Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli varattuun ihastuu. Ihailla voipi, mutta kyllä minua niin ❤️ sattuisi, jos huomaisin himoitsevani toisen miestä. Kunnioitan muita ihmisiä.
Itsensä pettämistä ihastua varattuun. En suosittele. Leluksi päätyy vaan.
En edes suostuisi kenenkään leluksi. Enkä väljähtyneen liiton piristäjäksi. Tiedän arvoni ❤️
Minä haluaisin olla kaivatulleni vaikka lelu. Ihan mitä vaan. Se ei muuta minun arvoani millään lailla, kunhan saisin vain olla hänen kanssaan edes jollain tapaa.
Olet epätoivoinen 🙄
Enpäs. Tiedän mitä haluan. Minun arvoani ihmisenä millään tavalla ei määritä yksikään toinen ihminen tai toisten teot tai ajatukset suhteessa minuun. Olen täysin vapaa sellaisista rajoittavista harhoista, että olisin jotenkin huonompi ihminen jollain tavalla seurauksena jostain tapahtumaketjuista. Tiedän, että nautin hänen seurastaan ja jos voin sitä saada, otan sen vastaan. Epätoivoisemmalta vaikuttavat nämä takertujat ja muiden mielipiteistä kiinnostujat, joiden mielenkiinto ei kohdistu niinkään kaivattuun ihmiseen itsessään kuin siihen, miltä asiat ulospäin näyttävät tai millaiset idealistiset vaatimuskriteeristöt joku suhteenmuodostus täyttää. Jos kaivattu kaipaisi lelua ja minä kaivatun seuraa, niin miksi en suostuisi? Molemmat voittaisivat suhteessa siihen, että kumpikaan ei saa mitään. Kerran täällä vain eletään. Järjetöntä jättää elämän tarjoama hyvä ottamatta vastaan vain siksi, että ei saa samalla vielä enemmän jotain toisenlaista hyvää.
Saisin siis ilmaiseksi Ferrarin? Mutku haluun Ferrarin ja Bugatin, en ole niin epätoivoinen että tuollaiseen suostuisin, tiedän kyllä arvoni. XD
Vierailija kirjoitti:
Miten voi päästä yli ihastuksesta varattuun?
Ei tässä voi kuin vältellä silloin kuin pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli varattuun ihastuu. Ihailla voipi, mutta kyllä minua niin ❤️ sattuisi, jos huomaisin himoitsevani toisen miestä. Kunnioitan muita ihmisiä.
En edes suostuisi kenenkään leluksi. Enkä väljähtyneen liiton piristäjäksi. Tiedän arvoni ❤️
Minä haluaisin olla kaivatulleni vaikka lelu. Ihan mitä vaan. Se ei muuta minun arvoani millään lailla, kunhan saisin vain olla hänen kanssaan edes jollain tapaa.
Olet epätoivoinen 🙄
Enpäs. Tiedän mitä haluan. Minun arvoani ihmisenä millään tavalla ei määritä yksikään toinen ihminen tai toisten teot tai ajatukset suhteessa minuun. Olen täysin vapaa sellaisista rajoittavista harhoista, että olisin jotenkin huonompi ihminen jollain tavalla seurauksena jostain tapahtumaketjuista. Tiedän, että nautin hänen seurastaan ja jos voin sitä saada, otan sen vastaan. Epätoivoisemmalta vaikuttavat nämä takertujat ja muiden mielipiteistä kiinnostujat, joiden mielenkiinto ei kohdistu niinkään kaivattuun ihmiseen itsessään kuin siihen, miltä asiat ulospäin näyttävät tai millaiset idealistiset vaatimuskriteeristöt joku suhteenmuodostus täyttää. Jos kaivattu kaipaisi lelua ja minä kaivatun seuraa, niin miksi en suostuisi? Molemmat voittaisivat suhteessa siihen, että kumpikaan ei saa mitään. Kerran täällä vain eletään. Järjetöntä jättää elämän tarjoama hyvä ottamatta vastaan vain siksi, että ei saa samalla vielä enemmän jotain toisenlaista hyvää.
Saisin siis ilmaiseksi Ferrarin? Mutku haluun Ferrarin ja Bugatin, en ole niin epätoivoinen että tuollaiseen suostuisin, tiedän kyllä arvoni. XD
Oletko 15v? XD
Vierailija kirjoitti:
Miten voi päästä yli ihastuksesta varattuun?
Kertapano voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää varattuihin ryhtykö, se ei ole oikein millään tavalla
Varattujen väliin ei pääse, jos suhde on kunnossa.
Reilusti sitten eroaa ensin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit edes mennä kenenkään toisen suhteeseen sörkkimään? Mikäli saisit hänet. Joku päivä joku veisi sen sinultakin. Tosiasia.
Ja sivusta
Toinen edellisen kanssa samaa mieltä. Ja mistäs tiedät, että olet ainut sivuhuvi puolisoaan pettävälle?
Niin, et mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet epätoivoinen 🙄
Oletko 15v? XD
En. Huvittavaa, että mennään heti henkilökohtaisuuksiin kun jonkun toisen ajattelu poikkeaa omasta ja siitä syntyvää sappimöykkyä ei kykene käsittelemään mitenkään. XD
Vierailija kirjoitti:
Sä olet niin aurinkoinen, pirskahteleva, energinen, iloinen, nauravainen ja hyväntuulinen muiden työkavereidesi kanssa. Mä kun ilmestyn paikalle niin sä muutut jotenki erillaiseksi, jotenki niin vakavaksi. Varmaanki olen huonoa seuraa sitte. Ehkä sua ahdistaa mun seura ja ehkä mä kadotan ilon sun huuliltasi ja silmistäsi.
