Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yö meni vähillä unilla. Pitääkö tässä oikeasti erota vain omien aavistusten takia?!

Vierailija
18.03.2022 |

En jaksaisi enää tätä miettimistä ja epäilyjä. Mies on ollut erilainen monellakin tapaa jo pidemmän aikaa. Eilen oli taas sellainen päivä kun viihtyi salilla neljä tuntia ja siihen matkat päälle. Tuli kotiin kun muut olivat jo nukkumaan menneet. Väittää että jää tuttujen kanssa juttelemaan sinne ja siksi reissut venyy. Ei myönnä tietenkään mitään pettämisiä tms. Kun olen olen yrittänyt asioista keskustella niin ei ole kiinnostusta, olen vähän kuin ilmaa. Olemme olleet yhdessä reilusti yli 20 vuotta enkä ole joutunut ennen näin inhottavia ajatuksia pyörittelemääm päässäni. Että en luota enää toisen sanaan, oikein missään asioissa. Tunne on outo ja vieras enkä pärjää enää kauaa näin. Eroavatko ihmiset vain omien aavistusten vuoksi, tuskin nyt sentäs? Miten luottamuksen saisi takaisin ja miksi sen olen menettänyt?

Kommentit (827)

Vierailija
561/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö toisen jäädä kiinni pettämisestä että voi erota? Tai siis jos sulla on huono olla tuossa suhteessa, mies menee ja tulee välittämättä perheestään niin eikö se ole tarpeeksi pettämistä? Tarviiko siihen vielä toisen naisen? Minulle tuo käytös olisi minun pettämistä, sanansa syömistä ja suhteen laiminlyöntiä. Puhuisin ja jos ei auttaisi niin jättäisin. Toissijaista onko syy miehen käytökseen toinen nainen vai mikä.

Tämä on niin totta! Liian moni kestää huonoa kohtelua parisuhteessaan, myös minä.

Vierailija
562/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei keskustelut miestä kiinnosta, ei ole mitään syytä jatkaa.

Tämä.

4 tuntia salilla, oikeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä tilanne?

Vierailija
564/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä taida jäädä muuta vaihtoehtoa kuin hommata rahat etsivän palkkaamiseen? En halua sotkea ystäviäni tällaiseen ja he asuvat muutenkin kauempana että hankalaksi menisi. En myöskään lapsen kanssa lähde taksilla ajelemaan. Mies on kuin tuuliviiri, kun ne suunnitelmat muuttuu ja muuttuu lennossa niin mitenköhän sitä etsivääkään saa aina paikanpäälle? Juu ei ole kokemusta. Tässä hommassa on vain se mutta että itse ylitän sen rajan mistä en olisi ylpeä. Alennun yhtä "hulluksi" kuin mieheni jos oikeasti etsivään otan yhteyttä. Mutta mitä jää vaihtoehdoiksi jos haluan saada tämän päätökseen? Ei mies tule mitään myöntämään jos on pettänyt. Epätietoisuutta en jaksa. Enkä tuota ikävää käytöstä minua kohtaan. ap

Mitä ihmeen hömppää! 😂

Mustasukkainen akka ja ukko riitelee, laittaa riistakameroita ja yksityisetsiviä. Jospa daami kysäisis KGBn agentti Putleria salaiseen palveluun, ellei James Bond pääse tulemaan.😎

Lycka till!

Vierailija
565/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun innoittamana aion unohtaa koirani GPS pannan autoon. Loppuu tää arpominen.

Vierailija
566/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne aavistukset yleensä pitää 20v tuntemisen jälkeen paikkansa.

Juuri näin. Ja kyllä eroaa. Kukasn ei ole salilla neljää tuntia.. . Mahtaako hänellä olla salikassikaan mukana, peseekö hän itse me kamppeet?

Vierailija
567/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkunut juuri lainkaan. Rankka päivä edessä kun vointi on mitä on. Pumppu tässä kovilla tuntuu olevan. Mies ei puhunut eilenkään paljoakaan kun tuli töistä. Oli selvästi kuitenkin kiukkuinen sekä minulle että lapselle jostain, mutta mistä? Jotain tiuskaisi että kuinka hän ei saa olla salilla mutta lapsi saa valvoa? En tajunnut koko kommenttia. Nythän on viikonloppu eikä lapsi ollut keskellä yötä hereillä enkä ollut salista sanonut hänelle mitään. Ennen nukkumaan menoa alkoi valmistelee salikassia. Totesi vain että menee huomenna (tänään) töiden jälkeen salille jos jaksaa. Siinä kaikki kommunikointi. Itse en jaksanut sanoa mitään. Elikkä emme näe toisiamme ehkä ollenkaan kun on ensin 14 tuntia töiden, matkojen vuoksi pois ja sitten salireissu päälle. Tämähän on sitä meidän normaalia arkea, turha tässä on valittaa. Kyllä toisen täytyy antaa harrastaa ilman jäkätystä kuten mieheni on joskus sanonut. Vika on minussa eikä hänessä kun en tätä ymmärrä. ap

