Yö meni vähillä unilla. Pitääkö tässä oikeasti erota vain omien aavistusten takia?!
En jaksaisi enää tätä miettimistä ja epäilyjä. Mies on ollut erilainen monellakin tapaa jo pidemmän aikaa. Eilen oli taas sellainen päivä kun viihtyi salilla neljä tuntia ja siihen matkat päälle. Tuli kotiin kun muut olivat jo nukkumaan menneet. Väittää että jää tuttujen kanssa juttelemaan sinne ja siksi reissut venyy. Ei myönnä tietenkään mitään pettämisiä tms. Kun olen olen yrittänyt asioista keskustella niin ei ole kiinnostusta, olen vähän kuin ilmaa. Olemme olleet yhdessä reilusti yli 20 vuotta enkä ole joutunut ennen näin inhottavia ajatuksia pyörittelemääm päässäni. Että en luota enää toisen sanaan, oikein missään asioissa. Tunne on outo ja vieras enkä pärjää enää kauaa näin. Eroavatko ihmiset vain omien aavistusten vuoksi, tuskin nyt sentäs? Miten luottamuksen saisi takaisin ja miksi sen olen menettänyt?
Kommentit (827)
Mies saattanu menettää mielenkiinnon jos aina sama kaava, tai sit vaan suhteenne on tullu siihen pisteeseen et kumpakaa ei voi enää tarjota mitää mielenkiintosta ja on parempi lyödä pillit pussiin ja lähtä kattelee uusii kalavesii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos suhde on tilassa, että toisen kassi pitää päästä tarkistamaan, niin miksi ihmeessä te enää olette yhdessä? Itse en kyllä vaivautuisi tutkimaan vaimon kassia, jos hän haluaa pettää, niin senhän se sitten tekee. Mitä siinä hyödyttää enää roikkua ja ruikuttaa?
Joo, kyllä suhde olisi ohi siinä vaiheessa kun jompikumpi osapuoli tutkii tavaroita väkipakolla ennen kotoa poistumista. Ihan hullua käytöstä.
Jos sieltä kassista ei löydykään mitään, niin sittenkö jatketaan elämää ihan kuten ennenkin ja unohdetaan kokonaan harhainen kyttääminen?
"Mies on muuttunut monella tavalla oudoksi", eli muuttuminen tässä nyt aiheuttaa sen "harhaisen kyttäämisen". Vai eikö itseäsi ihmetyttäisi moinen käytös? Ajattelisit vaan, että kappas ei ole koskaan enää kotona, mutta enpä kyttää, muuten olen harhainen.'
Normaaliälyinen kumppanistaan edes vähän välittävä kertoo asioistaan ja tunteistaankin, ei niitä kertomatta jätetä, ja aleta elämään tyystin omaa elämää, vain iltamyöhään ärähtelemällä, että moi tulin kotiin, älä kysele mitään, äläkä puhu mulle mitään. Ihana partneri? Naisten toiveuni? Lasten isä?
Normaali ihminen kertoo, että hei, alan treenata enemmän, alan opiskella, alan hakea uutta työpaikkaa, aion syödä terveellisemmin tai muutan tapojani jne. kuten nyt puolisolle jutellaan. Lisäksi se normaali ihminen kysyy, että sopiiko sinulle tällainen, että olen aina poissa, ja joudut yksin olemaan yhteisestä lapsestaMME vastuussa?
Tämä ap:n kaveri ei täytä aviopuolison vähimmäisvaatimuksia ollenkaan, vaan salailee jotain. Harhaista on luulla että kaikki on hyvin ja katsella vain auvoisena, kun toinen elelee itselleen, eikä osallistu mihinkään, mitä aiemmin on tehnyt. Jos alusta saakka noin, niin eri asia.
Anna miehen olla ja lopeta turha vikiseminen. Miehellä on tärkeämpääkin ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Anna miehen olla ja lopeta turha vikiseminen. Miehellä on tärkeämpääkin ajateltavaa.
