjusta.
Nyt ne lääkkeet ja se netti kiinni vähintään puoleksi vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää pariterapiaan?
Itsellä sama tilanne.
Itselläni, itselläsi, itsellään...
Mitenkä tämä viestisi liittyi kaipaukseen?
Olisipa minulla sinun numerosi. Haluaisin tietää miten sinulla menee. Todennäköisesti puhuisit pääni pyörälle ja korvani kipeiksi, mutta nauttisin silti jokaisesta hetkestä.
Muurin kiven irroitin ja hiukan asioita raotin. Ja vaikka tarkkaan irroittamista harkitsin sortui osa sittenkin. Miten voikaan sanat lopulta satuttaa enemmän, kuin teot toisen ihmisen. Jotenkin koin niin toisen sinut olet nyt kuin eri ihminen. Miten sattuu nyt viserrys lintujen. Jos olisin kuunnellut sanat ihmisten. Mutta toivottavasti et leiki muilla. Ja onhan räsynuken keho jo haavoilla.
Mitä sä olet mennyt sanomaan? Jos voi kysyä.