Vierailija
568/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nukkunut juuri lainkaan. Rankka päivä edessä kun vointi on mitä on. Pumppu tässä kovilla tuntuu olevan. Mies ei puhunut eilenkään paljoakaan kun tuli töistä. Oli selvästi kuitenkin kiukkuinen sekä minulle että lapselle jostain, mutta mistä? Jotain tiuskaisi että kuinka hän ei saa olla salilla mutta lapsi saa valvoa? En tajunnut koko kommenttia. Nythän on viikonloppu eikä lapsi ollut keskellä yötä hereillä enkä ollut salista sanonut hänelle mitään. Ennen nukkumaan menoa alkoi valmistelee salikassia. Totesi vain että menee huomenna (tänään) töiden jälkeen salille jos jaksaa. Siinä kaikki kommunikointi. Itse en jaksanut sanoa mitään. Elikkä emme näe toisiamme ehkä ollenkaan kun on ensin 14 tuntia töiden, matkojen vuoksi pois ja sitten salireissu päälle. Tämähän on sitä meidän normaalia arkea, turha tässä on valittaa. Kyllä toisen täytyy antaa harrastaa ilman jäkätystä kuten mieheni on joskus sanonut. Vika on minussa eikä hänessä kun en tätä ymmärrä. ap

Huomenta! :)  Oletko jo miettinyt miten kauan jaksat tätä "salielämää"? Teillä ois kuitenkin tuo lapsi, vai oliko heitä enemmän, en nyt muista, ensisijainen "projekti", eli hänen/heidän hyvinvointi.

Tuollainen ympäristö on tuhoisa, ja jättää jäljet lapseen. Ei siihen tarvita mitään äänekkäitä riitoja tai väkivaltaisia kuvioita, vaan ahdistava koti riittää. Vanhempien negatiivinen suhde on siinä esillä ja mallina, ja aika vaan kuluu. Joka päivä tulee vaan yhä enemmän masennusta itse kullekin. Pian olet voimaton lähtemään.

Mies on nyt näyttänyt sinulle miten hän haluaa elää, ja koska ei suostu puhumaan ja ainoastaan ärhentelee syytä kertomatta, on sinulla nyt käsissäsi ne ratkaisun avaimet. Oisko jo aika toimia?

Vierailija
569/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy satasella GPS trakkereita jotka ilmoittaa auton reitin ja pysähdykset sun puhelimeen. Tilaa sellainen ja jätä autoon, niin selviää missä aikansa viettää. Salilla vai toisen naisen luona. Näihin ei tarvitse edes liittymää vaan se sisältyy hintaan. Sun on saatava tietää totuus.

Invoxia GPS tracker Pro on yhden tuotteen nimi.

Vierailija
570/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyitkö sinä häneltä, että mikä häntä riepoo ja miltä hänestä itsestään tuntuu se, ettette näe toisianne? Kerro, ettei se tunnu enää millään tavalla normaalilta ja haiskahtaa nimenomaan siltä, että jostain syystä (toinen nainen) hän haluaa olla sinusta mahdollisimman kaukana. Jos miestä oikeasti harmittaisi tilanteenne, niin hän pyrkisi muuttamaan jotain. Ja tottakai pitää olla omia menoja ja omia harrastuksia, mutta eikö se perheen pitäisi olla kaikista tärkeintä.

Täytyy kyllä sanoa, että ei tuollaisessa varmaan auta muu, kuin muuttaa erilleen, ellei mikään muutu ainakaan parempaan suuntaan. Mies oikein hakemalla hakee sitä, että ilmoitat hänelle, että nyt erotaan. Hän ei sitä saa sanotuksi. Minä en edes jäisi odottamaan mitään pettämisiä, vaan minulle riittäisi ihan tuollainen kylmä etäisyys ja se, ettei asioista osata keskustella.

