Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
On se kumma että sillon harvoin kun näkee kaivatun, on kaikista hikisin ja rähjäisin olo. Aamuinen suihkunraikkaus tipotiessään. Se siitä hurmaamisesta sitten
Jos sulla on hyvä kaivattu, se näkee kaiken tuollaisen läpi. Sivu varmasti, mutta toteanpa vain.
Mutta jotkut on hurmaavia aina, väsyneinä, hikisinä ja homssuisinakin.
Jaahas. mammat taas käy kierroksilla. Sedältä mammoille hyvä Vihje. Miehen hiki tunnetusti rauhoittaa naista.
"Jos elämä stressaa, kannattaa käpertyä vastakkaisen sukupuolen edustajan kainaloon ja nuuhkaista. Yhdysvaltalaistutkijoiden mukaan miehisen hien sisältämät hajuaineet, feromonit, rauhoittavat naisen mieltä. Lisäksi kainaloiden nuuskuttelu lisää luteinisoivan hormonin (LH) eritystä aivolisäkkeestä, joka puolestaan valmistaa naista hedelmöittymiseen."
mies54v 😉
Vierailija kirjoitti:
On se kumma että sillon harvoin kun näkee kaivatun, on kaikista hikisin ja rähjäisin olo. Aamuinen suihkunraikkaus tipotiessään. Se siitä hurmaamisesta sitten
Haha, tää. Tai no, hikinen tai varsinaisesti rähjäinen olo mulla ei ole suunnilleen ikinä, mutta aina just silloin kun törmään kaivattuun niin on huono tukkapäivä ja meikitkin vähemmät onnistuneet. Kaikkina muina päivinä näytän helposti paljon paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on hyvä kaivattu, se näkee kaiken tuollaisen läpi. Sivu varmasti, mutta toteanpa vain.
Toivottavasti. Olen tässä suhteessa neuroottinen
Totta kai nuuhkisin miestä jos sellainen olisi. Ei kai kukaan väärän tuoksuisen kanssa ala, mutta ei meitä sinkkuja auta tuollaiset kun ei ole sitä sopivaa miestä jota nuuhkia.
Jos ei meikkaa, näyttää aina suunnilleen samalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, tää. Tai no, hikinen tai varsinaisesti rähjäinen olo mulla ei ole suunnilleen ikinä, mutta aina just silloin kun törmään kaivattuun niin on huono tukkapäivä ja meikitkin vähemmät onnistuneet. Kaikkina muina päivinä näytän helposti paljon paremmalta.
En minäkään lähes koskaan ole hikinen paitsi kesällä mutta nyt olin. Ja rähjäisyydellä tarkoitan sitä että naama kiiltää ja finnejä pukkaa. Kaiken kaikkiaan todella hehkeä olo menkkoineen päivineen ja maha turvonneena. Ah! Tykkäätkö nyt kaivattu?
Vierailija kirjoitti:
Eiliseen nimikirjain-galluppiin:
Kaivatun etunimi alkaa kirjaimella, joita on etunimessäni kaksin kappalein keskellä. Hänen etunimensä loppuu kirjaimiin, joilla sukunimeni alkaa. Hänen sukunimensä alkukirjain on kaksinkertaisena sukunimessäni.
Match made in heaven, eh?
Jussi?
Vierailija kirjoitti:
Huomenna aamupäivällä tavataan. Ollaan yhdessä, ja hymyilet niin kauniisti, ihastukseni💚
Olihan tää mulle? 😍
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille eikä kenellekään.Ei kaikille saatika kenellekään vaan naiselle...
-Saska Helmikallio - Mies-
Ja mitennäkyy aloitteellisuudessa naisten kanssa, mies?
Se näkyy siten etten ole aloitteellinen :) Saa minun puolesta muut häntäheikit olla sillä minä olen mies :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun etunimi alkaa kirjaimella, joita on etunimessäni kaksin kappalein keskellä. Hänen etunimensä loppuu kirjaimiin, joilla sukunimeni alkaa. Hänen sukunimensä alkukirjain on kaksinkertaisena sukunimessäni.
Match made in heaven, eh?Jussi?
Ei, mutta aika hyvin, jos ehdot täyttyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Antti, joka kaipaa T:llä alkavaa. Sovusti sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisen hyvin. Mutta ei osunut, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisen hyvin. Mutta ei osunut, valitettavasti.
No sitten Lasse, Anssi, Salla tai Essi? Joko osuu? Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna aamupäivällä tavataan. Ollaan yhdessä, ja hymyilet niin kauniisti, ihastukseni💚
Olihan tää mulle? 😍
Juuri Sinulle, rakas P ❣️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään lähes koskaan ole hikinen paitsi kesällä mutta nyt olin. Ja rähjäisyydellä tarkoitan sitä että naama kiiltää ja finnejä pukkaa. Kaiken kaikkiaan todella hehkeä olo menkkoineen päivineen ja maha turvonneena. Ah! Tykkäätkö nyt kaivattu?
Tuskin hän tai muut sitä noin näkee.
Moni nainen tietää tuon olon, mutta ei sitä muista naisista näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta aika hyvin, jos ehdot täyttyy.
Täyttyy, mutta sukunimeä en tähän laita. Tosin en tunne sen nimistä ihmistä. Sen nimisen suvun tiedän sieltä mistä olen kotoisin, en henkilöitä.