Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kuulla, mitä sinä ajattelet tulevasta. Ei sillä vastauksella ole käytännöllistä merkitystä tietenkään (kun millään ei ole pelkässä ketjussa), mutta haluaisin vain tietää.
Odotan innostuksella ja toivon parasta.
👍 Hyvä, jos noinkin virkeät näkymät.
Oletko ahdistunut tai masentunut? Miehelle
Sinä käyt ketjussa vasta, kun olen jo nukkumassa. 💤💤💤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kuulla, mitä sinä ajattelet tulevasta. Ei sillä vastauksella ole käytännöllistä merkitystä tietenkään (kun millään ei ole pelkässä ketjussa), mutta haluaisin vain tietää.
En osaa sanoa. Vaihtelee lähes päivittäin. Välillä synkeää, toivotonta ja harmaata. Sitten taas ihan jees.
Tämä kuulostaa tutulta, siis oma kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla myös Prin5e55a, ehkä toi nykyinen parempi.
Moon certified Prinsessa ™️, ko mulla on linna ja mekko jo valmiina.
Tietäjät tietää.
Taidan järjestää meille tapaamisen...
Vierailija kirjoitti:
Taidan järjestää meille tapaamisen...
No teepä se. Kenet aiot tavata?
Olet Lasse kyllä aika söpö, se on pakko myöntää. Komea. Miehekäs. Seksikäs. Se, mikä askarruttaa, on ikäsi, koska näytät tavattoman nuorelta.
13 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäjät tietää.
Moon käytöstä tietää myös että olet Pohjanmaalta. Todennäköisesti Kurikan seudulta.
Vierailija kirjoitti:
Olet Lasse kyllä aika söpö, se on pakko myöntää. Komea. Miehekäs. Seksikäs. Se, mikä askarruttaa, on ikäsi, koska näytät tavattoman nuorelta.
Puuma bongattu räyhhh
Jos et laita minulle WA-viestiä, lakkaan kaipaamasta sinua. Se on sinun vuorosi.
Vierailija kirjoitti:
13 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäjät tietää.Moon käytöstä tietää myös että olet Pohjanmaalta. Todennäköisesti Kurikan seudulta.
Ei kannata laskea kielen varaan mielikuvia.
Pk-seutu.
Ja syntyjään Hki.
Yks Lasse lensi muualle, ei kaiketi sama?
Vierailija kirjoitti:
Jos et laita minulle WA-viestiä, lakkaan kaipaamasta sinua. Se on sinun vuorosi.
Uhkailu,lahjonta,kiristys…
Vierailija kirjoitti:
Mihin numeroon haluat laitettavan? Niitä näyttää olevan monia.
Ikävöin sinua. Alan tosin vähitellen luopua toivosta, kun luoksesi on niin vaikea päästä. Hyvää yötä. Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on paljon pahoinvoivia ihmisiä, mahdollisesti kaipaajiensa hylkäämiä. Turvatkaa korkeamman voimaan.
Hyvin sanottu. Mikä nykyihmisiä vaivaa, valmiissa maailmassa.
mies54v
Minua alkoi just vaivata sinä. Ei vaan, kiva se on että ikämieskin on jaksanut paikalle.
Ikämiehillä pitää kiirettä. Toivottava olis että kaikilla miehillä ja miksei naisillakin. Ei se kroppa istumalla valmistu😉
mies54v
Paljonkos on kiloja lähtenyt?
140>114kg nyt palautellaan hieman voimatasoja takaisin tulevaa rutistusta varten. Alimmillaan käytiin 107kg:ssa..hetki ja kesäkunnossa..😉 lijasmuisti on ihmeellinen juttu
mies54v
Itse pudotin 40 kiloa pätkäpaastolla eikä lihaksia lähtenyt lainkaan, päinvastoin ovat kasvaneet tässä matkan aikana. Pätkäpaasto on paras painonpudotusmetodi juuri jos haluaa säilyttää lihasmassaa.
13 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäjät tietää.Moon käytöstä tietää myös että olet Pohjanmaalta. Todennäköisesti Kurikan seudulta.
Ei kannata laskea kielen varaan mielikuvia.
Pk-seutu.
Ja syntyjään Hki.
Ei kannata ei. Arvasin siis väärin mutta miksi siis mongerrat Kurikan murretta?
Vierailija kirjoitti:
Päivä kerrallaan...
Kesäloman ajankohtaa tarvisi jo miettiä ja kaikkea kivaa, mutta ajattelen enemmänkin häntä. 😊
Bae, oot tulta🔥