Vierailija
571/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyitkö sinä häneltä, että mikä häntä riepoo ja miltä hänestä itsestään tuntuu se, ettette näe toisianne? Kerro, ettei se tunnu enää millään tavalla normaalilta ja haiskahtaa nimenomaan siltä, että jostain syystä (toinen nainen) hän haluaa olla sinusta mahdollisimman kaukana. Jos miestä oikeasti harmittaisi tilanteenne, niin hän pyrkisi muuttamaan jotain. Ja tottakai pitää olla omia menoja ja omia harrastuksia, mutta eikö se perheen pitäisi olla kaikista tärkeintä.

Täytyy kyllä sanoa, että ei tuollaisessa varmaan auta muu, kuin muuttaa erilleen, ellei mikään muutu ainakaan parempaan suuntaan. Mies oikein hakemalla hakee sitä, että ilmoitat hänelle, että nyt erotaan. Hän ei sitä saa sanotuksi. Minä en edes jäisi odottamaan mitään pettämisiä, vaan minulle riittäisi ihan tuollainen kylmä etäisyys ja se, ettei asioista osata keskustella.

Mies on muuttunut aviomiehestä kylmäksi, ärtyneeksi ja torjuvaksi kämppäkaveriksi, joka ei enää välitä perheestään tai naisensa tunteista laisinkaan. Selvästi todellakin haluaisi, että koti olisi tyhjä ja vaimo häipynyt salilta tullessa.

Mitä miehen vielä tarvitsee tehdä, ennen kuin ap ymmärtää, että tämä lovestory on tullut tiensä päähän. Todellakin, jos miehellä olisi jotain tunteita, niin varmasti koettaisi tehdä asialle jotain, mutta nyt vaan loitontaa toista yhä kauemmas.

Ja kyllä, odottaa että ap tekee päätöksen ja hän saa sitten vain uhriutua ja kertoa "salilla" että olen nyt vapaa ja (sukulaisille) "mut jätettiin, yhyy". Uusi nainen paijailee tyytyväisenä.

Vierailija
572/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä olla tuollaisessa suhteessa? Kannattaisiko suoraan vaan erota tai tosiaan vähintään muuttaa erilleen. 

Oma exäni käyttäytyi tympeästi, oli poissa omilla reissuillaan ja jonkinlaista säätöä oli naisten kanssa. Ei suostunut puhumaan, ei eroamaan. Lopulta minä hommasin oman asunnon ja muutin salaa kun mies oli poissa. 

Jälkikäteen mies sanoi että hän yritti käyttäytyä paskamaisesti jotta minä tekisin likaisen työn koska hänellä ei ollut munaa erota.

En ole hetkeäkään katunut eroa, päin vastoin. Epävarmuudessa ja kurjassa suhteessa eläminen on rankkaa. Erokin on rankka mutta se menee ohi. Huonossa suhteessa eläminen vaan kuluttaa vuodesta toiseen.

Vierailija
573/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et jaksanut sanoa mitään? En minä ainakaan enää säästelisi sanoja tuollaisessa tilanteessa! Toinen tulee kotiin kiukuttelemaan, kuin pikkukakara ja näyttää vielä lapselleen oikein hienoa isällistä esimerkkiä (not). En tiedä, mutta ilmoittaisin tuollaisesta käytöksestä, että se on nyt sellainen juttu, että lusikat menee jakoon.

Vierailija
574/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko ap:n mies vauvapalstaa, kun se tiesi salikeissistä?

Vierailija
575/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä olla tuollaisessa suhteessa? Kannattaisiko suoraan vaan erota tai tosiaan vähintään muuttaa erilleen. 

Oma exäni käyttäytyi tympeästi, oli poissa omilla reissuillaan ja jonkinlaista säätöä oli naisten kanssa. Ei suostunut puhumaan, ei eroamaan. Lopulta minä hommasin oman asunnon ja muutin salaa kun mies oli poissa. 

Jälkikäteen mies sanoi että hän yritti käyttäytyä paskamaisesti jotta minä tekisin likaisen työn koska hänellä ei ollut munaa erota.

En ole hetkeäkään katunut eroa, päin vastoin. Epävarmuudessa ja kurjassa suhteessa eläminen on rankkaa. Erokin on rankka mutta se menee ohi. Huonossa suhteessa eläminen vaan kuluttaa vuodesta toiseen.

