Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yö meni vähillä unilla. Pitääkö tässä oikeasti erota vain omien aavistusten takia?!

Vierailija
18.03.2022 |

En jaksaisi enää tätä miettimistä ja epäilyjä. Mies on ollut erilainen monellakin tapaa jo pidemmän aikaa. Eilen oli taas sellainen päivä kun viihtyi salilla neljä tuntia ja siihen matkat päälle. Tuli kotiin kun muut olivat jo nukkumaan menneet. Väittää että jää tuttujen kanssa juttelemaan sinne ja siksi reissut venyy. Ei myönnä tietenkään mitään pettämisiä tms. Kun olen olen yrittänyt asioista keskustella niin ei ole kiinnostusta, olen vähän kuin ilmaa. Olemme olleet yhdessä reilusti yli 20 vuotta enkä ole joutunut ennen näin inhottavia ajatuksia pyörittelemääm päässäni. Että en luota enää toisen sanaan, oikein missään asioissa. Tunne on outo ja vieras enkä pärjää enää kauaa näin. Eroavatko ihmiset vain omien aavistusten vuoksi, tuskin nyt sentäs? Miten luottamuksen saisi takaisin ja miksi sen olen menettänyt?

Kommentit (827)

Vierailija
701/827 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappa seuraavan treeni kerran iltaan stringit ja polvisaappaat, jos ei ukkos mopo keuli niin käy vieraissa.

Vierailija
702/827 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut salilla kulumaan ihan maksimissaan 2,5 tuntia (0,5 h matkat ees taas, 1,5 h treeniä, 0,5 h saunat ja kuivattelu), mikä on omasta mielestä aivan liikaa. Eli vähän oudolta kuulostaa.

Kannattaa kysellä mieheltä, että mitä se on siellä salilla tehnyt ja pyytää vaikka treenivihkoa nähtäväksi. (Oletan, että neljä tuntia salilla viihtyvä äijä pitää kirjaa tuloksistaan.) Jos on oikeasti treenannut, kertoo mielellään, mitä on tehnyt ja ehkä vähän kehuskeleekin kilon parantuneella mavetuloksella. Jos on ollut höyläämässä työpaikan Pirkko-sihteeriä, alkaa puhumaan jotain ympäripyöreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/827 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietänevät  Tallinnassa asustavan pariskunnan, joista toinen, Tape, sanoi, että Tiina pettäisi luottamuksen, jos lihoisi[/quote]

Enpä tiennyt, mutta nyt tiedän. Tiina pettäisi luottamuksen paljastumalla tavalliseksi ihmiseksi, jonka kroppa reagoi elämään, vuosiin, kaikkeen. Kauheeta. Tape parka.

Vierailija
704/827 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteishuoltajuus ei vaikuta asumisjärjestelyihin,ne on 2 erillistä asiaa. Näistä myös sovitaan erikseen.

En käsitä miten vaikea se on tajuta.

Jos sovitaan, että on yhteishuoltajuus, molemmat vanhemmat päättävät monista isoista asioista YHDESSÄ. Riippumatta siitä, asuuko lapsi puolet ajasta toisen luona ja puolet toisen, tapaako toista vanhempaa lainkaan tai tapaako vaikka joka toinen vkl.

Yksinhuoltajuus on asia erikseen. Sitä ei kevyin perustein saa, edes vaikka asuisi satojen kilometrien päässä toinen vanhemmista, jne.

Sori ot. Aina vaan tympäisee, että nämä kaksi asiaa rinnastetaan toisiinsa..

Jep. Ja se yhteishuoltajuus voi olla melkoisen v-mäinen homma, jos ex-puoliso päättää tehdä kiusaa lapsen kautta. Yhtäkään lasta koskevaa asiaa et voi hoitaa ilman että siihen on molempien huoltajien lupa. Yhteishuoltajuus toimii kun on kaksi suunnilleen täysipäistä aikuista kyseessä, jotka oikeasti haluaa lapsilleen parasta. Jos on alkoholismia, muita riippuvuuksia saatika väkivaltaa, niin neuvoni on, tehkää kaikkenne että saatte yksinhuoltajuuden.

