Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yö meni vähillä unilla. Pitääkö tässä oikeasti erota vain omien aavistusten takia?!

Vierailija
18.03.2022 |

En jaksaisi enää tätä miettimistä ja epäilyjä. Mies on ollut erilainen monellakin tapaa jo pidemmän aikaa. Eilen oli taas sellainen päivä kun viihtyi salilla neljä tuntia ja siihen matkat päälle. Tuli kotiin kun muut olivat jo nukkumaan menneet. Väittää että jää tuttujen kanssa juttelemaan sinne ja siksi reissut venyy. Ei myönnä tietenkään mitään pettämisiä tms. Kun olen olen yrittänyt asioista keskustella niin ei ole kiinnostusta, olen vähän kuin ilmaa. Olemme olleet yhdessä reilusti yli 20 vuotta enkä ole joutunut ennen näin inhottavia ajatuksia pyörittelemääm päässäni. Että en luota enää toisen sanaan, oikein missään asioissa. Tunne on outo ja vieras enkä pärjää enää kauaa näin. Eroavatko ihmiset vain omien aavistusten vuoksi, tuskin nyt sentäs? Miten luottamuksen saisi takaisin ja miksi sen olen menettänyt?

Kommentit (827)

Vierailija
761/827 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi ap?

Ja kiitos ketjusta munkin puolesta. Vertaistuki on parasta.

Vierailija
762/827 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaivoi näköjään ketjun. On ollut sulateltavaa viime aikoina ja kun alettiin provoksi väittämään niin en enää viittinyt kommentoida. Laittelen viestiä kun parempi hetki. Asiat kärjistyivät lopulta raivokohtaukseen miehen osalta. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/827 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Tsemppiä ap,

Jään kuulolle.

Vierailija
764/827 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli omien vainoharjojen takia ärsytit miestäs koko päivän ja haukuit ?

samalla tyylillä miehet julistetaan narsisteiksi.

Vierailija
765/827 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo mieheltä aivan idioottimaista käytöstä, olkoon sitten mikä syy tahansa poissaoloihin. Nimenomaan tuo, ettei keskustella. Ei tämä elämä niin vaikeaa ole hei.

M40, suhteessa 21 vuotta.

Vierailija
766/827 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jälleen. Elikkä otimme miehen kanssa yhteen yksi päivä. Olimme kaksin kotona. Mulla oli valmiiksi pinna kireällä ja mies laukoi jotain älyttömyyksiä. Siitä sitten hermostuin, aloin esittää miehelle kysymyksiä ja vaatimaan vastauksia. Kaivoin kaiken kuonan mitä mielessäni oli pyörinyt ja sanoin ääneen. Mies yritti väistellä kysymyksiä. Sanoi että on viestitellyt paljonkin sali-äijien kanssa, joku nainenkin osallistunut niihin keskusteluihin. Joskus kysynyt tältä naiselta että onko tulossa salille. Ei ole pettänyt, tehnyt mitään väärin. Jos joku on ollut epäluotettava niin se olen minä eikä hän? Tä? Hän saa kulkea ja mennä mitenkä huvittaa. Ei hänen tarvitse minulta lupaa kysellä. Ja totesi näin, se ei ole valehtelua jos jättää vain jotain kertomatta kun oli oikeasti valehdellut minulle yhdestä asiasta. Mutta kun en ollut kysynyt oikealla tavalla niin hän ei ollut valehdellut vain jättänyt kertomatta. Ihme selittelyä. Toisti kuinka Hän on kyllästynyt kun kyttään ja kyselen mihinkä on menossa! Tarkoituksella on jättänyt asioita esille, (siirrellyt kumeja eri paikkaan tms.) toiminut siten että se näyttäisi pettämiseltä?! Mitäs olen mennyt penkomaan, se on oikein minulle kun olen kärvistellyt ajatusteni kanssa! Niin ja salikassiaan ei antanut nähtäväksi kun pyysin.