Nimenomaan etenkin moni mies toimii juurikin noin, että pyrkii mahdollisimman kauas siitä omasta kumppanista, jotta tämä tekisi sen likaisen eropäätöksen! Saattaa juurikin pettää mennen tullen, käyttää deittisovelluksia ja elää ihan omaa uutta elämäänsä sen parisuhteen ulkopuolella. Varmaan kyrsii, kun se akka ei vieläkään ole tajunnut lähteä, vaikka oli viikon reissulla puhelin kiinni ja muutenkin nähnyt vaimoa viimeksi 2 viikkoa sitten pikaisesti olohuoneessa. Tuollaiset lierot eivät osaa erota, koska sehän saisi hänet näyttämään pahikselta MUIDEN silmissä. Kivampi, kun joku muu hoitaa sen likaisen duunin ja saa vaikka itkeä tihrustaa omille sukulaisille ja kavereille, että vaimo jätti ja kaikki meni, yhyyy, voi minua reppanaa. No, nyt voikin sitten 2 päivää erosta tavata taas sitä Liisaa, mahtaakohan se tulla pesemään kalsareitani...

Vierailija
576/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on juurikin näin että tuollaisia miehiä on olemassa jotka odottavat naisen tekevän likaisen työn ja sitten voivat hakea säälipisteitä itselleen kuinka olen jätetty yhyy enkä lastakaan näe.

Eikä tarkoita kaikkia miehiä ja kun tarkastelette ympäristön niin kyllä erotatte nämä lajitoverit toisistaan.

Vierailija
577/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muskelit kirjoitti:

Jos käy säännöllisesti 4 tuntia kerrallaan salilla, niin luulisi että lihaksia tulee ovista ja ikkunoista. Onko ulkomuodossa ollut muutosta?

Se mieshän sanoo, että siellä menee 4 tuntia, kun se länkyttää kavereiden kanssa. Ei se treenaa neljää tuntia.

Vierailija
578/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et jaksanut sanoa mitään? En minä ainakaan enää säästelisi sanoja tuollaisessa tilanteessa! Toinen tulee kotiin kiukuttelemaan, kuin pikkukakara ja näyttää vielä lapselleen oikein hienoa isällistä esimerkkiä (not). En tiedä, mutta ilmoittaisin tuollaisesta käytöksestä, että se on nyt sellainen juttu, että lusikat menee jakoon.

Näinhän sitä normaali ihminen toimisi.

Apn tapauksessa hänet on jo henkisesti nujerrettu että kaikki apn vastalauseet ovat draamaa, turhasta jäkättämistä ja apllä viiraa päässä kun ei mies saa edes harrastaa.

Vierailija
579/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on juurikin näin että tuollaisia miehiä on olemassa jotka odottavat naisen tekevän likaisen työn ja sitten voivat hakea säälipisteitä itselleen kuinka olen jätetty yhyy enkä lastakaan näe.

Eikä tarkoita kaikkia miehiä ja kun tarkastelette ympäristön niin kyllä erotatte nämä lajitoverit toisistaan.

Kyllä on kokemusta juurikin tällaisesta miehestä. Lapsia ei onneksi ollut! Sellainen kierous tuli minulle ihan puskista, en osannut odottaa, että kukaan ihminen voisi toimia niin, mutta kyllä vaan voi. Minä kyllä hajosin henkisesti tuosta suhteesta pitkäksi aikaa. Se alkoi ihan pikkuhiljaa sen jälkeen, kun muutettiin yhteen... Toki aluksi oli ok, että hän kävi katsomassa lätkää Maken ja Tuken kanssa, kävi auttamassa Peraa muutossa, lähti kesäfestareille (3 päivää muuttui viikoksi) kaveriporukalla ja sitä ja tätä.

Aluksi oli niin, että kävi vaikka kerran viikossa jossain ja tuli kotiin puolen yön jälkeen ja lähetti viestin, että "mene vain muru nukkumaan, tulen kohta kotiin" ja niin hän tulikin. Sitten jossain vaiheessa muuttui sellaiseksi, että lähetti viestin, mutta ei tullutkaan aamulla klo 7 mennessä. Sitten loppui viestit kokonaan. Sitten meni puhelimet kiinni ja lopulta minua ei enää ollut olemassa hänen elämässä, vaikka virallisesti asuttiin samassa osoitteessa.

Hän ilmeisesti vain kyllästyi minuun ja ihastui muihin, mutta ei saanut sanotuksi, että pitäisi erota. Ja minä typerys vaan roikuin siinä mukana sen 2.5 vuotta, koska en vaan pystynyt käsittämään sitä, että joku voi tehdä niin. Ihan hirveää ja näin jälkeenpäin olen syytellyt myös itseäni, että miten annoin itseäni kohdella.

