Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Huomaan että oot vähän kaipaillut mua tänään. 😅 Vielä kun se näkyisi muuallakin kuin täällä...
Give me time.
Kannatan nainen ehdotustais, menkäämme ensitreffeillemme Turkuun. Menemmekö yhdessä sinne vai erikseen omilla kyydeillämme sinne ja kohtaamme sitten jossakin sovitussa paikassa?
Vierailija kirjoitti:
Mies. Sait minut muistamaan miltä tuntuu haaveilla rakkaudesta. Haaveeksi se tietysti jääkin. Yritän pysyä pois tieltäsi.
Mies . Sait minut muistamaan, miltä hyvännäköinen mies näyttää. Utopiaksihan se tiettu jääkin, mutta oot helevetin fiksu ja myös komia. Tungen kulkuväylällesi aina kun siihen on mahdollisuus
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ethän erehdy luulemaan mun kelpaamattomuudesta kumpuava käytöstäni ylimielisyydeksi.
Itsevarma mies kohtelee naistaan upeasti, itsetunnoton mies kohtelee naistaan huonosti.
Kun haaveilen eroottisesta kanssakäymisestä kanssasi, ajattelen aina antamista, en saamista. Tajusin tuota aiempaa lukiessa. Kuinka haluaisinkaan tuottaa sinulle nautintoa.
Elämä toden totta on juuri sitä, mitä tapahtuu, kun itse tekee täysin muita suunnitelmia. En olisi voinut edes arvata, että juuri sinä isket sydämeeni kuin höyryveturi.
Vierailija kirjoitti:
Kävi ilmi että ex mies oli lyönyt myös tytärtäni.
Saatekirjeet hän oli piilottanut ja löysin ne vasta vuosien päästä.
Olen pahoillani että olette joutuneen elämään tuollaisen paskan kanssa. Mutta miksi kirjoitat hänestä kaipauskeskustelussa? Et kai vain ikävöi paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokakuu
Monesko päivä
No can do, classified information 😘
Jos täällä jonkun tunnistaa, niin miten se voi olla niin hankalaa lähestyä toista tosielämässä. Ihminen on hyvä kuvittelemaan kaikenlaista.
Terveisiä Joensuusta postikortin kerran lähettäneelle opel corsan vm n. 85-90 ex-omistajalle.
Haluan antaa itseni sinulle kokonaan. Haluan mies antautua sinulle.
Kauniita unia käsittämättömän kauniille H-naiselle.
Jatkot sitten Suomi24: lla! Kuka on vielä hereillä silloin ...
Ysärimiehelle. Mee jo nukkuun ja näe vastustamattomia unia minusta.
Vierailija kirjoitti:
Jatkot sitten Suomi24: lla! Kuka on vielä hereillä silloin ...
Siellä käy ku hullut
Vielä perinteinen hyvän yön toivotus sinulle. Uskon että olet tunnistanut ainakin osan viesteistäni. Niissä on ollut usein tunnisteita. Sellaisia joita muut eivät ymmärrä. Kaipaan sinua ja olet alati ajatuksissani. En malttaisi odottaa sun näkemistä. Torstai oli hyvä päivä. Sinä teit siitä erityisen. Hyvää yötä