Tätä mä olen ihmetellyt useastikin.
Tietäisitpä vaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viime yönä unta, jossa olimme äänitysstudiossa ja meidän piti kokeeksi laulaa yhteiseen mikrofoniin romanttiikka- ja kaipausaiheinen duetto ja samalla murtaa henkinen lukko, joka on esteenä minun laulamiselle. Musiikin jo kuuluessa kuulokkeista koin yhtäkkiä niin voimakkaan tunneryöpyn, että laulaminen ei onnistunut kun pakottavan tarpeen ohjaamana siirryin taaksesi ja otin hellästi lantiosi sivuista kiinni.
M-n
😍😃 ihan mahtava. Voisin kuvitella todellisuudessakin vastaavan tilanteen.
Hän oli joku tuntematon, jota kohtaan tunsin kuitenkin suurta vetoa. Joten mistäs sitä tietää vaikka olisimme olleet samassa studiossa. 🙂🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion notkua koko kesän pihalla, tuu seuraksi.
Tarkoitatko terassilla?
Missä tahansa, kunhan ei sisätiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viime yönä unta, jossa olimme äänitysstudiossa ja meidän piti kokeeksi laulaa yhteiseen mikrofoniin romanttiikka- ja kaipausaiheinen duetto ja samalla murtaa henkinen lukko, joka on esteenä minun laulamiselle. Musiikin jo kuuluessa kuulokkeista koin yhtäkkiä niin voimakkaan tunneryöpyn, että laulaminen ei onnistunut kun pakottavan tarpeen ohjaamana siirryin taaksesi ja otin hellästi lantiosi sivuista kiinni.
M-n
Rakas.
🖤
Mitä ajatuksia tämän videon visuaalinen tarina Sinussa herättää eräs mies? Älä kuuntele lyriikkaa, älä nivo sitä videoon. Mitä koet. Sanoita se mulle.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaan tilanne, jossa sitoisit silmäni niin etten näe mitä ympärillä tapahtuu, ja se tilanne olisi ei-seksuaalinen. Millainen tilanne se olisi?
Naiselle
Sensuaalinen. Kaikki aistit hereillä. Antaisin varmaan samalla intialaisen päähieronnan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajatuksia tämän videon visuaalinen tarina Sinussa herättää eräs mies? Älä kuuntele lyriikkaa, älä nivo sitä videoon. Mitä koet. Sanoita se mulle.
Katoin pikakelauksella, vaikutti raskaalta.
Mä lähtisin samantien ovet vilkkuen täältä, jos kaivattuni laittaisi viestiä.
Se ois vaa hei hei, entinen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit edes mennä kenenkään toisen suhteeseen sörkkimään? Mikäli saisit hänet. Joku päivä joku veisi sen sinultakin. Tosiasia.
Ja sivusta
Ei ole niin yksioikoista aina, vaikka kaikki tätä aina toistelevatkin kuin papukaijat. Tuo on vain defenssi ja jonkinlainen yhteisöllinen ajatuskonstruktio, jolla yritetään kontrolloida muiden tekemisiä, jotta koheesio säilyy. Se joka vaihtaa sopivampaan ei oikean kanssa enää välttämättä todellakaan ole houkuteltavissa muualle enää toistamiseen. Noin sanotaan vain, koska ihmiset jostain syystä pelkäävät ja yhäkin pitävät isona tabuna sitä, jos varattu ihan oikeasti rakastuu toiseen ja tämä toinen "saakin" hänet, eikä alkuperäisen suhteen rakkaus kestä. Se koetaan ilmeisesti by proxy jotenkin oman suhteen uhaksi ja siksi pitää varoitella ihan vieraita ihmisiä vahvistamasta sitä tosiasiaa, että vaihtamalla todellakin joskus myös paranee ja ihan ilman, että uusi tulisi koskaan jätetyksi tai petetyksi. Ehkä myös korpeaa, että joku rakastuu ja uskaltaa ottaa riskin. Niin omistushaluisia muut tuntuvat olevan ihan toisten suhteista. Sitä on oikeastaan huvittavaa katsoa. Ei varattuun ihastuneita siksi varoitella, että haluttaisiin olla altruistisia neuvonantajia, vaan siksi ettei kestetä ajatusta, että oma suhde voisi koskaan päättyä siihen, että toinen osapuoli löytäisikin suuremman rakkauden jostakusta vastaavasta ihastujasta. Toki varoitus on myös aivan realistinen. Silti huvittaa miten maanisesti sitä aina heitellään ainoana totuutena oikein erikseen vakuutellen.
Ei se, että rakastuu varattuun tai varattuna. Mutta se, että ruvetaan suhteessa ollessa vehtaamaan ei yksinkertaisesti ole oikein. Ero ensin, sitten uudet kuviot.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin äänet pois jo ennen videon alkamista, joten en tiedä sen ääniraidasta mitään.
Kummallakin videon henkilöllä oli voimakas veto toista kohtaan samalla, kun kummallakin oli oma tunne siitä, että vastapuoli on saavuttamaton. Niinpä molemmat yrittivät epätoivoisesti näyttää toiselle, että mitä sisimmässään toista kohtaan tuntevat.
Jo tuo pyyntösi olla kuuntelematta lyriikoita toi mieleeni positiivisen jännitteen, jossa olisin koehenkilö, sinä olisit tutkija, ja sinulla olisi koetilanteeseen liittyvä valta-asema minua kohtaan. Koin sen viehättävänä ja siksi pyrin noudattamaan pyyntöäsi mahdollisimman hyvin enkä kuullut musiikkia ollenkaan.
Tapaile vapaita miehiä. Sieltä voi löytyä ihminen, johon rakastut. Ihastuminen on kovin pinnallista.