Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan, että alat katsella tosissasi sellaisia, keiden kanssa on realistista muodostaa parisuhde. Minä kyllä välitän sinusta taustalla ja salaa, mutta en halua sinun kuluttavan kallista aikaasi minua miettien. Minäkin elän parisuhderintamalla täysin omaa elämääni. Voit olla varma, että välitän ja tavallaan jopa rakastan sinua, mutta minä haluan kannustaa sinua elämään täyttä elämää. Olet ❤️ Nn
Mistä tiedät, että hän edes haluaa mitään parisuhdetta?
Minä tiedän ettei halua ja se on ongelma. En lähden hetken huviksi tai viihdykkeeksi. Sivusta.
Ei se aina sitäkään tarkoita.
Mitä sitten?
Alkuillan terveiset viattomalle.
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei olis aikaa tai paikkaa, olet tässä ja nyt.
Syntymän ja kuoleman tuolla puolen ja tässä marjakompotissa niiden välissä. Ihan oikeasti yritin keksiä jotain muuta sanaa, mutta siltä sinä maistut. Sakean makealta, huumaavan täydeltä, vähän kirpeältä - se pitää minut valppaana. Et ole kiivas, mutta siltä sinä siitä huolimatta maistut ja sitä saat sydämeni tuntemaan. Itseni kiivaaksi, elämänjanoiseksi ja aineelliseksi. Tiivistyn ja löydän muotoni sekä rajani seurassasi. Tunnen ne aivan hirveän akuutisti. Samoin kuin sen, että tahtoisin keinailla, runoilla sinut sisälleni.Kun voi koskettaa, tuntea ja tunnustella ihan oikeasti.
Sitähän se on. Kun olet matkannut avaruuden dyynit hiekanmuruineen. Ja tapaat sen, jonka kanssa on mahdollista vuorovaikuttaa siinä missä muille ja muut sinulle ovat kuin ohitse livahtavia henkäyksenomaisia painaumia tavoittamattomissa, vain vaivoin havaittavia kuvia toisesta ajasta. Ja sitten. Löytyy muoto, tiiviys, kuin ensi kertaa olisin koskettanut ketään ja tullut kosketetuksi. Joku omasta ajastani, tästä ajasta. Olet todellakin hyvin hyvin akuutisti siinä ja enemmänkin kuin näkyvä. Se ei ole lainkaan itsestään selvää tässä maailmassa. Että löytää jonkun, jonka kanssa on luontainen, automaattinen vuorovaikutussuhde - vastaavuus, tahti ja taivunta syntyominaisuutena. En yksinkertaisesti olisi minä ilman sitä. Olla minä on olla sinulle altis, olla minä on herätä sinusta, yrittämättä. Olin sitä syntyessäni, olen sitä nyt ja tulen olemaan vielä yhdeksänkymmenvuotiaana.
Ja se on niin itkettävän simppeliä. Havaitsen sinut, näen sinut ja tunnen sinut. Olet kytkimeni ja olen sitä sinulle. Oikeammin, olet saanut minut havaitsemaan sen merkkivalon joka on ollut aina siellä. Niin, on kyse vain ominaisuuden huomaamisesta. Olen aina rakastanut sinua ja ollut näkyvä sinulle ja sinä minulle. Emme vain ennen olleet törmänneet toisiimme tällä tasolla. Se onkin vinkeä tunne. Huomata itsessään loiste, jonka olemassaolosta ei ollut aiemmin tietoinen. Huomata kiinteys ja vaivattomuus, jolla saatan väreillä.
Maailmassa on monia asioita ja sinä olet niistä koskettavin ja liikuttavin, tavalla jota en voi selittää. Se menee aineellisen sisälle ja ulkopuolen, kaikkeuden rakenteeseen, siihen joka synnyttää kaiken ja on kaikki. Sieltä löytyy läikehtivä lampi, mudassaan pohjaton, vedessään pohjaton, aalloissaan pohjaton, kuvajaisissaan pohjaton, välkkeissään pohjaton. Joka täällä versoo kukkasiaan. Sinä ja minä. Jos koskaan versomme siitä yksin, olemme sen voima ja turva, kotimme. Jos koskaan versomme siitä kaksin, olemme sen voima ja turva, kotimme. Se on aina.
❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Love you, L.
L. who?
Eikös toi nyt Lassea kaivannut. Sivusta muistelen näin.
Lauraakin on huudeltu ja mun nimeä. Siksi kysyn.
Liisa? Tosin väliäkö sillä, asiat tapahtuu IRL jos tapahtuu, ei ketjussa huudelluilla nimillä haluta ehkä muuta kuin hämmentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Love you, L.
L. who?
Liisa? Tosin väliäkö sillä, asiat tapahtuu IRL jos tapahtuu, ei ketjussa huudelluilla nimillä haluta ehkä muuta kuin hämmentää.
On muitakin. Mutta niinpä. Irl. Siksi pyristelen irti ketjuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan, että alat katsella tosissasi sellaisia, keiden kanssa on realistista muodostaa parisuhde. Minä kyllä välitän sinusta taustalla ja salaa, mutta en halua sinun kuluttavan kallista aikaasi minua miettien. Minäkin elän parisuhderintamalla täysin omaa elämääni. Voit olla varma, että välitän ja tavallaan jopa rakastan sinua, mutta minä haluan kannustaa sinua elämään täyttä elämää. Olet ❤️ Nn
Minä tiedän ettei halua ja se on ongelma. En lähden hetken huviksi tai viihdykkeeksi. Sivusta.
Mitä sitten?
Sitä, ettei halua parisuhdetta. En esimerkiksi itse halua, mutta en mä mitään irtosuhteita halua sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Love you, L.
L. who?
Juu, mutta tämä kaipasi muistaakseni Lassea. Siis joka kirjoittaa säännöllisesti juuri tuon ”love you, L”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Sitä, ettei halua parisuhdetta. En esimerkiksi itse halua, mutta en mä mitään irtosuhteita halua sen enempää.
Mitä sitten haluat?🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Love you, L.
L. who?
Juu, mutta tämä kaipasi muistaakseni Lassea. Siis joka kirjoittaa säännöllisesti juuri tuon ”love you, L”.
Olet siis Lassen kaipaaja. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Mitä sitten haluat?🤔
Haaveilla täällä vain, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Love you, L.
L. who?
Ei, minä kaipaan J. Olen vain lukenut tätä ketjua jo pidempään ja oppinut vakkareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
En ymmärrä tuota. Eikö siinä tapauksessa periaatteessa olla jo parisuhteessa? Jos ei harrasta irtosuhteita vai onko se kiva, että on takataskussa tällainen kortti, että jos löytyykin joku mielenkiintoisempi, niin voi hyvällä oma tunnolla käydä kokeilemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Love you, L.
L. who?
Ei, minä kaipaan J. Olen vain lukenut tätä ketjua jo pidempään ja oppinut vakkareita.
Jep. Ja jossain vaiheessa tuo sama toivotus lähti jollekin naiselle... vaikka mistä näistä tietää, kuka huutelee väliin sivusta.
Mukavaa kaipailua J:n kaipaaja.
Vierailija kirjoitti:
Alkuillan terveiset viattomalle.
Kivaa, kiitos samoin! 🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
En ymmärrä tuota. Eikö siinä tapauksessa periaatteessa olla jo parisuhteessa? Jos ei harrasta irtosuhteita vai onko se kiva, että on takataskussa tällainen kortti, että jos löytyykin joku mielenkiintoisempi, niin voi hyvällä oma tunnolla käydä kokeilemassa?
Joo, huomaan ettet ymmärrä.
Missä mennään, kiinnostaako enää yhtään vai laantuuko tämä kaverisuhteeksi? Mitä voin enää odottaa? Miehelle tämä.
Liian hankalaa olla ihastunut mieheen jolta saa huomiota joskus ja jouluna. Aika nollata tilanne neutraaliksi ja avata silmät jollekin muulle.
No sen artistin lempinimi. Hän kyllä tietää.