Pian on ainakin jotain muuta ajateltavaa, kun perhe on häipynyt.
Nyt ap nostat kissan pöydälle ja pakotat miehen puhumaan. Tai sitten otat ja irtaannut parisuhteesta. Vakoiluleikit ja sen sellaiset mitä täällä on ehdoteltu on ihan naurettavia. Jos ette pysty asioista keskustelemaan kuin aikuiset niin eiköhän siinä vaiheessa suhde ole jo taputeltu. Mutta tää nyt vaan on mun mielipide. Itse en kyllä katselisi tollasta käytöstä kovin pitkään.
Tän lukeminen auttoi mua jättämään mun miesystävän; tajusin (taas) että jatkuva paha olo miehen takia on isompi ongelma kuin uuden elämän rakentaminen. Asuttiin vielä erillään, niin ei se kovin iso askel ollut, mutta nyt on hyvä olla ja tulevaisuus näyttää aurinkoiselta.
Aiemmin kommentoin tänne sen osalta että yksinhuoltajana lapsen kanssa oli itselleni helpompaa kuin huonossa parisuhteessa (valitettavasti yhä sorrun dominoiviin idiootteihin) - ja sen perusteella mitä ap on kirjoittanut, hänellekään ei tuo parisuhde tunnu paljoa iloa ja helpotusta tuovan lapsenhoitoon tai henkiseen jaksamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Mutta siksi, että tuo sun vainoharhaisuus on rasittavaa. En minäkään suostuisi keskustelemaan tuollaisen kanssa, kun olisin kertaalleen selittänyt asian.
Kertoisitko, miten selität kerralla sen, että et aikuisena ihmisenä tiedä, kestääkö menosi tällä kertaa tunnin, kaksi vai viisi? Perheellisenä, jolla on velvollisuuksia perheelleen, eikä näin ollen ihan ok järjestellä kalenteriaan lennosta ihan niinkus hotsittaa?
Katos, kun tekee sydänleikkauksia sydänkirurgina, niin silloin voi tulla komplikaatioita ja leikkaus venyy. Tämä todennäköisesti syynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Mutta siksi, että tuo sun vainoharhaisuus on rasittavaa. En minäkään suostuisi keskustelemaan tuollaisen kanssa, kun olisin kertaalleen selittänyt asian.
Kertoisitko, miten selität kerralla sen, että et aikuisena ihmisenä tiedä, kestääkö menosi tällä kertaa tunnin, kaksi vai viisi? Perheellisenä, jolla on velvollisuuksia perheelleen, eikä näin ollen ihan ok järjestellä kalenteriaan lennosta ihan niinkus hotsittaa?
Katos, kun tekee sydänleikkauksia sydänkirurgina, niin silloin voi tulla komplikaatioita ja leikkaus venyy. Tämä todennäköisesti syynä.
Sydänkirurgin vaimo tuskin edes ihmettelee epäjohdonmukaisia työaikoja, mutta sen sydänkirurginkin on etukäteen kerrottava, että tällainen oon ja tällaista teen työkseni, mutta kommunikoin ja kuuntelen sun toiveita ja keskustelen yhteisistä asioista, eikä siis elä jossain omassa kuplassaan muista välittämättä.
Ja astronautin vaimo ei edes tiedä tuleeko mies koskaan työmatkaltaan kotiin, mutta silti asiat sovitaan yhdessä, jutellaan ne halki ja kotona ollaan ajan tasalla siitä missä mennään, perheenä. eri
Onhan näitä, että yhtäkkiä puoliso alkaa olla kännykällä aamusta iltaan ja se puhelin on kuin suurin valtakunnan salaisuus. Sitten tulee yhtäkkiä lyhyitä "työmatkoja" päivinä, jolloin niitä ei ole aiemmin ollut. Päivät ovat aina samat, koska ne sopivat sen salarakkaan vapaapäiviin tai vapaisiin iltoihin. Sivusta olen seurannut, miten naapurin miehelle ilmaantui yhtäkkiä uusia "työmatkoja" ja "palavereja" aina maanantaisin, tiistaisin ja torstai-iltaisin. Epäilin, että hän tapailee yhtä blondia, jonka kanssa olin hänet nähnyt kaupungilla yhdessä ja niin sitten olikin. Sain selville blondin henkilöllisyyden ja lisäsin hänen puhelinnumeronsa Whatsappiin. Näkyi selvästi, miten naapurin mies ja blondi putkahtivat samaan aikaan online-tilaan joka päivä, aamusta iltaan, mutta etenkin, kun naapurin vaimo oli töissä. En tajua, miten niin fiksu ihminen kuin se vaimo saattoi olla niin sokea. Nyt Whatsapp on poistanut tämän stalkkausominaisuuden. Pettäjät ovat syöpäisintä paskaa, mitä maa päällään kantaa.
