Mitä woken kunniakoodistun pykälää Sarah rikkoi? Kuvan otti kaveri. Miksi kaveri ei eroa töistään?
Hämärä juttu kaiken kaikkiaan. Ja tuskin yksikään kaverin somepiiristä suuttui. Kukaan kiinalainen siinä piirissä ei ole voinut suuttua. Tapaus on järjetön kun kuvan subjekti itse, ei ottaja, pakotetaan eroamaan.
Kommentit (20)
Nolottaa nuo rumat ja lihavat naiset, jotka kommentoivat some-uutisiin, että uusi miss Suomi, Tara ei ole kaunis.
Kommentin jälkeen kaikki katsovat kommentoijan profiilia ja tuntevat sääliä häntä kohtaan. Lusikalla annettu sekä kauneutta, että älyä rumasti kommentoiville.
Vierailija kirjoitti:
Nolottaa nuo rumat ja lihavat naiset, jotka kommentoivat some-uutisiin, että uusi miss Suomi, Tara ei ole kaunis.
Kommentin jälkeen kaikki katsovat kommentoijan profiilia ja tuntevat sääliä häntä kohtaan. Lusikalla annettu sekä kauneutta, että älyä rumasti kommentoiville.
Välillä on aivan kuin kommentoijat eivät olisi tietoisia että kommentoimalla he paljastavat itsensä samalla.
Sarah edustaa Suomea ollessaan missi ei esim persuja, joille moinen käytös näyttää uppoavan kuin veitsi sulaan voihin. Mitään kansallisuutta ei irvailla edes "läpällä", kun teet julkista työtä. Itselläni on vamma, ja muistan ikuisesti sen, kuinka isompi lapsi teki siitä imitaation ja nauroi. Hän oli sentään lapsi, joka ei tajunnut, mitä teki. Aikuinen tajuaa. Kun edustat jotain instituutiota, olet koko ajan katseiden alla. Työhön, johon olet itse vapaaehtoisesti hakeutunut ja halunnut.
Ei se kuva yksin vaan se käytös kuvan jälkeen.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3fb00837-67a8-4bd3-8fc7-37182e…
jengi heittaa meanwhile mä Finnairin business luokas,
Voisiko joku suomentaa minulle, mitä tarkoittaa "heittaa"?
P.s. Olen jo vanha.
Sarahista haluttiin varoittava esimerkki että kiinalaisia ei saa vastustaa. Mukaan lähti valmiiksi katkerat rummot feministit. Jos vaikka ruksea ukko rskaa tyttöjä kukaan ei paheksu ja tuomiokin on vähän niin ja näin.
Vierailija kirjoitti:
P.s. Olen jo vanha.
Et sitä ymmärrä koska et ole koskaan ollut nuori.
Lapsellista käytöstä kaikin tavoin. Yhden kuvan olisi varmasti anteeksi saanut, jos olisi pyytänyt. Mutta ei pyytänyt vaan jatkoi riekkumistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.s. Olen jo vanha.
Olen ollut nuori ja villi 70-luvulla. Sinäkään et näköjään tiedä mitä tuo tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
P.s. Olen jo vanha.
Heittää ilman ä:n pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
No ei se tuo sinunkaan kommentointi kovin kaunista ole
Vierailija kirjoitti:
P.s. Olen jo vanha.
Hate, vihata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.s. Olen jo vanha.
Tekoäly kertoikin minulle että heittaa on vihata. Nyt sinäkin tiedät sen. 😊
Sama
Vierailija kirjoitti:
P.s. Olen jo vanha.
- Sana tulee "hate"-sanasta eli vihata. Jengi vihaa, sillä aikaa kun mä...
Mä en usko että potkujen syynä oli kuva vaan käytös kuvaan liittyvän kohun jälkeen. Sen sijaan että olisi suoraan kertonut mitä tilanteessa oikeasti tapahtui lesoili business luokasta ja naureskeli mielensä pahoittaneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se tuo sinunkaan kommentointi kovin kaunista ole
Mutta en ole niin tyhmä, että kirjoittaisin kommentin omalla Facebook-profiilillani omien profiilikuvieni kanssa johonkin mtv-uutiseen.
MISSIORGANISAATIO sen asian päätti!
MISSI luo julkista kuvaa Suomesta.
Ja joo, on jo kiinalaisetkin nähneet kuvan ja hermostuneet. Lukekaa ja etsikää!
persutkin on nähneet ja nyt heillä on ilo ylimmillään!
Ensin kuulema vastustivat ko missiä!
Vierailija kirjoitti:
P.s. Olen jo vanha.
Ihmiset vihaavat mtörkyturpamissiä, kun hän pahantekijä-missi vaan nauttii samaan aikaan menestyksestä ja businessluokan luksuksesta. Siis onhan toi mimmi oikeasti tyhmä. Ei sovi edustushommiin, kun käytöstavat puuttuu. Opetus missiorganisaatiolle, ettei enää yhtään ei-suomalaista missiä Miss Suomeksi mutaamaan Suomen mainetta maailmalla. Pitää olla aidosti kiltti blondi ja siniset silmät vastedes aina.
Pitääkö missien jatkossa pukeutua islamilaiseen mustakaapuun ettei vahinkovalokuvia synny?