Tässä vaiheessa riitaa mies alkoi huutaa ja paiskoa tavaroita. Heitti mm. puhelimensa seinään. Ei ole koskaan ollut niin raivona. Poistuin toiseen huoneeseen ja laitoin valmiiksi hälärin numeron näytölle. Mies tuli perässä ja luulin että käy käsiksi. Sanoin että soitan ihan just keskukseen jos ei nyt rauhoitu! Siinä hetkessä perääntyi ja "heräsi" raivostaan pois ja alkoi katua käytöstään. Lähti siivoamaan sotkujaan. Itselläni oli aivan järkyttynyt olotila. En ole joutunut miestäni pelkäämään ja nyt se oli tapahtunut. Tästä ei mennyt kauaa kun lapsi tuli kotiin ja mies oli niin hyväntuulinen lapselle ja minulle. Kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tapahtuneesta on keskusteltu hyvin vähän. Kelaan tuota päivää mielessäni. Mies on jatkanut salilla käymistään. Nyt tosin ilmoittaa milloinka tulee takaisin ja mihin on lähdössä. Ei kuitenkaan kysy että onko ok olla poissa useita tunteja. Ajatukseni ovat sekavat. En tajua miehen raivon määrää. Okei, syyttelin ja vaadin vastauksia mutta en huutanut, käynyt iholle ja mies menetti kuitenkin täysin malttinsa. ap

Vierailija
767/827 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko vielä jäädä?

Vierailija
768/827 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko vielä jäädä?

Tuntuu että kaikki vika on minussa vaikka näinhän se ei voi olla. Ei mies ole täydellinen vaikka niin usein antaakin ymmärtää. En tiedä mikä on oikea tapa toimia.  ap

Vierailija
769/827 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että Ap:n kaltaisia naisia vielä on. Sorry, mutta olisin itse häipynyt jo ajat sitten.

770/827 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole muuta vaihtoehtoa ko lähteä. Tod näk suhde tuon naisen kanssa ja nyt sitten säikähti kun tajusi että hoksasit koko asian, mutta ajattelee että hetken päästä asia unohtuu kun vähän parantaa tapojaan eli ilmoittaa kuinka kauan on. Kyllä hän on tässä se syyllinen, et sinä. 

Vierailija
771/827 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi täysin syytön, ei olisi raivostunut noin. Aivan klassinen esimerkki pettävästä miehestä. Syyllistää kumppaniaan vaikka itse pettää. Yrittää näin vierittää huomion pois itsestään toisen suuntaan.

Vierailija
772/827 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo raivostuminen on kyllä merkki jostain. Vaikka olisit ollut täysin luotettava ja sinua ottaisi kyselyt ja syyttelyt päähän niin kuka ja miksi alkaa noin seota? Käyttääkö jotain ylimääräisiä pillereitä, onko mielenterveydessä joku vialla vai mitä?

Vierailija
773/827 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa. Mietin jälleen miehen tapaa toimia. Etenkin sitä kun sanoi kuinka on tarkoituksella tehnyt asioita jotta luulisin hänen pettävän, että heräisi epäilykset. Ja kuinka se on minulle oikein kun olen kerta kytännyt. Luulisi entisenä sairaalloisen mustasukkaisena ihmisenä tietävän mitenkä pahalta toisesta voikaan tuntua? Miksi rakkaalle ihmiselle haluaa aiheuttaa pahaa mieltä ja ahdistusta jopa kuukausien ajan?! Ihan kuin kostaisi jotain, mutta mitä. Onko tuo mies ihan terve päästänsä. Vai keksikö hätäpäissänsä tämmöisen valeen.

Sitä nais-salikaveria myös funtsin. Jotain vuosi? sitten puhui siitä kuinka tämä oli tullut aina treenaamaan ihan viereen. Kuulema lähes iholle tuli. Ja kuinka se aina pulputti tauotta, niin että alkoi lopulta ärsyttämään. Eikä sitten sen vuoksi omien sanojensa mukaan halunnut aina edes nähdä ky. tyyppiä. Mutta sitten kuitenkin riitelymme aikana kertoi kuinka on kysynyt tältä naiselta onko tulossa salille samaan aikaan kuin hän. Siis mies ei pidä naisesta mutta ottaa kuitenkin yhteyttä häneen?

774/827 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa. Mietin jälleen miehen tapaa toimia. Etenkin sitä kun sanoi kuinka on tarkoituksella tehnyt asioita jotta luulisin hänen pettävän, että heräisi epäilykset. Ja kuinka se on minulle oikein kun olen kerta kytännyt. Luulisi entisenä sairaalloisen mustasukkaisena ihmisenä tietävän mitenkä pahalta toisesta voikaan tuntua? Miksi rakkaalle ihmiselle haluaa aiheuttaa pahaa mieltä ja ahdistusta jopa kuukausien ajan?! Ihan kuin kostaisi jotain, mutta mitä. Onko tuo mies ihan terve päästänsä. Vai keksikö hätäpäissänsä tämmöisen valeen.

