Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yö meni vähillä unilla. Pitääkö tässä oikeasti erota vain omien aavistusten takia?!

Vierailija
18.03.2022 |

En jaksaisi enää tätä miettimistä ja epäilyjä. Mies on ollut erilainen monellakin tapaa jo pidemmän aikaa. Eilen oli taas sellainen päivä kun viihtyi salilla neljä tuntia ja siihen matkat päälle. Tuli kotiin kun muut olivat jo nukkumaan menneet. Väittää että jää tuttujen kanssa juttelemaan sinne ja siksi reissut venyy. Ei myönnä tietenkään mitään pettämisiä tms. Kun olen olen yrittänyt asioista keskustella niin ei ole kiinnostusta, olen vähän kuin ilmaa. Olemme olleet yhdessä reilusti yli 20 vuotta enkä ole joutunut ennen näin inhottavia ajatuksia pyörittelemääm päässäni. Että en luota enää toisen sanaan, oikein missään asioissa. Tunne on outo ja vieras enkä pärjää enää kauaa näin. Eroavatko ihmiset vain omien aavistusten vuoksi, tuskin nyt sentäs? Miten luottamuksen saisi takaisin ja miksi sen olen menettänyt?

Kommentit (827)

Vierailija
821/827 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kiinnostaisi kuulla mihin suuntaan asiat lähteneet ratkeamaan :)

Vierailija
822/827 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroavatko ihmiset vain omien aavistusten vuoksi, tuskin nyt sentäs? Miten luottamuksen saisi takaisin ja miksi sen olen menettänyt?

Ei kai sitä luottamusta/suhdetta voi saada takaisin, jos miestä ei edes kiinnosta selvittää tilannetta!

Vierailija kirjoitti:

Kun olen olen yrittänyt asioista keskustella niin ei ole kiinnostusta, olen vähän kuin ilmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/827 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala tilanne. Jos haluat oikeasti selvittää asian, niin ei auta kuin nostaa kissa pöydälle. Kysy mieheltäsi tiukkaan sävyyn onko hänellä nyt jotain meneillään. Vaadi saad tietää asioiden oikea laita. Tai lähde seuraavalla kerralla itse mukaan salille tai pyydä kyyti jonnekin salin lähistölle.  Ilmoita tämä vasta siinä vaiheessa, kun ukko on lähdössä salille.

Mieluumin ei ilmoiteta ollenkaan jos totuuden haluaa oikeasti saada selville.

Vakoilemaan!

Vierailija
824/827 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota mieheltä heti suihin kun se tulee salilta kotiin. Jos maistuu vieraalle pillulle niin sitten pettää.

Ei kukaan ole niin ääliö että jättäisi pesemättä eli pettää, jos kulli maistuu puhtaalle.

Varmastai jos "salin" jälkeen maistuu puhtaalle - hiki siellä maistuu ellei sitten käy treenin jälkeen salilla suihkussa. Harva taitaa käydä. Käy vasta kotona.

Vierailija
825/827 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain lehdessä oli muinoin juttu salapoliisista, joka teki pettämisen käräytyskeikkoja. Jos mies epäili naistaan pettämisestä, 90% olikin vain miehen mustasukkaisuutta. Jos taas nainen epäili miestään, niin mies petti jotain 99% tapauksista.

Vai että oikein "salapoliisikin"....

Älä jauha paskaa. Näistä etsivistä on ollut TV-ohjelmiakin.

Pettäjien perässä

Mustasukkainen puoliso, joka hakee viimeistä sinettiä eropäätökselleen – sellainen on tamperelaisten yksityisetsivien Pasin ja Lotan tyypillisin asiakas.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b180c97c-0a2a-4747-9d2d-00d30073c45c

Yksityisetsivä Teemu Aapavaara paljastaa työkseen pettäjiä ja tutkii työntekijöiden taustoja: ”Jos tulee huomatuksi, kannattaa häipyä nopeasti”

https://duunitori.fi/tyoelama/yksityisetsiva-uratarina

Haluatko tietää, pettääkö puolisosi? Palkkaa yksityisetsivä kumppanisi perään!

https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/ihmissuhteet/haluatko-tietaa-pettaak…

ohis

Vierailija
826/827 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Pitkässäkin liitossa tulee asioita esille, mitä et osannut kuvitellakaan etukäteen. Elämä ei ole mustavalkoista. 

Hyvät ihmiset, varautukaa niihin! Älkää olko naiiveja. 

Siksi avioehtojakin tehdään.

Vierailija kirjoitti:

Eväitä onnelliseen ja kestävään liittoon:

1) Uskollisuus

2) Rehellisyys

3) Kommunikaatio

4) Riitojen sopiminen, anteeksipyyntö ja -anto

5) Peti lämpöisenä, kotoa saa aina

Ymmärtää toista - siinä on salaisuus.

Tärkeää: Eiköhän se petturi näytä karvansa jo seurusteluvaiheessa. Jos on uskollinen silloin, on sitä myös jatkossa ja päinvastoin.

Onnellisia ja pitkiä avioliittoja on olemassa. Niissä elävillä ei aika riitä Vauva-foorumille.

Olen ollut pitkään onnellisesti naimisissa ja täällä nyt vaan palstalla vastailen😂

Enkä ole mikään nuori tytön hupakko🤭

Vierailija
827/827 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä tapauksessa kävi?