Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli varattuun ihastuu. Ihailla voipi, mutta kyllä minua niin ❤️ sattuisi, jos huomaisin himoitsevani toisen miestä. Kunnioitan muita ihmisiä.
Itsensä pettämistä ihastua varattuun. En suosittele. Leluksi päätyy vaan.
En edes suostuisi kenenkään leluksi. Enkä väljähtyneen liiton piristäjäksi. Tiedän arvoni ❤️
Minä haluaisin olla kaivatulleni vaikka lelu. Ihan mitä vaan. Se ei muuta minun arvoani millään lailla, kunhan saisin vain olla hänen kanssaan edes jollain tapaa.
Olet epätoivoinen 🙄
Enpäs. Tiedän mitä haluan. Minun arvoani ihmisenä millään tavalla ei määritä yksikään toinen ihminen tai toisten teot tai ajatukset suhteessa minuun. Olen täysin vapaa sellaisista rajoittavista harhoista, että olisin jotenkin huonompi ihminen jollain tavalla seurauksena jostain tapahtumaketjuista. Tiedän, että nautin hänen seurastaan ja jos voin sitä saada, otan sen vastaan. Epätoivoisemmalta vaikuttavat nämä takertujat ja muiden mielipiteistä kiinnostujat, joiden mielenkiinto ei kohdistu niinkään kaivattuun ihmiseen itsessään kuin siihen, miltä asiat ulospäin näyttävät tai millaiset idealistiset vaatimuskriteeristöt joku suhteenmuodostus täyttää. Jos kaivattu kaipaisi lelua ja minä kaivatun seuraa, niin miksi en suostuisi? Molemmat voittaisivat suhteessa siihen, että kumpikaan ei saa mitään. Kerran täällä vain eletään. Järjetöntä jättää elämän tarjoama hyvä ottamatta vastaan vain siksi, että ei saa samalla vielä enemmän jotain toisenlaista hyvää.
Saisin siis ilmaiseksi Ferrarin? Mutku haluun Ferrarin ja Bugatin, en ole niin epätoivoinen että tuollaiseen suostuisin, tiedän kyllä arvoni. XD
Dumb asss, epäkiihottava dumb asss
Ja kuvittelet ilkeyden olevan jokin turn-on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli varattuun ihastuu. Ihailla voipi, mutta kyllä minua niin ❤️ sattuisi, jos huomaisin himoitsevani toisen miestä. Kunnioitan muita ihmisiä.
En edes suostuisi kenenkään leluksi. Enkä väljähtyneen liiton piristäjäksi. Tiedän arvoni ❤️
Minä haluaisin olla kaivatulleni vaikka lelu. Ihan mitä vaan. Se ei muuta minun arvoani millään lailla, kunhan saisin vain olla hänen kanssaan edes jollain tapaa.
Olet epätoivoinen 🙄
Enpäs. Tiedän mitä haluan. Minun arvoani ihmisenä millään tavalla ei määritä yksikään toinen ihminen tai toisten teot tai ajatukset suhteessa minuun. Olen täysin vapaa sellaisista rajoittavista harhoista, että olisin jotenkin huonompi ihminen jollain tavalla seurauksena jostain tapahtumaketjuista. Tiedän, että nautin hänen seurastaan ja jos voin sitä saada, otan sen vastaan. Epätoivoisemmalta vaikuttavat nämä takertujat ja muiden mielipiteistä kiinnostujat, joiden mielenkiinto ei kohdistu niinkään kaivattuun ihmiseen itsessään kuin siihen, miltä asiat ulospäin näyttävät tai millaiset idealistiset vaatimuskriteeristöt joku suhteenmuodostus täyttää. Jos kaivattu kaipaisi lelua ja minä kaivatun seuraa, niin miksi en suostuisi? Molemmat voittaisivat suhteessa siihen, että kumpikaan ei saa mitään. Kerran täällä vain eletään. Järjetöntä jättää elämän tarjoama hyvä ottamatta vastaan vain siksi, että ei saa samalla vielä enemmän jotain toisenlaista hyvää.
Saisin siis ilmaiseksi Ferrarin? Mutku haluun Ferrarin ja Bugatin, en ole niin epätoivoinen että tuollaiseen suostuisin, tiedän kyllä arvoni. XD
Se nyt vaan on niin, ettei tuollainen ”ihan mitä vaan kun vaan saisin koskea häneen”-tyylinen asenne kiihota ketään tasapainoista ihmistä.
Toki onhan niitä naisia, jotka oikein hakeutumalla hakeutuvat kaikenmaailman sairaiden miesten kanssa olemaan, ja oma asiahan se on.
Turha sitten vaan jälkeenpäin uhriutua yhtään, jos polttaa sormensa.
Jokaisen oma asia. Onhan niitä kaikenmaailman ovimattoja ja nyrkkeilysäkkejä joille tärkeintä on vaan saada olla sen miehen kanssa.
Oma asiansa eikä kuulu muille, jokainen käyttäköön elämänsä miten tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet epätoivoinen 🙄
Se nyt vaan on niin, ettei tuollainen ”ihan mitä vaan kun vaan saisin koskea häneen”-tyylinen asenne kiihota ketään tasapainoista ihmistä.
Toki onhan niitä naisia, jotka oikein hakeutumalla hakeutuvat kaikenmaailman sairaiden miesten kanssa olemaan, ja oma asiahan se on.
Turha sitten vaan jälkeenpäin uhriutua yhtään, jos polttaa sormensa.En ymmärrä koko tästä hölötyksestäsi mitään suhteessa aiempaan keskusteluun. Kyse oli siitä että joku suostuisi kaivattunsa leluiksi. Silloin on lähtökohtaisesti jokseenkin selvää, että kaivattu kiihottuu lelustaan. Sönkötyksesi siitä että ei kiihota ”ketään” eli sua itseäsi siis tarkemmin sanoen on täysin turhaa pakonomaista väkytystä. Mua ei kiinnosta olla sun kiihotin millään lailla vaikka sekin taisi jo vahingossa toteutua.
Tuolla asenteella vaan ei voi saada tervettä rakkautta, mutta ehkä se ei sinua kiinnostakaan, vaan riittää kun mies kiihottuu ja pääset olemaan lelu.
Ei siinä ole mitään väärää tietenkään, ehkä vähän sekoitti tää ketju kun täällä yleensä kaivataan rakkautta tms.
Eipä siinä mitään, kunhan muistat ettei jälkeenpäin auta uhriutua etkä selitä ikinä yhtäkään negatiivista ”miehet sitä ja tätä”-tarinaa.
Vastuu omista valinnoista 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi päästä yli ihastuksesta varattuun?
Minun erikoinen tarinani. Vuosia vuosia sitten. Olin juuri eroamassa suhteesta, jossa en ollut tyytyväinen. Ihastuin henkilö A.han. Selvisi, että hän on varattu. Tiemme erosivat. Ihastus jatkui. Tapasin henkilö B. n. Häneen rakastuin. Olimme täydellisiä toisillemme. Hän oli juuri eronnut. Vanhat asiat vaikutti suhteeseemme. Erosimme, mutta olimme tekemisissä. Kummallakaan ei ole eron jälkeen ollut toista. Ihastuin henkilö C.hen erossa ollessamme. Hän on myös varattu. Ei kiitos. Pitkän pohdinnan jälkeen olen päättänyt lähteä rakentamaan uudestaan suhdetta henkilö B. n kanssa ❤️. Hän on se, jonka kanssa olen onnellinen. Ja saan sellaisen suhteen hänen kanssaan, jonka haluan.
Asetat paljon painolastia C: lle, vaikka et tunne häntä. Hän ei voi olla toiveidesi täyttäjä, onnen avaimet ovat omissa taskuissa.
Mitenitse varmistat, että olet mahdollisimman hyvä kumppani hänelle? En käytä käsitettä täydellinen, koska sellaista tuskin on muuta kuin harhaisissa kuvitelmissamme.
Näin unta meistä. Unessa kuljimme yhdessä ja puhuit minulle. Olin tosi iloinen kun sain olla kanssasi.
"Baby, I could never steal you from another..."
❤L.
Kauhian onnellinen yksin.
T: menevä turkulainen vanhempi neito.
Oo snääki!
Vierailija kirjoitti:
Kauhian onnellinen yksin.
T: menevä turkulainen vanhempi neito.
Oo snääki!
Mahtava juttu.
Niin määki ole. Onnelline siis.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilu ei ole mitään oikeaa elämää, vaan eläminen ja kokemukset. Jokainen täällä ansaitsee parempaa kuin tämä.
Päinvastoin, haaveilu rikastuttaa elämääni aivan valtavasti. En oikeasti halua tosielämässä muuttaa mitään, joten asiat on just eikä melkein oikein.
Tuu päikkäreille mies? Otetaan siesta. Ja jutellaan lähekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Näin unta meistä. Unessa kuljimme yhdessä ja puhuit minulle. Olin tosi iloinen kun sain olla kanssasi.
Saisipa joskus kulkea yhdessä tai edes keskustella.
Kaikki paitsi haaveilu on turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se, että rakastuu varattuun tai varattuna. Mutta se, että ruvetaan suhteessa ollessa vehtaamaan ei yksinkertaisesti ole oikein. Ero ensin, sitten uudet kuviot.
Juurikin noin. Pieni hetki yksin eron jälkeen tekee hyvää jokaiselle ❤️. Voi aloittaa uuden suhteen ilman edellisen painolastia 😉
Ennen sitä ajatteli noin, mutta kokemuksesta voin sanoa, että kyllä sitä on voinut tehdä jo vuosikausia eroa. Ei silloin tarvitse pientä hetkeä olla yksin eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen oma asia. Onhan niitä kaikenmaailman ovimattoja ja nyrkkeilysäkkejä joille tärkeintä on vaan saada olla sen miehen kanssa.
Oma asiansa eikä kuulu muille, jokainen käyttäköön elämänsä miten tykkää.
En ole ovimatto enkä nyrkkeilysäkki mutta en voi mennä treffeille vaikka pyydetään koska he eivät tiedä mitä minulle tapahtui ja miten se näkyy.
Kesällä ei näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma asiansa eikä kuulu muille, jokainen käyttäköön elämänsä miten tykkää.En ole ovimatto enkä nyrkkeilysäkki mutta en voi mennä treffeille vaikka pyydetään koska he eivät tiedä mitä minulle tapahtui ja miten se näkyy.
Kesällä ei näkynyt.
Hän pettyisi kun näkisi että joku löi minua.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaan tilanne, jossa sitoisit silmäni niin etten näe mitä ympärillä tapahtuu, ja se tilanne olisi ei-seksuaalinen. Millainen tilanne se olisi?
Naiselle
Joku työtapahtumaan liittyvä ryhmäleikki tms. Ei se nyt oikein muuta voisi olla.
Kaipaus loppukoon ❤️
Antti Autio: ”Onko jo liian myöhä
Että on jo aika kääntyä
Kääntyä viimein pois
Ja jättää sut rauhaan
Tai sitten huominen päivä
On se jolloin onni katsookin meitä
Ja olemme viimein siellä
Mistä niin paljon puhutaan
Anna sun huulistasi vähän
Niin mä jaksan vielä
Arvuutella mitä sä mietit