Sitä nais-salikaveria myös funtsin. Jotain vuosi? sitten puhui siitä kuinka tämä oli tullut aina treenaamaan ihan viereen. Kuulema lähes iholle tuli. Ja kuinka se aina pulputti tauotta, niin että alkoi lopulta ärsyttämään. Eikä sitten sen vuoksi omien sanojensa mukaan halunnut aina edes nähdä ky. tyyppiä. Mutta sitten kuitenkin riitelymme aikana kertoi kuinka on kysynyt tältä naiselta onko tulossa salille samaan aikaan kuin hän. Siis mies ei pidä naisesta mutta ottaa kuitenkin yhteyttä häneen?

Mies valehtelee kummassakin asiassa.

Vierailija
775/827 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi valehtelee tuosta naisesta. Ja miksi olisi tarve valehdella, jos olisi ihan normaali salikaveri? Niinpä.

Vierailija
776/827 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä enemmän miehen kommentteja ja vastauksia mietin ja sitä miten syytteli minua kuinka voin hänestä semmoisia edes kuvitella niin tunnen että oma pääni on "sekoamassa". Että olen kuvitellut kaiken vain itse ja mieheni ei ole tehnyt mitään väärää. Ihan kuin minut olisi puhuttu ja lannistettu johonkin sellaiseen mielentilaan että alan jo epäillä omaa järjenjuoksuani. Näinkö pettäjät tekevät puolisoilleen? Kiitos vielä paljon suorista kommenteistanne.  Ne tulevat tarpeeseen.  ap

Vierailija
777/827 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä enemmän miehen kommentteja ja vastauksia mietin ja sitä miten syytteli minua kuinka voin hänestä semmoisia edes kuvitella niin tunnen että oma pääni on "sekoamassa". Että olen kuvitellut kaiken vain itse ja mieheni ei ole tehnyt mitään väärää. Ihan kuin minut olisi puhuttu ja lannistettu johonkin sellaiseen mielentilaan että alan jo epäillä omaa järjenjuoksuani. Näinkö pettäjät tekevät puolisoilleen? Kiitos vielä paljon suorista kommenteistanne.  Ne tulevat tarpeeseen.  ap

Näin ne juuri tekevät. Sä et ole sekoamassa vaan miehellä ei ole puhtaat jauhot pussissa. Luota omaan vaistoosi.

Vierailija
778/827 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora kysymys miehelle: ”Miksi valehtelit siitä salinaiskaveristasi?”

Ilman provosointia ja riitelyä siis.

Vastaus ja reaktio kertoo paljon.

Vierailija
779/827 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt silmät auki, ap! Mies on onnistunut: saanut sinut epäilemään itseäsi ja hämmentänyt sinut.

Jos et usko meitä, juttele pari tuntia ammattilaisen kanssa (erikoistumisala parisuhteen kriisit, pettäminen, narsismi). Esim www.kriisiapua.fi

Vierailija
780/827 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia a) mies ehkä lukenut ketjua ja koittanut opetella peittämään b) muka kondomien esille jättö tahallaan on ihan selkeä vale c)pettäjät yleensä pyrkivät kontrolloimaan puolisoaan ja syyttää pettämisestä, tulevat vainoharhaisiksi ja haluavat pitää puolison omanaan vaikka itse käyvät vieraissa d)narsistinen keskustelutyyli-ketju täältä antaa hyvän soviitan e)mainitsee naisen, sitten pyöristää puheensa, sitten puhuu siitä taas. miehet nimeltä, onko niitä miespuoleisia kavereita f)kontrolloi autoa, pitää kännykän ja tietokoneen visusti itsellään, kamera, ihan selkeää kontrollointia g)asutte syrjässä, vain hänellä käytössä auto, on tarkoituksella erottanut sinut erilleen, kontrollia. h) syyttää sinua, kutsuu kyttääjäksi, saa sinut tahallaan epäilemään itseäsi.  Jälleen, ks narsistinen keskustelutyyli-ketju 

Ihan aikusten oikeasti, oli totta tai ei, eroa. Vaikka ei pettäisi, vaikka salikaverit olisivat oikeasti vain kavereita, narsistipiirteisen kanssa  ei kannata jatkaa suhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän