Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin huhuja susta ja toisesta työkaverista. :( Miten mä saisin selville, onks niillä mitään vai ei…haluun et oot onnellinen, mut haluisin olla se, joka sulle sitä onnea tuo.
Kaikkea huhuja ei kannata uskoo. Joku voi levitellä niitä ihan tahallaan
Etenkin vihamiehet innoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua. Ei muuta nyt.
Kuka rakastaa ketä?
Nainen naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsi ylös, kaikki Lassen kaipaajat! Itsekin olen 🤭
Kaikkee hyvä sulle, toivon ettei kaivattusi sukunimi ala B:llä täysi idiootti. Maailman iisein duuni, johon sattumalta pääsi ja sai pitää 30 vuotta, joutu sit joustamattomuuttaan siivoojaks.
Ei kuulosta lainkaan mun Lasselta.
Luin viime yön viestejäsi viime päiviltä, vielä paljon lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on paljon pahoinvoivia ihmisiä, mahdollisesti kaipaajiensa hylkäämiä. Turvatkaa korkeamman voimaan.
Hyvin sanottu. Mikä nykyihmisiä vaivaa, valmiissa maailmassa.
mies54v
Minua alkoi just vaivata sinä. Ei vaan, kiva se on että ikämieskin on jaksanut paikalle.
Ikämiehillä pitää kiirettä. Toivottava olis että kaikilla miehillä ja miksei naisillakin. Ei se kroppa istumalla valmistu😉
mies54v
Paljonkos on kiloja lähtenyt?
140>114kg nyt palautellaan hieman voimatasoja takaisin tulevaa rutistusta varten. Alimmillaan käytiin 107kg:ssa..hetki ja kesäkunnossa..😉 lijasmuisti on ihmeellinen juttu
mies54v
Itse pudotin 40 kiloa pätkäpaastolla eikä lihaksia lähtenyt lainkaan, päinvastoin ovat kasvaneet tässä matkan aikana. Pätkäpaasto on paras painonpudotusmetodi juuri jos haluaa säilyttää lihasmassaa.
Ei ole mahdollista. Jos sulla on 200kg penkki 140kilosena, niin takuuvarmasti lähtee sen 40kg penkkituloksesta kilojen myötä. Ainoa vaihtoehto tai mahdollisuus säilyttää on oikea-aikainen testokuuritus. Muuten tuo on mahdotonta. Tietenkin, jos olet ollut treenamaton, niin silloinhan tulokset varmaankin on nousseet painon alenemisen aikana.
mies54v
Kuvittelet noin, koska kehosi polttaa pääasiassa glukoosia rasvan sijaan. Mutta itsehän itsellesi kuoppaa kaivat, ei ole multa pois. Ja olen entinen ammattiurheilija, en todellakaan treenaamaton.
Tees tuosta kirja ja todista se, niin olet miljonääri ja sen myötä kaipauksen kohteesi lähes varma omistaja.
mies54v
Siitä on kirjoitettu useita kirjoja, niitä on kirjastot täynnä. Ja Youtube täynnä videoita aiheesta. Se, että elät itse vielä menneisyydessä ei tarkoita, etteikö tieto ja tiede olisi mennyt eteenpäin.
Ihmisen metabolia taas ei ja se määrää tuloksen. Karhut kyllä kykenee säilyttämään huomattavan lihasmassan talviunillaan, mutta niiltäkin poistuu suuri määrä lihasta pakko paaston aikana.
mies54v
Tutustu autofagiaan. Oliko se 72 tunnin jälkeen vai 5 vuorokauden jälkeen kun kasvuhormonit käynnistyy ja tosiaan alkaa tehdä lihasta.
Itsesyönti? Mikä syö itteään?
Keho syö kollageenia ja muita proteeneja lihasten sijaan. Toisin kuin kalorivajelaihduttajilla, joilla keho alkaa syödä lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa mun viekussa
Laitetaan töpinäksi niin se tapahtuu jo pian
Hyvää yötä, naapuri. Odotan kovasti tormääväni sinuun piakkoin.