Vierailija
705/827 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet päästänyt itsesi lihoamaan ja kuivumaan.

Vierailija
706/827 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tosiaan pettäjät eivät tunnusta. Yleensä kysymisen tai keskustelun tulos on, että tulevat entistä varovaisimmiksi. Kieltävät jurkästi ja suuttuvat kun kysyy. Eli tuskin tuottaa tulosta. Anoastaan silloin kun ovat itse valmiit tunnustamaan niin kertovat. Yleensä kun uusi on varmistettu.

Kannattaisi nyt olla niinkuin ei tajuaisi mitään ja alkaa seurata hiljaa tilannetta.

En tiedä onko miehen autoasiaa jo puitu, mutta onko tosiaan niin, ettet millään pääse miehen autoon? En tarkoita mitään paikantimen laittamista, ellet itse niin halua, mutta yleensä hajuvesi tarttuu penkkeihn aika helposti. Tai löytyy jotain pikkutavaraa.

Onko tosiaan niin, ettet pääse siihen autoon lainkaan. Edes miehen kanssa yhdessä.

Miten mies perustelee noin tiukkaa autonsa yksityistämistä?

Vierailija
707/827 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa. Mutta siksi, että tuo sun vainoharhaisuus on rasittavaa. En minäkään suostuisi keskustelemaan tuollaisen kanssa, kun olisin kertaalleen selittänyt asian.

Kertoisitko, miten selität kerralla sen, että et aikuisena ihmisenä tiedä, kestääkö menosi tällä kertaa tunnin, kaksi vai viisi? Perheellisenä, jolla on velvollisuuksia perheelleen, eikä näin ollen ihan ok järjestellä kalenteriaan lennosta ihan niinkus hotsittaa?

Jos lähden vaikka salille + uimaan tai syömään kaverin kanssa, ei mulla ole mitään kotiintuloaikaa. Sama miehelläni. Saa mennä. Sellainen on ahdistavaa, että joku kyttää perään. Jos on joku syy, miksi olisi tultava tiettyyn aikaan, siitä keskustellaan sitten ja hyvin on toiminut. Lapsia 3, yhdessä ollaan oltu parikyt vuotta, en ole pettänyt kertaakaan ja todella todennäköisenä pidän, ettei mieskään. Varma en voi olla, mutta sen vuoksi ei ole oikein heittää syytöksiä ilmaan.

Eri juttu, jos on etukäteen sovittuja menoja ja sehän on ihan selvää, jos mennään salille ja uimaan tai syömään, niin siellä kestää luonnollisesti enemmän aikaa, kuin pelkästään salilla. Jos minä ilmoitan meneväni pelkästään salille klo 18, niin ei todellakaan mieheni ymmärtäisi sitä, jos tulisin kotiin klo 22! Mieti nyt vähän...

Kuinka tyhmä se mies sitten on, jos menee panemaan eikä älyä vaimolle valehdella, että menee salille JA syömään?

Jos valehtelee käyvänsä syömässä, puolison epäilykset tietenkin heräävät siinä vaiheessa, kun toinen "syömästä" iltamyöhällä tultuaan alkaa tyhjentämään jääkaappia kitusiinsa. Ehkä mies on niin fiksu, ettei halua mennä nälkäisenä nukkumaan...

Vierailija
708/827 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hankalaa keskustella, jos toinen osapuoli ei halua keskusteluun osallistua. Usein syynä puhumattomuuteen on pelko, ahdistus tai välinpitämättömyys.

Toki syynä voi olla mitä vain, miehelläsi saattaa olla toinen nainen tai sitten hänellä on syömishäiriö (jos hän oikeasti on salilla sen 4h/pv). Syökö miehesi tarpeeksi ruokaa, onko hän kuihtunut tai lihonut? Mielenterveysongelmat voivat aiheuttaa sen, että ihmisestä tulee etäinen, "kylmä" ja keskusteluhaluton.