Vierailija
580/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä pitää sanoa selvästi ja kovasti toiselle että mitä voi tehdä ja mitä ei. Ei meillä ainakaan auta jos alkaa lässyttää omista tuntemuksistaan toiselle. Mies ei kuuntelisi alkuunkaan sellaista. Ei ainakaan mitään menisi perille asti.

Mistä te näitä ongelmaisia tunne/kommikaatio-vammaisia löydätte? Ei voi tajuta... 

Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että tuollainen käytös ja pettäminen (plus alkoholin liikakäyttö, porno, Tinder jne.) eivät tule yhteiseen suhteeseen tavatessa, eli heti kun aletaan olemaan kimpassa?

Joillain alkaa melkein heti "papin aamenen jälkeen" tai on ollut kaksoiselämää jo pitempään minkä on pystynyt salaamaan hienosti kaikilta ja joillain menee useita vuosiakin, kun avioliittoa tai suhdetta on kestänyt pitkään, on saatu ne lapset ja kaikki on siihen asti mennyt hienosti.

Tätä ennen on mies kuitenkin tehnyt vaikutuksen hyvällä ja herrasmiesmäisell käytöksellä, kukkakimpuilla, huomioon ottamisella ja vaikka ihanilla illallisislla jne. Ei ne heti näytä todellista luonnettaan ja ala perseilemään. Tässähän nytkin ihmetellään mitä on tapahtunut, kun mies on muuttunut.

Eikö voi tajuta?....

No joo, paremmin voi tajuta. Tosin ihanat illalliset ja huomionosoitukset, varsinkin jos on elokuvamaisissa mittakaavoissa, luulisi soittavan kelloja. 

Silti pahaa pelkään, että moni menee naimisiin tietämättä toisen arvoja. Paljon tuntuu olevan ihmisiä, jotka eivät selvitä syviä kysymyksiä ennen kuin sitoutuvat. Et mikä on elämässä oikeasti tärkeää, mitä arvostaa, mihin pyrkii henkisessä mielessä jnpp. 

En siis halua syyllistää, totean vain.

Näin se valitettavasti taitaa olla. Itse uskovaisena on selvää, että ollaan menty saman tien syvään päätyyn, puhuttu kaikki mahdolliset arvoihin liittyvät asiat. Ennen kuin on menty sänkyyn, siinä ehtii puhua ennen avioliittoa ;) Kaikki suhteet pornoon, Tinderiin ja muihin. 

Itse kummastelen, kun on tuttuja, jotka eivät ole miettineet edes suhdettaan kuolemaan. Yksikin kaverini ahdistuu valtavasti, vaikkei siis sekoiteta mitään hengellistä asiaan, ihan vain kuolema asiana ahdistaa niin ettei hän pysty puhumaan. Aikuinen ihminen, sanonut ettei halua miettiä asiaa. 

Ehkä näille ihmisille riittää, että puhutaan kumppanin kanssa omakotitalon sisustamisesta ja lainasummien lyhentämisestä? 

Taas joku on jeesustelemassa. Kyllä näitä viimeisen päälle uskovaisiakin miehiä näkyy tuolla ravintoloissa pilkun aikaan *illumetällä, että se siitä sitten. Niillä uskovaisilla superpettäjillä vasta onkin iso tarve ja ympäristön paine löytää se uskovainen vastineensa. Mitä yksinkertaisempi sen parempi. Ja kun lahko on valmiiksi aivopessyt, niin voi mennä aika pitkään että totuus menee perille petetylle.

Siinäpä oli harvinaisen kateellinen ja katkera vuodatus. Koitahan jaksella. 😁

Sori, palaa käämit aina kun joku tulee lyömään toisia omalla uskonnollisuudellaan. Niin kuin "uskovaiset" olisi kaikki jotain homogeenista porukkaa, jotka kaikki ajattelee ja käyttäytyy samalla tavalla. Ihan samoin uskovaisista löytyy samoja ihmisiä laidasta laitaan, ei ne veden päällä kävele vaan ovat ihan yhtä inhimillisiä kuin me muutkin.

Et lukenut kunnolla mitä tuo uskovainen kirjoitti, vaan oletit tietäväsi, näit saman tien punaista ja herkesit tuomitsemaan. Uskonnolla ei siinä viestissä lyöty yhtään, lue uudelleen jos uskallat ottaa riskin että huomaat oman suvaitsemattomuutesi.

Siinä ollaan samaa mieltä, että uskovaisetkin ovat hyvin heterogeenistä pourkkaa, joka lähtöön. Fakta on, että koska heti ei mennä sänkyyn, ehditään tututsumaan puolison arvoihin ehkä hitusen paremmin kuin muut, keskimäärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan