Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipailemisiin.
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus loppukoon ❤️
Antti Autio: ”Onko jo liian myöhä
Että on jo aika kääntyä
Kääntyä viimein pois
Ja jättää sut rauhaan
Tai sitten huominen päivä
On se jolloin onni katsookin meitä
Ja olemme viimein siellä
Mistä niin paljon puhutaanAnna sun huulistasi vähän
Niin mä jaksan vielä
Arvuutella mitä sä mietit
Kun sä kuljet siellä
Mielesi tiellä
Ehkä kaikki mikä on nyt tässä
On huomenna jo myöhässä
Anna siis sun huulistasi vähän
Niin mä jaksan mitä vaanTai ehkä onkin niin myöhä
Että enää ei voi kääntyä
En voi palata vanhoja reittejä
Takaisin mun maailmaan
Tai sitten viimein sun luonas
Olemme viimeinkin kotona
Ja leikitään vielä aamulla
Ettei ilta lopu koskaan”
❤️
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on ylivoimaa.
No hieman massaa taas kertynyt.
Menen Limingan lintukosteikolle katselemaan viiksitimalien, partatiaisten alkavia pesimätouhuja.
Pyrähdä luokseni, oi armain sinne. Kuunnellaan heleää partatiaisen äännähdystä.
Olen niin sinun, kuin näillä kuivilla kuivilla ja rasittuneella selkällä vaan voi 🥾💼🚣🏽🍳🥨🥪☀️🪶🌲🌿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi päästä yli ihastuksesta varattuun?
Minun erikoinen tarinani. Vuosia vuosia sitten. Olin juuri eroamassa suhteesta, jossa en ollut tyytyväinen. Ihastuin henkilö A.han. Selvisi, että hän on varattu. Tiemme erosivat. Ihastus jatkui. Tapasin henkilö B. n. Häneen rakastuin. Olimme täydellisiä toisillemme. Hän oli juuri eronnut. Vanhat asiat vaikutti suhteeseemme. Erosimme, mutta olimme tekemisissä. Kummallakaan ei ole eron jälkeen ollut toista. Ihastuin henkilö C.hen erossa ollessamme. Hän on myös varattu. Ei kiitos. Pitkän pohdinnan jälkeen olen päättänyt lähteä rakentamaan uudestaan suhdetta henkilö B. n kanssa ❤️. Hän on se, jonka kanssa olen onnellinen. Ja saan sellaisen suhteen hänen kanssaan, jonka haluan.
Asetat paljon painolastia C: lle, vaikka et tunne häntä. Hän ei voi olla toiveidesi täyttäjä, onnen avaimet ovat omissa taskuissa.
Mitenitse varmistat, että olet mahdollisimman hyvä kumppani hänelle? En käytä käsitettä täydellinen, koska sellaista tuskin on muuta kuin harhaisissa kuvitelmissamme.
Painolastia???? Jokainen on oman onnensa seppä. Se riittää, että me tiedämme asiamme. Me olemme henkilö B. n kanssa kaikista sopivimmat toisillemme. Vaikka se ei sinua miellyttäisi. Hyvää jatkoa 💋
Vierailija kirjoitti:
Olin mustasukkainen tänään mies sinusta 🙄 ei hyvä heilu
Miksi?
Gallup
Kerro itsestäsi jokin piirre tai asia, jonka haluaisit paljastaa kaivatullesi.
Viiksitimaliminka kirjoitti:
Menen Limingan lintukosteikolle katselemaan viiksitimalien, partatiaisten alkavia pesimätouhuja.
Pyrähdä luokseni, oi armain sinne. Kuunnellaan heleää partatiaisen äännähdystä.
Olen niin sinun, kuin näillä kuivilla kuivilla ja rasittuneella selkällä vaan voi 🥾💼🚣🏽🍳🥨🥪☀️🪶🌲🌿
Rakasteltaisiin ehkä lintutornissa? Sopiiko, että odotellaan hieman lämpimämpiä kelejä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Voisin paljastaa, että tän himourheilun ohella palaa…. Se tietää kyllä mistä puhutaan.
Muistan ajan, jolloin naureskelit särkyneelle sydämelleni yhdessä minut torjuneen miehen kanssa. Miltä nyt tuntuu? Kuinka paskana kuvitteletkaan kaiken jälkeen olevasi niin muista se, että ainakin itse saat parannella sydäntäsi omassa rauhassa ilman julkista nöyryytystä.
Olet mies sellainen puu, johon mielelläni takertuisin henkeni edestä hukkuessani nautinnon aaltoihin.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä kaipauspiina loppuu?
Min äalan päästä jo yli, koska en ole enää yhteyksissä kaivattuun. Hankalampi tietysti jos tuo ei onnistu käytönnönsyistä.
Vierailija kirjoitti:
🥚🐣🐤🐔🦅
Onko tämä surullinen tarina, jossa kana isoksi kasvettuaan joutuu kanahaukan saaliiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi päästä yli ihastuksesta varattuun?
Minun erikoinen tarinani. Vuosia vuosia sitten. Olin juuri eroamassa suhteesta, jossa en ollut tyytyväinen. Ihastuin henkilö A.han. Selvisi, että hän on varattu. Tiemme erosivat. Ihastus jatkui. Tapasin henkilö B. n. Häneen rakastuin. Olimme täydellisiä toisillemme. Hän oli juuri eronnut. Vanhat asiat vaikutti suhteeseemme. Erosimme, mutta olimme tekemisissä. Kummallakaan ei ole eron jälkeen ollut toista. Ihastuin henkilö C.hen erossa ollessamme. Hän on myös varattu. Ei kiitos. Pitkän pohdinnan jälkeen olen päättänyt lähteä rakentamaan uudestaan suhdetta henkilö B. n kanssa ❤️. Hän on se, jonka kanssa olen onnellinen. Ja saan sellaisen suhteen hänen kanssaan, jonka haluan.
Asetat paljon painolastia C: lle, vaikka et tunne häntä. Hän ei voi olla toiveidesi täyttäjä, onnen avaimet ovat omissa taskuissa.
Mitenitse varmistat, että olet mahdollisimman hyvä kumppani hänelle? En käytä käsitettä täydellinen, koska sellaista tuskin on muuta kuin harhaisissa kuvitelmissamme.Painolastia???? Jokainen on oman onnensa seppä. Se riittää, että me tiedämme asiamme. Me olemme henkilö B. n kanssa kaikista sopivimmat toisillemme. Vaikka se ei sinua miellyttäisi. Hyvää jatkoa 💋
Sorry menin sekaisin kirjaimissa, B: tä tarkoitin kuten kirjoitit.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oot enää pelkkä viihdyke. Kohta et edes sitä.
Tästä itelleni uus motto.