Sinun täytyy ilmaista ajatuksesi ja tunteesi, kuten täällä ilmaisit. Jos keskustelu on vaikeaa, kirjoita hänelle kirje ja laita se hänen treenikassiinsa. Tällöin pallo on miehelläsi ja miehesi päättää, miten reagoi.

Jos puhumattomuus ja salailu vain jatkuu ja se syö terveyttäsi, on päätös erosta oikeasti järkevää ja oikein. Se toki mullistaa sinun elämäsi ja vaikka se sattuu, niin se on loppupeleissä sinun omaksi parhaaksesi.

Jos sinulla on aikaa/varaa, suosittelen hakemaan keskusteluapua ammattilaisen puolelta.

Vierailija
709/827 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa auta kuin sinun kysyä. Ihmettele vaikkapa iltapalalla että mitenkä siellä salilla noin kauan(toistuvasti), menee.

Kysy sitten ihan suoraan, mihin se esimerkiksi neljä tuntia on kulunut.

Epäilyjen takia ei tietenkään erota. Mutta jos paljastuu että pettää, sinun on mietittävä tarkkaan, haluatko jatkaa liittoa, ja madollisesti siinä sitten joutuisit edelleen kokemaan pettämistä.

Pyydä miestä siis kertomaan, mihin se aika menee.

Vierailija
710/827 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hankalaa keskustella, jos toinen osapuoli ei halua keskusteluun osallistua. Usein syynä puhumattomuuteen on pelko, ahdistus tai välinpitämättömyys.

Toki syynä voi olla mitä vain, miehelläsi saattaa olla toinen nainen tai sitten hänellä on syömishäiriö (jos hän oikeasti on salilla sen 4h/pv). Syökö miehesi tarpeeksi ruokaa, onko hän kuihtunut tai lihonut? Mielenterveysongelmat voivat aiheuttaa sen, että ihmisestä tulee etäinen, "kylmä" ja keskusteluhaluton.

Sinun täytyy ilmaista ajatuksesi ja tunteesi, kuten täällä ilmaisit. Jos keskustelu on vaikeaa, kirjoita hänelle kirje ja laita se hänen treenikassiinsa. Tällöin pallo on miehelläsi ja miehesi päättää, miten reagoi.

Jos puhumattomuus ja salailu vain jatkuu ja se syö terveyttäsi, on päätös erosta oikeasti järkevää ja oikein. Se toki mullistaa sinun elämäsi ja vaikka se sattuu, niin se on loppupeleissä sinun omaksi parhaaksesi.

Jos sinulla on aikaa/varaa, suosittelen hakemaan keskusteluapua ammattilaisen puolelta.

Lisään vielä sen, että pelko ja ahdistus voi johtua siitä, että pelkää jäävänsä kiinni toisen naisen vuoksi ja pelkää, millaisen "paskamyrskyn" se aiheuttaa. Eli miehesi pelkää, että joutuu kantamaan vastuun teoistaan.

Vierailija
711/827 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan viestiä jos joku vielä sattuisi lukemaan vaikka provoksi onkin haukuttu. Miehen kanssa juttelu ei paljoakaan tuonut varmuutta mistään. Ei myöntänyt mitään pettämistä, ei edes tajunnut muka aluksi että mitä hain kysymyksilläni. Hän on vain viettänyt aikaa mukavien tyyppien kanssa. Ovat kuulema suunnitelleet sauna-iltaa/mökkireissuakin jossain vaiheessa. Mies meinasi että pitäisi keretä käymään salilla 5 kertaa viikossa jotta tavoitteissa pysyisi. Väitti että minäkin olen läskiksi häntä haukkunut! Juu, en ole. Sanoi myös että ihan hyvin voin sinne salille lähteä mukaan. Tuo heitto oli tavallaan täysin turha. Koska tietää etten harrasta liikuntaa myöhään illalla taikka yöllä. Ja käyn vain lenkkeilemässä, pyöräilemässä, en viihdy salilla. Lapsesta puhumattakaan. Kuka muka tulisi hoitamaan tänne peräkylälle useita kertoja viikossa lapsemme iltapuuhat siihen pisteeseen että olisi nukkumassa kun tulisimme kotiin. Ei kukaan! Enkä edes haluaisi toimia niin.