Vierailija kirjoitti:
Eikun kohtaa mut mielummin irl. Ole kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on paljon pahoinvoivia ihmisiä, mahdollisesti kaipaajiensa hylkäämiä. Turvatkaa korkeamman voimaan.
mies54v
Minua alkoi just vaivata sinä. Ei vaan, kiva se on että ikämieskin on jaksanut paikalle.
Ikämiehillä pitää kiirettä. Toivottava olis että kaikilla miehillä ja miksei naisillakin. Ei se kroppa istumalla valmistu😉
mies54v
140>114kg nyt palautellaan hieman voimatasoja takaisin tulevaa rutistusta varten. Alimmillaan käytiin 107kg:ssa..hetki ja kesäkunnossa..😉 lijasmuisti on ihmeellinen juttu
mies54v
Itse pudotin 40 kiloa pätkäpaastolla eikä lihaksia lähtenyt lainkaan, päinvastoin ovat kasvaneet tässä matkan aikana. Pätkäpaasto on paras painonpudotusmetodi juuri jos haluaa säilyttää lihasmassaa.
Ei ole mahdollista. Jos sulla on 200kg penkki 140kilosena, niin takuuvarmasti lähtee sen 40kg penkkituloksesta kilojen myötä. Ainoa vaihtoehto tai mahdollisuus säilyttää on oikea-aikainen testokuuritus. Muuten tuo on mahdotonta. Tietenkin, jos olet ollut treenamaton, niin silloinhan tulokset varmaankin on nousseet painon alenemisen aikana.
mies54v
Kuvittelet noin, koska kehosi polttaa pääasiassa glukoosia rasvan sijaan. Mutta itsehän itsellesi kuoppaa kaivat, ei ole multa pois. Ja olen entinen ammattiurheilija, en todellakaan treenaamaton.
Tees tuosta kirja ja todista se, niin olet miljonääri ja sen myötä kaipauksen kohteesi lähes varma omistaja.
mies54v
Siitä on kirjoitettu useita kirjoja, niitä on kirjastot täynnä. Ja Youtube täynnä videoita aiheesta. Se, että elät itse vielä menneisyydessä ei tarkoita, etteikö tieto ja tiede olisi mennyt eteenpäin.
Ihmisen metabolia taas ei ja se määrää tuloksen. Karhut kyllä kykenee säilyttämään huomattavan lihasmassan talviunillaan, mutta niiltäkin poistuu suuri määrä lihasta pakko paaston aikana.
mies54v
Tutustu autofagiaan. Oliko se 72 tunnin jälkeen vai 5 vuorokauden jälkeen kun kasvuhormonit käynnistyy ja tosiaan alkaa tehdä lihasta.
Kasvuhormonin määrä alkaa kasvaa jo 16 tunnin jälkeen ja varsinkin, jos harrastaa liikuntaa.
Tuo moninkertaisti kasvuhormonin määrän elimistössä pitkään jatkuneena. 16 tuntia on vasta pintaraapaisua.
Hiilareitako laskeskelet, kaivattuni? Vaikka emme ole nyt pitkään pitkään hetkeen nähneetkään, niin en usko, että sinun kannattaa painostasi huolehtia.
Ps. Nimeni ei ole Lasse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
mies54v
mies54v
mies54v
mies54v
mies54v
Jos sä et tiedä, miten ihmisen metabolia toimii niin voit vaan sanoa sen.
Tuo nyt ei olis ihme, etten minä tiedä mutta kun SM mitalistitkaan ei tiedä miten tuo onnistuisi. Siis puhutaan 40kg:sta, eikä mistään 2,5kg painontiputuksesta johonkin yksittäiseen kisaan, joka tehdään tyyliin nesteitä poistamalla saunassa.
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut multa.
Eilen kivoja viestejä, yöllä sitten poistaytelivat.
Hankkikaa ne gainssit kaurapuurolla eikä millään steroideilla.
Vierailija kirjoitti:
It wasn` t a loss at all.
Ok. If you say so.
Kasvuhormonin määrä alkaa kasvaa jo 16 tunnin jälkeen ja varsinkin, jos harrastaa liikuntaa.