Joo. Ero kannattaa ottaa nimenomaan väsyneenä koko yön omia mahdollisesti täysin perusteettomia pyöritelleenä.
Ap, joko olet päättänyt, mitä teet?
Vierailija kirjoitti:
Ap, joko olet päättänyt, mitä teet?
En ole, eikä ole hyvä olla. Vatvominen jatkuu. Kun omaa elämää alkaa kunnolla miettiä niin tajuaa mitenkä väärin monikin asia on lopulta mennyt. Sitä miettii että mikä on normaalia käytöstä parisuhteessa ja mikä ei. Miksi minulta on hämärtynyt vuosien aikana esim. rajat. Miksi olen antanut toisen kohdella minua väärin, miksi olen "alistunut", miksi jatkuvasti pitäisi jaksaa pitää puoliansa ihan kaikessa? Kysymyksiä on enemmän kuin vastauksia. Tällä hetkellä tunnen vihaa, myös itseäni kohtaan kun en ole tehnyt toisin jo vuosia sitten. ap
No katso joka kerta salaa treenikassista onko ne salivaatteet märät tai hikiset. Tai mene tekemään salille pistokoeita, näet onko se siellä vai ei.
Muista Ap se, että vaikka näin olisi mennyt vuosia, ei ole missään nimessä liian myöhä alkaa toimia toisin. Se myös auttaa siihen vihaan itseä kohtaan, kun nyt teet palveluksen tulevaisuuden itsellesi ja samalla myös lapsellesi, kun asetat rajat ja todella lähdet jos niitä ei kunnioiteta.
Muista myös se, että on ihmisiä, jotka kunnioittavat toisia oma-aloitteisesti. Valitettavasti eivät kaikki ja nyt on aika näyttää omat rajat sellaiselle ihmiselle. Tsemppiä, pystyt siihen kyllä ja tulevaisuudessa voit katsoa taaksepäin äärimmäisen ylpeänä itsestäsi kun sen teit.
Vierailija kirjoitti:
No katso joka kerta salaa treenikassista onko ne salivaatteet märät tai hikiset. Tai mene tekemään salille pistokoeita, näet onko se siellä vai ei.
Ilmeesi, kun yllätät miehesi salilta juttelemassa kavereidensa kanssa ja kaikkien ilmeistä näkee, että jäit kiinni mustasukkaisesta kyttäämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kostokroppa, riistakamera, yksityisetsivä. Ja salikassi onkin pullokassi.
Ja uusi vihje keissiin, homous.
Nyt menee jo jännäksi…
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni pointti tässä ei ole se, että pettääkö naisen vai miehen kanssa vaan se, että käyttäytyy kuin huoleton poikamies. Perheenisä ei luuhaa tuntikaupalla salilla ja jätä vaimoa huolehtimaan lapsesta.
Johan ap.n ukko tekee töitä 14 tuntia matkoineen. Ei siinä paljon lapsesta huolehdita, kun iltamyöhäisellä vasta kotona. Lapsikin nukkuu suurimman osan ukon saliajasta.
Onko ap:lla selkiytynyt tilanne?
Kostokroppa, riistakamera, yksityisetsivä. Ja salikassi onkin pullokassi.