Huonotuulisuudesta väitti aluksi ettei ole kiukutellut. Sitten sanoi että on ollut väsynyt. Ja suunnitelmat kuulema muuttuvat koska jos salilla ei olekaan hyviä tyyppejä niin ei jaksa sinne jäädä taikka oma jaksaminen voikin muuttua siinä vaiheessa kun ajaa salin pihaan. Alkaakin väsyttää, ja palaa takaisin kotiin. Juomisen ihme kyllä nyt myönsi vaikka onkin aikaisemmin väittänyt minun hajuaistini olleen pielessä. Sanoi vähentävänsä jatkossa koska on haittaa salituloksiin. Kamerasta väitti että oli vain testannut sisätiloissa sitä, millainen kuvanlaatu on. Ei tullut selitystä miksi silloin laitettu päälle kun hän on lähtenyt muualle. Ja miksi ei minulle kertonut tästä. Kysyi mihinkä olen sen nyt laittanut.

Keskustelu eteni niin että mies oli jatkuvasti lähdössä huoneesta pois. Piti sanoa monta kertaa että voisitko nyt kuunnella ja pysähtyä. En ole vielä lopettanut. Keskustelun aluksi oli huolettoman tuntuinen mutta lopuksi selvästi ärtynyt kun halusin selkeitä vastauksia eikä kokenut mitään syytä miksi pitäisi jutella. Kaikki on ihan hyvin ja normaalisti. Mitä tässä turhista jankuttaa, hänellä on kiire tekemään hommia. ap

Vierailija
712/827 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan viestiä jos joku vielä sattuisi lukemaan vaikka provoksi onkin haukuttu. Miehen kanssa juttelu ei paljoakaan tuonut varmuutta mistään. Ei myöntänyt mitään pettämistä, ei edes tajunnut muka aluksi että mitä hain kysymyksilläni. Hän on vain viettänyt aikaa mukavien tyyppien kanssa. Ovat kuulema suunnitelleet sauna-iltaa/mökkireissuakin jossain vaiheessa. Mies meinasi että pitäisi keretä käymään salilla 5 kertaa viikossa jotta tavoitteissa pysyisi. Väitti että minäkin olen läskiksi häntä haukkunut! Juu, en ole. Sanoi myös että ihan hyvin voin sinne salille lähteä mukaan. Tuo heitto oli tavallaan täysin turha. Koska tietää etten harrasta liikuntaa myöhään illalla taikka yöllä. Ja käyn vain lenkkeilemässä, pyöräilemässä, en viihdy salilla. Lapsesta puhumattakaan. Kuka muka tulisi hoitamaan tänne peräkylälle useita kertoja viikossa lapsemme iltapuuhat siihen pisteeseen että olisi nukkumassa kun tulisimme kotiin. Ei kukaan! Enkä edes haluaisi toimia niin.

Huonotuulisuudesta väitti aluksi ettei ole kiukutellut. Sitten sanoi että on ollut väsynyt. Ja suunnitelmat kuulema muuttuvat koska jos salilla ei olekaan hyviä tyyppejä niin ei jaksa sinne jäädä taikka oma jaksaminen voikin muuttua siinä vaiheessa kun ajaa salin pihaan. Alkaakin väsyttää, ja palaa takaisin kotiin. Juomisen ihme kyllä nyt myönsi vaikka onkin aikaisemmin väittänyt minun hajuaistini olleen pielessä. Sanoi vähentävänsä jatkossa koska on haittaa salituloksiin. Kamerasta väitti että oli vain testannut sisätiloissa sitä, millainen kuvanlaatu on. Ei tullut selitystä miksi silloin laitettu päälle kun hän on lähtenyt muualle. Ja miksi ei minulle kertonut tästä. Kysyi mihinkä olen sen nyt laittanut.

