Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
3321/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori että olin niin väsynyt. Mietin sinua yölläkin. 04

Vierailija
3322/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän toimin jo aikoja sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3323/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

007

Vierailija
3324/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas koulukiusaaja-tyyppiset trollit jankuttamassa ja hakemassa reaktioita.

Menkää ja keksikää jotain parempaa tekemistä, ajan tuhlausta tuollainen typerä jankutus jonkun palstarandomin mieskokemuksista.

Tämä viesti oli siis lähinnä tämän viestin kirjoittajille ja kumppaneille:

”Kahdesta oli traumaattisia kokemuksia, onhan se nyt surullista. Vedit sitten oikeen koko miessukupuolen kahtia niiden perusteella?”

Mulla on traumaattisia kokemuksia miehistä koko elämän pituudelta ja hyvin vähän päinvastaisia esimerkkejä. Onhan se ikävää kun 99% pilaa kaikkien maineen.

Itse taas olen saanut elää syntymästä saakka, koko elämäni hyvien miesten keskuudessa ja on vain nuo kaksi huonoa kokemusta, joten trollien jutut lähinnä huvittaa.

Harmi tietysti, että kaikilla ei ole näin. :(

Maailma olisi parempi paikka, jos kaikki lapset saisivat kaikkea hyvää ja kaunista, rakkautta ja turvaa.

Vierailija
3325/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista miehistä löytyy James Bondia tarvittaessa!

Vierailija
3326/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen useita todella mukavia miehiä. Kaikilla on saumat. Aloitekyky on se ominaisuus, mitä miehessä eniten arvostan, joten nähtäväksi jää kuka ehtii ensin.

Vierailija
3327/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomannut, kun palstalle kirjoittaa jotain niin kohta joku muu kirjoittaa hiukan samoin samanlaista juttua?

3328/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei löydy, itse koen olevani lähempänä Austin Powersia🤔

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
3329/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salainen unelmani, sydämeni valittu.

Hän on _______?

Salainen!

Vierailija
3330/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä varmaan alkaisi aivot kärytä, jos kertoisi että kaksi varattua on ollut molemminpuolisesti rakastuneita toisiinsa.

On ihan helvetin yksinkertaista ja laiskaa ajattelua vetää tuosta yhdysviiva siihen, että pettäisimme kumpikin automaattisesti myös toisiamme minkä kerkiäisimme, jos päätyisimme yhteen.

Joskus vain tekee väärän valinnan. Joskus luulee tekevänsä oikein. Joskus ei vain vielä tiedä tarpeeksi eikä ole kokenut tarpeeksi voidakseen tehdä sen valinnan, joka ei satuttaisi tulevaisuudessa ketään. Joskus vain tyytyy eikä tajua sitä ensin ja ajoissa. Joskus on liian arka ja pelokas eroamaan tuosta noin vain, koska on samanlainen virheellinen ihminen kuin jokainen. Minun ja hänen virheensä on ollut tässä asiassa se ettei kestä nähdä miten ystävän, kenties hyvinkin pitkäaikaisen elämänkumppanin, josta välittää, sydän särkyy. Muutoskin pelottaa. Jollain toisella epätäydellisyys on jossain muussa.

Jos hän olisi ollut jokin täydellinen superihminen vuosia sitten eikä nuori elämää ja sydäntään vasta opetteleva mies, emme välttämättä olisi koskaan tavanneet. Luoja tietää että minä ainakin olisin ollut äärettömästi köyhempi niin.

~

Btw, rakastan sinua <3

🥰

Vierailija
3331/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Sivusta: voitko jo lopettaa sopan sotkemisen ja riidan haastamisen? Sulla on ikävä tyyli kommentoida.”

TÄMÄ. Haetaan rikkaa toisen silmästä, mutta ei nähdä malkaa omassaan.

Voi voi.

Ketjun tarkoitus ei ole jankkaaminen tai riitely. Jotkut sitä kuitenkin tuntuu rakastavan. Ilmeisesti se on se ihanan makea tunne, että joku huomaa ja reagoi 😘.

Ei vaan tosiaan jaksais sivustakaan lukea kenenkään negatiivisia ja riitaa haastavia kommentteja pitkissä kommenttiketjuissa. Ehkä ne joistakin on kivoja? Leipää ja sirkushuveja?

Tämä vähenisi huomattavasti ihan vaan sillä, että ihmiset kirjoittaisivat omat viestinsä ja vähentäisivät muiden viestien kommentoimista.

Musta on ihan mukavaa, että täällä syntyy keskustelua silloin, kun kukaan ei negaa ja tahalteen haasta riitaa.

Vierailija
3332/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei löydy, itse koen olevani lähempänä Austin Powersia🤔

Yeah, baby, yeah!

Vierailija
3333/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli varattuun ihastuu. Ihailla voipi, mutta kyllä minua niin ❤️ sattuisi, jos huomaisin himoitsevani toisen miestä. Kunnioitan muita ihmisiä.

Itsensä pettämistä ihastua varattuun. En suosittele. Leluksi päätyy vaan.

En edes suostuisi kenenkään leluksi. Enkä väljähtyneen liiton piristäjäksi. Tiedän arvoni ❤️

Minä haluaisin olla kaivatulleni vaikka lelu. Ihan mitä vaan. Se ei muuta minun arvoani millään lailla, kunhan saisin vain olla hänen kanssaan edes jollain tapaa. 

Ei ketään kiihota noin epätoivoinen tyyppi. Epätoivo on luotaantyöntävää ja epätoivoista käyttää hyväksi vain jotenkin pahat ihmiset.

Sivusta

Mielenkiintoisetkin ihmiset masentuvat ja voivat tulla epätoivoisiksi.

Vierailija
3334/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivä terkut kauniille sopankeittäjälle.

Vierailija
3335/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli varattuun ihastuu. Ihailla voipi, mutta kyllä minua niin ❤️ sattuisi, jos huomaisin himoitsevani toisen miestä. Kunnioitan muita ihmisiä.

En edes suostuisi kenenkään leluksi. Enkä väljähtyneen liiton piristäjäksi. Tiedän arvoni ❤️

Minä haluaisin olla kaivatulleni vaikka lelu. Ihan mitä vaan. Se ei muuta minun arvoani millään lailla, kunhan saisin vain olla hänen kanssaan edes jollain tapaa. 

Ei ketään kiihota noin epätoivoinen tyyppi. Epätoivo on luotaantyöntävää ja epätoivoista käyttää hyväksi vain jotenkin pahat ihmiset.

Sivusta

Tuo on täysin totta, itsekin olen ollut masentunut ja epätoivoinen tyyppi joskus.

Tarjolla olevien miesten laatu parantui huikeasti sitä mukaa, kun masennus alkoi väistyä ja mieli tervehtyä.

Vierailija
3336/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Tuo on täysin totta, itsekin olen ollut masentunut ja epätoivoinen tyyppi joskus.

Tarjolla olevien miesten laatu parantui huikeasti sitä mukaa, kun masennus alkoi väistyä ja mieli tervehtyä.

Ja ketä kaipaat?

Vierailija
3337/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😲😲😲

Vierailija
3338/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salainen unelmani, sydämeni valittu.

Hän on _______?

Salainen!

En luovuta ollenkaan noin helposti. Jokin vihje?

Vierailija
3339/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä villasukka?

Vierailija
3340/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millo myö hallaillaan mies?

Ketju on lukittu.