Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tulossa lisää hahmoja vielä? Oliko Aaron mainitsema uusi aloittava kirurgi vaan osa Kallen ja Aaron välistä ns. turhaa keskuskustelua jolla ei oo merkistystä?
Vois ehkä tulla, kun aika monen lähdöstä on huhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö rikostutkija saa selvitettyä ettei Mira ole koskaan ollut töissä Matti Virtasen firmassa😁
Salkkareissa poliisi ei osaa tehdä mitään.😄
Vierailija kirjoitti:
Dahlialle enemmän ruutuaikaa. Turhat hahmot pois.
Mun munan saanti ei oo turhaa. Se vanha kurppa veks!
T. Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eva
Lennä takas Kyöpelinvuorelle senkin vanha noita!
Jos joku kehtaa väittää Dahlian olevan alkoholisti, hän on barbaari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eva
Lennä takas Kyöpelinvuorelle senkin vanha noita!
Oot vaan kateellinen kun ite et oo naapurien suosiossa.
T. Eva
Siis voisko joku kertoo et mitä mulle tapahtu ja missä vit ussa mä oon? Ja miks kukaan ei eti mua?
T. Kiira
Vierailija kirjoitti:
Siis voisko joku kertoo et mitä mulle tapahtu ja missä vit ussa mä oon? Ja miks kukaan ei eti mua?
T. Kiira
Lähdit mun kaksosveljen helikopterilla ulkomaille. Poliisit luulee, että tapoit mun veljen. Oot maassa, josta kukaan ei tajua ettiä sua.
T. Matin kaksosveli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kiira
Lähdit mun kaksosveljen helikopterilla ulkomaille. Poliisit luulee, että tapoit mun veljen. Oot maassa, josta kukaan ei tajua ettiä sua.
T. Matin kaksosveli
No kiva, ei voinu sit käsikirjoittajat mulle kertoo.
T. Kiira
Ketjun nimi vaihdettava "Miks Susussa".
T. Susu
Ihan oikeesti, kertokaa ketkä mum vanhemmat oli ja mitä niille kävi?
T. Mira
Mä kuulin äidin sanovan, et se toivoo et me jäädään kiinni jotta se vois lohduttaa Krisua. Mä oon niin järkyttynyt, oma äiti...
T. Nella
Huomenta. Täh? Onks "hik" kello jo 12? Meni "hik" vähän pitkäks eilen.
T. MaaritTI
SIIS MÄ RAKASTAN TÄTÄ KETJUA!
T. Jaana
Jättäkää Dahlia rauhaan! Hän ei ole tehnyt mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää Dahlia rauhaan! Hän ei ole tehnyt mitään pahaa.
Onpas! Hän on kaksois siskoni Orvokki ja vei identiteettini!
T. Aito Dahlia
Lähtiskö joku mun kanssa hotelliin yöks? Ehdotin sitä yhelle Pamelalle ja se veti jostain syystä herneen nenään. Aikuisia ihmisiähän tässä herranjestas ollaan.
T. Ismo
Evalle teksi hyvää tulla mun, Martan ja Matleenaan Nooalaislahkoon kuulemaan kunniansa.
T. Rauni
Niin just, miehet saa kyllä hyppiä sängystä toiseen ja niitä kehutaan eläiminä ja naisten miehinä. Sit ku mä vähän otan pääsiäisenä munaa niin kaikki moralisoi ja haukkuu huo raks. Oottee vaan kateellisia ku varatutki miehet ei enää urhaa ajatustakaan vaimolleen ku näkee mun keimailevan!
T. Eva
Kaikkia varmaan kiinnostaa juonipaljastuksissa, että saanko mä ens viikolla jo viimein munaa Krisulta.
T. Eva