Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on taas koulukiusaaja-tyyppiset trollit jankuttamassa ja hakemassa reaktioita.
Menkää ja keksikää jotain parempaa tekemistä, ajan tuhlausta tuollainen typerä jankutus jonkun palstarandomin mieskokemuksista.Tämä viesti oli siis lähinnä tämän viestin kirjoittajille ja kumppaneille:
”Kahdesta oli traumaattisia kokemuksia, onhan se nyt surullista. Vedit sitten oikeen koko miessukupuolen kahtia niiden perusteella?”
Mulla on traumaattisia kokemuksia miehistä koko elämän pituudelta ja hyvin vähän päinvastaisia esimerkkejä. Onhan se ikävää kun 99% pilaa kaikkien maineen.
Tai traumojen takia sun aivot on ohjelmoitu noteeraamaan vaan vaaran merkkejä ympärillä ja jättää huomioimatta ne miehet jotka kulkee rauhallisesti tilaa antaen. Miehistä kiinnität huomion siihen vähemmistöön joka kuuluu tuohon sekopää osastoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli varattuun ihastuu. Ihailla voipi, mutta kyllä minua niin ❤️ sattuisi, jos huomaisin himoitsevani toisen miestä. Kunnioitan muita ihmisiä.
Itsensä pettämistä ihastua varattuun. En suosittele. Leluksi päätyy vaan.
En edes suostuisi kenenkään leluksi. Enkä väljähtyneen liiton piristäjäksi. Tiedän arvoni ❤️
Minä haluaisin olla kaivatulleni vaikka lelu. Ihan mitä vaan. Se ei muuta minun arvoani millään lailla, kunhan saisin vain olla hänen kanssaan edes jollain tapaa.
Ei ketään kiihota noin epätoivoinen tyyppi. Epätoivo on luotaantyöntävää ja epätoivoista käyttää hyväksi vain jotenkin pahat ihmiset.
Sivusta
Mielenkiintoisetkin ihmiset masentuvat ja voivat tulla epätoivoisiksi.
Tuo on täysin totta, itsekin olen ollut masentunut ja epätoivoinen tyyppi joskus.
Tarjolla olevien miesten laatu parantui huikeasti sitä mukaa, kun masennus alkoi väistyä ja mieli tervehtyä.Ja ketä kaipaat?
En enää ketään, jumin turhanpanttina ketjussa ja yritän pysyä poissa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomannut, kun palstalle kirjoittaa jotain niin kohta joku muu kirjoittaa hiukan samoin samanlaista juttua?
Joo. Jonkun trollin lempihommaa on kopioida juttuja ja varastaa tunnisteita. Samaa sikailua tämä häiriintynyt on harrastanut jo vuosikaudet. Mikään tunniste, teema tai tyyli ei kestä kovin kauaa. Jos se vakiintuu, kohta trolli kopioi ja sotkee.
Vierailija kirjoitti:
Millo myö hallaillaan mies?
Millonka vaan, kuhan se saatas kummallekki passaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinussa on ehkä söpöintä se, ettet lainkaan tajua olevasi niin hirvittävän söpö ja kiinnostava. Sinusta aistii sen, että et tiedä.
Miten hänestä sen aistii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinussa on ehkä söpöintä se, ettet lainkaan tajua olevasi niin hirvittävän söpö ja kiinnostava. Sinusta aistii sen, että et tiedä.
Kuka? Hän ei taatusti tunnista tästä itseään ja syyn sanoit juuri.
Enpä kerro, mutta sukupuoli munasarjallinen (99.9% ketjussa käyvistä saa nyt pähkäillä, josko tämä ois itselle).
Toimiiko ne munasarjat vielä?
Ratkaiseva kysymys nääs.
Kaverin puolesta kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Deiteille lintutorniin? 😵
Oon kyllä kävelyretkilläni miettinyt, että olisi mukava pyöräillä lintutornille rakkaan kanssa.
Ja jonkun verran kyllä fantasioin täällä romanttisesta rakkaudesta, vaikka ei ketään kaivattua henkilöä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä villasukka?
Tässä 🧣
Kuka kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Meinaatkohan ikinä toimia vai pitäiskö jo siirtyä eteenpäin ja antaa muille mahdollisuuksia.
Siirry eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Heti kun haet kotoa. Olen valmis kunhan ensin punaan huuleni ja vedän maihinnousukenkäni jalkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Millo myö hallaillaan mies?
Sitten syyskuussa oikein kylmän hallan vyöryessä yli maan.
P.R kaipaan sua ihan saatanan paljon! Ois niin ihanaa ku sais vielä kerran tuntea sun lämmön ja kosketuksen <3
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salainen unelmani, sydämeni valittu.
Hän on _______?
Salainen!
En luovuta ollenkaan noin helposti. Jokin vihje?
Mies, M kirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatkohan ikinä toimia vai pitäiskö jo siirtyä eteenpäin ja antaa muille mahdollisuuksia.
Ja millaista "toimintaa" lähinnä ajattelit?
Vierailija kirjoitti:
Mennää! Kai siel jo tarkenee. Mennää varhain, niin voidaan bongailla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole hyvä ihminen.
Ei kukaan ole, mutta parhaimmat pyrkii sitä kohti kuitenkin. Mitä hän teki?
Tuntui kauhealta kun lakkasit olemasta mulle. Tosta vaan. Pfiufff. Hävisit. Lopetit mun viestien lukemisen ja tottakai niihin myös vastaamisen. Nyt pystyn jo elämään asian kanssa. Hyväksymään, että en sitten ollutkaan mitään.