Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sylikissaa😻
🙋♀️ilmoittaudun. Olen pantteri/puuma, mutta sovin myös kotikissaksi ja kehrään kauniisti sylissä.
Minäkin haluan tämmösen.
🐯paikalla?
En ole tiikerikuva.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sua seksuaalisesti.
Niinkö? No, kai me sitten voidaan rakastella. Tai limoskella vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sylikissaa😻
🙋♀️ilmoittaudun. Olen pantteri/puuma, mutta sovin myös kotikissaksi ja kehrään kauniisti sylissä.
Minäkin haluan tämmösen.
🐯paikalla?
Jep
Sitten tiedät, mitä tehdä.
Hyvää yötä.
🧡
Vierailija kirjoitti:
Sivulauseista ja riviväleistä joskus ymmärsin, ettei parisuhteesi kovin vakaalla pohjalla lepäisi. Ilmeisesti se kuitenkin kestää. Toivottavasti olet siinä myös onnellinen etkä vain velvollisuudesta. Mikäpä minä olen tästä sanomaan, kokemusasiantuntijana. Mutta jos ja jos ja jos... niin olisin heti valmis kaikkeen.
Samoin sanoisin sinulle, mutta niin saattapi olla että oletan.
Vierailija kirjoitti:
Se lämpö ja toisesta välittäminen alkaa jo katseesta 😍. Siihen lisäksi läheisyys, yhdessä tekeminen ja toisesta huolta pitäminen. Sitä on aito rakkaus 💞
Tuohon kun lisätään vielä sama koulutustausta ja taloudellinen asema, on kyseessä unelmapariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka saat ajatukseni harhailemaan ja katson suoraan sydämeen. Juuri laitoin sinulle kutsun tulevaisuuteen. Yllätä ja tartu muruni hetkeen. Rauhassa mennään tulevaan retkeen.
Miten tuletkaan ajatuksiin hassuina hetkinä ja tällaisen rustasin. Yllätin itsenikin moisesta. Joten hyvää yötä. Rohkeasti kohti uutta mussukkasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lämpö ja toisesta välittäminen alkaa jo katseesta 😍. Siihen lisäksi läheisyys, yhdessä tekeminen ja toisesta huolta pitäminen. Sitä on aito rakkaus 💞
Tuohon kun lisätään vielä sama koulutustausta ja taloudellinen asema, on kyseessä unelmapariskunta.
Niin, kaikkien laskelmoivien mielestä.
Muistatko, kun otin sinua kädestä kiinni?
Se oli mielestäni todella eroottinen hetki, vaikka mitään muuta ei tapahtunutkaan…
💚💚💚💚💚muru, hiljaa hieman empien tartun käteesi hellästi.Pitää tehdä pieni aluevaltaus...nooooin,nyt pääsin minulle maailman parhaipaan paikkaan ....lämpöiseen kainaloosi.Voin vielä hieman kutitella jäisillä varpaillani,jotta tiedät minun olevan siinä.
Hyvää Yötä
m+3a
n-m
Ei se ole mitään laskelmointia vaan samankaltaisuus sitouttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaikkien laskelmoivien mielestä.
Minun miehen ei tarvitse olla "rikas". Riittää, että hän on minulle erittäin rakas 😍
Vierailija kirjoitti:
Se oli mielestäni todella eroottinen hetki, vaikka mitään muuta ei tapahtunutkaan…
Jep, painoit sormeni musteeseen
Sun kasvos piirtyi mun aivonesteeseen
Siellä virtaa selkäydinkanavassa
Välillä ylä - ja alapää
Enkä ketään muuta enää nää.
Huomaat mun herkistyneen
Ja romanttiseksi äityneen.
On kevättä rinnoissa
Kuiskin kevätkiimoissa.
Tee nyt jotain!
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mitään laskelmointia vaan samankaltaisuus sitouttaa.
On laskelmointia etsiä saman koulutuksen edustajaa tietyllä tulotasolla. En tiedä, miksi sinun piireissäsi tuota kutsutaan, minun piireissäni laskelmoinniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, painoit sormeni musteeseen
Sun kasvos piirtyi mun aivonesteeseen
Siellä virtaa selkäydinkanavassa
Välillä ylä - ja alapää
Enkä ketään muuta enää nää.
Huomaat mun herkistyneen
Ja romanttiseksi äityneen.
On kevättä rinnoissa
Kuiskin kevätkiimoissa.
Tee nyt jotain!T. Kalevi Pervo Perhosta
Noup.
Paitsi jo Kaleville on rinnat kasvaneet
Ja pitää liivejä käyttää
Ja niillä kalleutensa köyttää.
Juuri tilasin monet uudet
Ihanuudet,
Joita voin kaivatulle näyttää.
Saa riisua ne mun päältä
Eikä ole yhtään jäätä
Vaan lämmintä ja kuumaa
Keväthuumaa.
🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Kyllä… rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
On ikävä.
Mullakin on ikävä sua ❤️.
💋🧜🏼♂️