Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Kuka vei mun konjakkipullon ja Suomi viinat!?
T. MaaritTI
SIIS MÄ RAKASTAN TÄTÄ KETJUA!
T. JAANA
ETTE KOSKE TÄHÄN KETJUUN! EI SAA TA NA! TÄSSÄ TEILLE SOPIVA KORISTE, KUULA KALLOON!
T. Hellu
Vierailija kirjoitti:
ETTE KOSKE TÄHÄN KETJUUN! EI SAA TA NA! TÄSSÄ TEILLE SOPIVA KORISTE, KUULA KALLOON!
T. Hellu
Sori nyt vaan mut sun kannattaa niellä tappios!
T. Ulla Pulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Hellu
Sori nyt vaan mut sun kannattaa niellä tappios!
T. Ulla Pulla
Nyt ulos täältä! Molemmat!
T. Tale ja Iida(se originaali)
Mä ainakin... aion viestitellä tänään ja aika rajusti.
T. Roosa
Kuinka jaksat? Aamusta iltaan samaa? Kiva etsiä tästäkin monen sivun jutusta muutamat oikeat viestit.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka jaksat? Aamusta iltaan samaa? Kiva etsiä tästäkin monen sivun jutusta muutamat oikeat viestit.
Ei noi kaikki viestit yheltä ole. Useampi vähän pitää hauskaa näin pääsiäisenä.
Vierailija kirjoitti:
T. MaaritTI
Mä passitan sut hoitoon!
T. Jukka
Vierailija kirjoitti:
Joku näistä ketjun kommentoijista on syyllinen ja mä aion selvittää että kuka.
T. Linda
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tulossa lisää hahmoja vielä? Oliko Aaron mainitsema uusi aloittava kirurgi vaan osa Kallen ja Aaron välistä ns. turhaa keskuskustelua jolla ei oo merkistystä?
Mäkin mietin tätä, koska muistaakseni Joannasta vihjailtiin etukäteen ärsyttävänä työparina kun Miki oli sairauslomalla saadun luodin takia. Aaro tosiaan kyseli ylityölisien tietojen perään ja tämän jälkeen kaipaili tietoa sen uuden kirurgin aloittamispäivästä palkanlaskua varten. Romppainen tuli keskeyttämään tämän.
Vierailija kirjoitti:
Tuleva thaimaalainen vaimoni on seksikkäämpi kuin Mirkku.
T. Markku
Mirkkuhan näyttää thaikulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. MaaritTI
Mä passitan sut hoitoon!
T. Jukka
On se kumma ku ei saa huuliaan vähän kostuttaa.
T. MaaritTI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku näistä ketjun kommentoijista on syyllinen ja mä aion selvittää että kuka.
T. Linda
Et jos mä ehdin ensin.
T. Joanna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. MaaritTI
Mä passitan sut hoitoon!
T. Jukka
Faija hei, älä tuhlaa aikaas mutsin "parantumiseen. Tee niin ku mä. EVVK.
T. Silja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa voi pitää varmaan muuallakin. Ja nyt varmaan haukutte seuraavaksi tosikoksi. Täällä on tarkoitus spekuloida ja kommentoida jaksoja ei pelata mitään roolipeliä. Sillekin on ollut oma ketjunsa olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Niin just. Kaiken maailman juonipaljastuksia ja spekulointeja sä oot valmis lukemaan mut et vitsikommentteja. Etkä sä tajua että joskus on kiva pitää vähän HAUSKAA HAUSKAA HAUSKAA HAUSKAA?
T. Heli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa voi pitää varmaan muuallakin. Ja nyt varmaan haukutte seuraavaksi tosikoksi. Täällä on tarkoitus spekuloida ja kommentoida jaksoja ei pelata mitään roolipeliä. Sillekin on ollut oma ketjunsa olemassa.
Tämä ketju on kirottu, koska kirosin sen.
T. Tyyne Puustinen
Kiva kun pitää suuttua pienestä hauskanpidosta. Missä tämän ketjun säännöt ovat siitä, mitä tänne saa kirjoittaa? En minäkään ole kiinnostunut kaikista juonikuvioista, mutta en ala valittamaan kun niitä tuodaan jatkuvasti esille. Vitsit voi hyppiä yli niin kuin ne fan ficit. Olisitte iloisia että monistaja ja ilmiantaja häipyivät. Ja missä täällä voi käydä hahmojen keskustelua, jos ei tässä ketjussa? Jokainen kirjoittakoon mitä kirjoittaa, kuitenkin hyvän maun rajoissa.
T. Mira