Keskustelu eteni niin että mies oli jatkuvasti lähdössä huoneesta pois. Piti sanoa monta kertaa että voisitko nyt kuunnella ja pysähtyä. En ole vielä lopettanut. Keskustelun aluksi oli huolettoman tuntuinen mutta lopuksi selvästi ärtynyt kun halusin selkeitä vastauksia eikä kokenut mitään syytä miksi pitäisi jutella. Kaikki on ihan hyvin ja normaalisti. Mitä tässä turhista jankuttaa, hänellä on kiire tekemään hommia. ap

Kuulostaa niin samalta kuin mun miehen kanssa. Mies ollut nyt monta viikkoa ” mökillä” ja tiedän että juonut ainakin viikonloppuina. Juominen on ollut ongelma minulle, ei kuulemma hänelle. Sama käytös,välttelee puhumasta pettämisepäilyistä ja niistä kerroista, kun jäänyt kiinni valehtelusta. Heittäytyy marttyyriksi ” no se on vaan mun mielipide ja mä oon paska”- tyyliin, hiissautuu oven suussa pois keskustelusta ym.

En tiedä mikä vaivaa? En saa mitään vastausta kun kysyn mikä on homman nimi. Haluaa roikottaa löyhässä hirressä?

Vierailija
713/827 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietänevät  Tallinnassa asustavan pariskunnan, joista toinen, Tape, sanoi, että Tiina pettäisi luottamuksen, jos lihoisi

Enpä tiennyt, mutta nyt tiedän. Tiina pettäisi luottamuksen paljastumalla tavalliseksi ihmiseksi, jonka kroppa reagoi elämään, vuosiin, kaikkeen. Kauheeta. Tape parka.

No senpä takia mä katsoinkin tuon aika hyväksi vertailukohteeksi, kun nykyaika on ulkonäkökeskeistä, ja ap:n mieskin ravaa salilla, tai oikeastaan jo melkeinpä asuu...todella omituinen juttu.

Noin ovat siis keskenään keskustelleet, ja muistaakseni sanoi sen aivan avoimesti, oisko ollut Veitolan ohjelmassa vai jossain muussa yhteydessä, Ja taisi käyttää vielä "petos" -termiäkin. Tiina oli vieressä ja hymyili. Timmissä kunnossahan se nainen onkin. Tapelle on kai sitten talousrikokset ja kirjanpitosotkut ihan jees, sekä aineista tuomiot, mutta hoikka pitää naisen olla, pan ta va.

Vierailija
714/827 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää. Parempi tietää kuin epäillä . Laita seuraaja jepen perään,niin asia selviää. Voi joku ystäväkin sen tehdä.

Vierailija
715/827 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni sinun kannattaa ottaa selvää. Aktivoi sisäinen salapoliisisi. Miksi kiusaisit itseäsi jatkuvilla epäilyillä? Onko siinä jotain jaloa kun haluat luottaa, hampaat irvessä? Silti et luota. Jos jätät asian ennalleen, jatkat valvomista ja miettimistä.

Itse olen sitä mieltä että aivan liian pitkiä 'kuntosali'sessioita. Ei ole uskottavaa. Petkutat itseäsi, kauanko vielä? Kun pettäminen aikanaan paljastuu, sinua vain harmittaa että annoit sen jatkua, vaikka olisit voinut tehdä asialle jotain. Ottaa elämäsi omiin käsiisi esimerkiksi ja selvittää totuus.

Vierailija
716/827 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa. Mutta siksi, että tuo sun vainoharhaisuus on rasittavaa. En minäkään suostuisi keskustelemaan tuollaisen kanssa, kun olisin kertaalleen selittänyt asian.

Kertoisitko, miten selität kerralla sen, että et aikuisena ihmisenä tiedä, kestääkö menosi tällä kertaa tunnin, kaksi vai viisi? Perheellisenä, jolla on velvollisuuksia perheelleen, eikä näin ollen ihan ok järjestellä kalenteriaan lennosta ihan niinkus hotsittaa?

Jos lähden vaikka salille + uimaan tai syömään kaverin kanssa, ei mulla ole mitään kotiintuloaikaa. Sama miehelläni. Saa mennä. Sellainen on ahdistavaa, että joku kyttää perään. Jos on joku syy, miksi olisi tultava tiettyyn aikaan, siitä keskustellaan sitten ja hyvin on toiminut. Lapsia 3, yhdessä ollaan oltu parikyt vuotta, en ole pettänyt kertaakaan ja todella todennäköisenä pidän, ettei mieskään. Varma en voi olla, mutta sen vuoksi ei ole oikein heittää syytöksiä ilmaan.

Eri juttu, jos on etukäteen sovittuja menoja ja sehän on ihan selvää, jos mennään salille ja uimaan tai syömään, niin siellä kestää luonnollisesti enemmän aikaa, kuin pelkästään salilla. Jos minä ilmoitan meneväni pelkästään salille klo 18, niin ei todellakaan mieheni ymmärtäisi sitä, jos tulisin kotiin klo 22! Mieti nyt vähän...

Kuinka tyhmä se mies sitten on, jos menee panemaan eikä älyä vaimolle valehdella, että menee salille JA syömään?

Jos valehtelee käyvänsä syömässä, puolison epäilykset tietenkin heräävät siinä vaiheessa, kun toinen "syömästä" iltamyöhällä tultuaan alkaa tyhjentämään jääkaappia kitusiinsa. Ehkä mies on niin fiksu, ettei halua mennä nälkäisenä nukkumaan...

No ei tietenkään noin amatöörimäisesti kannata toimia. Kyllähän siellä muijan luona tietty nussimisen jälkeen myös syödään romanttisesti yhdessä.

Vierailija
717/827 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhän jutella ensin kumppanin kanssa. Tuskin parisuhdetta auttaa jos hän lukee vahingossa tämän ketjun.

Vierailija
718/827 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itsellesi rakastaja ja kerro siitä avoimesti miehellesikin. Et tarvitse enää oman miehesi koskettelua, joten sillä ei ole enää sinulle väliä, mitä hän tekee omalla kropallaan. Et saa tauteja eikä tarvitse elää epätietoisuudessa siitä, oletko ainoa kumppani. Luottamus on näköjään jo mennyt, jos olet ilmaa eikä puhuminenkaan onnistu. Jos muuten ok asua siinä yhdessä, se kiinnostava rakastaja sinulle ja platoninen suhde aviosiippaan on ihan hyvä järjestely. Tinderissä esim. valtavasti erilaisia tarjolla. Hyvää kesää sinulle ja uudelle elämäntavalle!

Vierailija
719/827 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos mies on viimein tullut kaapista ja löytänyt salilta toisen miehen. Sitä voi olla vaikea kertoa vaimolle, varsinkin jos suhde ja homouden hyväksyminen on tuore asia. Voisi auttaa, jos kysyt suoraan ja autat asiassa olemalla ymmärtäväinen ja hyväksyvä. Vaikka katsotte yhdessä homoeroottisen leffan ja siinä jutustelette asiasta ihan rennosti.

Vierailija
720/827 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saa salilla kulumaan aikaa 4 tuntia? Taitaa tuijotella itseään peilistä eikä treenata. 

Keskustele miehesi kanssa ja kerro miltä sinusta tuntuu. 

Mulla meni nuorempana salilla helposti 3 tuntia jos matkat lasketaan mukaan. Jos tekee joka kerta kokovartalotreenin, kyllä siinä aikaa kuluu, varsinkin jos on ruuhkaa.

Mitä itse asiaan tulee, vuokraa, lainaa tms. auto, ja mene salin oven lähelle parkkiin ukkosi salipäivänä. Jos miehellä  menee oikeasti siellä se neljä tuntia, sitten ei hätää, jos taas poistuu tunnin kuluttua ja jatkaa jonnekin muualle asia lienee aika selvä.

Tuntemukset eivät aina ole totta, mutta valitettavasti joskus ovat.