Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Olet kaunis uudessa kuvassa.
Aikooko joku astua mun linnaani ja käyttää mun mekkoa ja nukkua mun vuoteessa ja syödä mun murukupista? Täällä on käynyt jo viisi pientä karhua ja joudun piiloutuu talvisin makuupussitakkiini ja käyttää naamaria tunnistuksen välttämiseksi. Ostan uuden kevätpalttoon ja sitaisen huivin leukani alle hämätäkseni tontille astujat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet Lasse kyllä aika söpö, se on pakko myöntää. Komea. Miehekäs. Seksikäs. Se, mikä askarruttaa, on ikäsi, koska näytät tavattoman nuorelta.
Puuma bongattu räyhhh
Oma ikäni on arvioitu jopa 20 vuotta alakanttiin mutta joo, ehkä alan olla jo puumaiässä.
Vierailija kirjoitti:
13 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla myös Prin5e55a, ehkä toi nykyinen parempi.
Moon certified Prinsessa ™️, ko mulla on linna ja mekko jo valmiina.
Tietäjät tietää.Moon käytöstä tietää myös että olet Pohjanmaalta. Todennäköisesti Kurikan seudulta.
Ei kannata laskea kielen varaan mielikuvia.
Pk-seutu.
Ja syntyjään Hki.Ei kannata ei. Arvasin siis väärin mutta miksi siis mongerrat Kurikan murretta?
En tietoisesti tehnyt niin. En oikeastaan tunne murteita oikein hyvin. Olen asunut aina Pk-seudulla. Käytän kieltä hyvin laveasti, rikkaalla tavalla ja käytän usein myös aivan uusia epäsanoja. Tarkoitus on vain itseni ilmaisu, ihan ilman piilomerkityksiä. Aivan erityisesti inhoan piilomerkityksiä kommunikaatiossa kun en niitä kuule oikein kuitenkaan. Sanon mitä tarkoitan ja kuulen, mitä sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Uskotko, että teistä tulee joskus pari?
Kyllä mä kovasti hämmästyisin, jos niin kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Yks Lasse lensi muualle, ei kaiketi sama?
Lassen lentelyistä en tiedä mutta tuossahan se on samassa paikassa, kun on ollut koko talven.
Vierailija kirjoitti:
Taidan järjestää meille tapaamisen...
Olispa tää mies sulta? Olisin ikionnellinen
Tutun oloinen komeus. Vaan en saa päähäni, mistä.
Mut ihan oikeasti sulattaa se, kun mies esittelee taitojaan ja hakee huomiota sillä, että yrittää tehdä palveluksia ja suojella. Se on niin kuumaa.
En voi enää luottaa hyvyyteen koska kaikki toivo rikottiin.
Hyvästi lapseni.
Vierailija kirjoitti:
Tutun oloinen komeus. Vaan en saa päähäni, mistä.
Mulla kans kesti kerran melkein pari vuotta ennen kuin sain päähäni, kuka se kerran näkemäni mies oli. Olihan hän komea, mutta luonne ei niin miellyttävä. Vaikutti töykeältä.
Vierailija kirjoitti:
En löydä sanoja joilla sinua lohduttaisin. Anna itsellesi aikaa ja kyynelten tulla jos yhtään helpottaa. Nuku hyvin.
❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on paljon pahoinvoivia ihmisiä, mahdollisesti kaipaajiensa hylkäämiä. Turvatkaa korkeamman voimaan.
Hyvin sanottu. Mikä nykyihmisiä vaivaa, valmiissa maailmassa.
mies54v
Minua alkoi just vaivata sinä. Ei vaan, kiva se on että ikämieskin on jaksanut paikalle.
Ikämiehillä pitää kiirettä. Toivottava olis että kaikilla miehillä ja miksei naisillakin. Ei se kroppa istumalla valmistu😉
mies54v
Paljonkos on kiloja lähtenyt?
140>114kg nyt palautellaan hieman voimatasoja takaisin tulevaa rutistusta varten. Alimmillaan käytiin 107kg:ssa..hetki ja kesäkunnossa..😉 lijasmuisti on ihmeellinen juttu
mies54v
Itse pudotin 40 kiloa pätkäpaastolla eikä lihaksia lähtenyt lainkaan, päinvastoin ovat kasvaneet tässä matkan aikana. Pätkäpaasto on paras painonpudotusmetodi juuri jos haluaa säilyttää lihasmassaa.
Ei ole mahdollista. Jos sulla on 200kg penkki 140kilosena, niin takuuvarmasti lähtee sen 40kg penkkituloksesta kilojen myötä. Ainoa vaihtoehto tai mahdollisuus säilyttää on oikea-aikainen testokuuritus. Muuten tuo on mahdotonta. Tietenkin, jos olet ollut treenamaton, niin silloinhan tulokset varmaankin on nousseet painon alenemisen aikana.
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin ottaa mun tyttönimi. Se on hieno. Tosiasiassa sinä et kyllä edes voisi vaihtaa nimeä.
Sukupuolen ja kansalaisuuden voi vaihtaa, mutta ei sukunimeä tai syntymäpaikkaa?
Onneksi en itse päivitä kuviani (jossa esiinnyn) oikeastaan ikinä. Sen verran kauhistuttavan näköinen nainen niissä näkyy. 😅😆👍 Saa tyytyä kaikki stalkkaajat vanhaan samaan.
En löydä sanoja joilla sinua lohduttaisin. Anna itsellesi aikaa ja kyynelten tulla jos yhtään helpottaa. Nuku hyvin.