Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Kuulin huhuja susta ja toisesta työkaverista. :( Miten mä saisin selville, onks niillä mitään vai ei…haluun et oot onnellinen, mut haluisin olla se, joka sulle sitä onnea tuo.
Joo, totta joka sana.
Hyvää yötä kaunis M-nainen
J-mies
"The demons come down the hardest to those who shine the brightest"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on paljon pahoinvoivia ihmisiä, mahdollisesti kaipaajiensa hylkäämiä. Turvatkaa korkeamman voimaan.
Hyvin sanottu. Mikä nykyihmisiä vaivaa, valmiissa maailmassa.
mies54v
Minua alkoi just vaivata sinä. Ei vaan, kiva se on että ikämieskin on jaksanut paikalle.
Ikämiehillä pitää kiirettä. Toivottava olis että kaikilla miehillä ja miksei naisillakin. Ei se kroppa istumalla valmistu😉
mies54v
Paljonkos on kiloja lähtenyt?
140>114kg nyt palautellaan hieman voimatasoja takaisin tulevaa rutistusta varten. Alimmillaan käytiin 107kg:ssa..hetki ja kesäkunnossa..😉 lijasmuisti on ihmeellinen juttu
mies54v
Itse pudotin 40 kiloa pätkäpaastolla eikä lihaksia lähtenyt lainkaan, päinvastoin ovat kasvaneet tässä matkan aikana. Pätkäpaasto on paras painonpudotusmetodi juuri jos haluaa säilyttää lihasmassaa.
Ei ole mahdollista. Jos sulla on 200kg penkki 140kilosena, niin takuuvarmasti lähtee sen 40kg penkkituloksesta kilojen myötä. Ainoa vaihtoehto tai mahdollisuus säilyttää on oikea-aikainen testokuuritus. Muuten tuo on mahdotonta. Tietenkin, jos olet ollut treenamaton, niin silloinhan tulokset varmaankin on nousseet painon alenemisen aikana.
mies54v
Kuvittelet noin, koska kehosi polttaa pääasiassa glukoosia rasvan sijaan. Mutta itsehän itsellesi kuoppaa kaivat, ei ole multa pois. Ja olen entinen ammattiurheilija, en todellakaan treenaamaton.
Tees tuosta kirja ja todista se, niin olet miljonääri ja sen myötä kaipauksen kohteesi lähes varma omistaja.
mies54v
Siitä on kirjoitettu useita kirjoja, niitä on kirjastot täynnä. Ja Youtube täynnä videoita aiheesta. Se, että elät itse vielä menneisyydessä ei tarkoita, etteikö tieto ja tiede olisi mennyt eteenpäin.
Ihmisen metabolia taas ei ja se määrää tuloksen. Karhut kyllä kykenee säilyttämään huomattavan lihasmassan talviunillaan, mutta niiltäkin poistuu suuri määrä lihasta pakko paaston aikana.
mies54v
Tutustu autofagiaan. Oliko se 72 tunnin jälkeen vai 5 vuorokauden jälkeen kun kasvuhormonit käynnistyy ja tosiaan alkaa tehdä lihasta.
Kasvuhormonin määrä alkaa kasvaa jo 16 tunnin jälkeen ja varsinkin, jos harrastaa liikuntaa.
Tuo moninkertaisti kasvuhormonin määrän elimistössä pitkään jatkuneena. 16 tuntia on vasta pintaraapaisua.
Tiedän. Mutta käyrä alkaa nousta varhaisemmin kuin jengi tajuaakaan.
T. 40 kilon pudottaja ja lihasten kasvattaja.
Yritän olla onnellinen sun puolesta. Pelkään että sä oot se oikea, enkä enää koskaan tapaa ketään. Jään yksin.
Kevät illan hyvän yön toivotus halein suukkoloin elämäin ihmekaunottarelle miulta mieheltä talvisen taipaleen taakse rajain paremmalle puolen, nuku hyvin rakas.
Hyvää yötä tärkeä. Kaipaan sinua niin paljon valonsäteeni.
Huomenta turkulainen opekollega!
🧡
Hyvää työpäivää. 😘
Jo kaksi tuntia valveilla ja ajatellen sinua mies. Olet vain haave, mielikuva päässäni josta en pääse irti. Voi kun pääsisin tutustumaan sinuun, niin et jäisi vain haaveeksi. Varmaan mitään suurta rakkaustarinaa ei syntyisi kuitenkaan, todennäköisesti kaikki on ollut vain oman pääni kuvitelmia.
Vierailija kirjoitti:
Olet kaunis uudessa kuvassa.
Olen.
You make me wicked you make me wild.
❤L.
Vierailija kirjoitti:
You make me wicked you make me wild.
❤L.
"I've kissed the moon a million times
Danced with angels in the sky
I've seen snowfall in the summertime
Felt the healing of the powers above
I've seen the world from the highest mountain
Tasted love from the purest fountain
I've seen lips that spark desire
Felt the butterflies a hundred times..."
Oispa ihanaa, jos joku kuiskis "sweet nothings" mun korvaan.
Voisin jopa uskoa.
Kiitos eilisestä ja siitä että autoit minua tajuamaan että ehkä joskus vielä kelpaan jollekin . Toivon että löydät jonkun suloisen ja herttaisen omanikäisesi naisen ja saat vielä oikean perheen ja lapsiakin. Et voi käsittää kuinka paljon minulle merkitsi että sain jutella kanssasi. Tulen muistamaan aina lämpimän halauksesi ja kaiken kauniin mitä sanoit minulle. Kiitos että elämä toi sinut ystäväkseni juuri oikeaan aikaan.
🌇🌇🌇🌇👁️👁️🌇🌇🌇🌇
Lupasin eilen trollailla maailman tappiin. Oikea persoonani poistui kaikilta palstoilta (kolme) eilen eikä tule enää takaisin. Tiedän ettei sinua kiinnosta, siksi vaan mainitsen ettei tule väärinkäsityksiä kun kumminkin joskus voidaan törmätä irl. Yritän vältellä ettei sinulle tule ahdistunut olo.
❤️❤️❤️❤️❤️