Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa osa II

Vierailija
18.03.2022 |

Keskustelua Salatut elämät -tv sarjasta!

Kommentit (4498)

Vierailija
1701/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko käsikirjottajat jo herättää mut tai sit heittää pois. Alkaa pikkuhiljaa olla pinna kireällä tässä vuoteella maatessa ku ei pääse dominoimaan Pihlajakadulle. Susua ja Noelia ku pääsis vasta ojentamaanki.

Vierailija
1702/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko käsikirjottajat jo herättää mut tai sit heittää pois. Alkaa pikkuhiljaa olla pinna kireällä tässä vuoteella maatessa ku ei pääse dominoimaan Pihlajakadulle. Susua ja Noelia ku pääsis vasta ojentamaanki.

T. Camilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö nyt hiljaa!

T. Ismo Violalle

Taasko sä käyttäydyt noin? Ja vielä nuorelle tytölle?

T. Tanja

Kurppa hiljaa tai pesismaila heilahtaa!

Sä et ole mitään muuta kuin pelkkä säälittävä siivellä elijä!

T. Juulia

Vierailija
1704/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Kuiskaavalla äänellä): Lähtiskö tyttökolmikko mun piilohuoneeseen... vähän kuvailemaan tuhman daddyn kanssa videoita? Sulla kuulemma Mira jo vähän kokemusta...

T. Noel

Vierailija
1705/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä millanen kohu tulis jos jollain hahmolla heräis tunteita lapsia kohtaan. Sit sitä oltais vasta rohkeita. Vai tehtiinkö se jo Monican ja Severin kohdalla? Mitä jos sukupuolet ois ollu toisinpäin, oisko ollu pahempi?

Luulenpa, että se ois liian rankka aihe päivittäissarjaan. Salmen kautta käsiteltiin. Korkeintaan sivuhahmona voisi olla. Seki on vähän ongelma kun ihmiset helposti tulkitsee puoltamiseksi. Oikeasti pedofiilejä on jotka käy terapiassa eivätkä koskaan halua tehdä mitään pahaa mutta toisaalta eivät pysty muuttamaan kiinnostusta.

Vierailija
1706/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Kuiskaavalla äänellä): Lähtiskö tyttökolmikko mun piilohuoneeseen... vähän kuvailemaan tuhman daddyn kanssa videoita? Sulla kuulemma Mira jo vähän kokemusta...

T. Noel

Äääääää.....sä oot mun setä!

T. Viola

Vierailija
1707/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä millanen kohu tulis jos jollain hahmolla heräis tunteita lapsia kohtaan. Sit sitä oltais vasta rohkeita. Vai tehtiinkö se jo Monican ja Severin kohdalla? Mitä jos sukupuolet ois ollu toisinpäin, oisko ollu pahempi?

Luulenpa, että se ois liian rankka aihe päivittäissarjaan. Salmen kautta käsiteltiin. Korkeintaan sivuhahmona voisi olla. Seki on vähän ongelma kun ihmiset helposti tulkitsee puoltamiseksi. Oikeasti pedofiilejä on jotka käy terapiassa eivätkä koskaan halua tehdä mitään pahaa mutta toisaalta eivät pysty muuttamaan kiinnostusta.

Ai niin, unohdin tuon Salmen tapauksen. Mutta joo, oishan tuo aika paha.

Vierailija
1708/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Noel

T. Viola

Ei se psykopaattia haittaa. Ja ainahan draamasarjoissa on sukulaisilla vähän läheisempiä suhteita, ja ne saadaan seliteltyä puhtoisiksi. Ja onhan tossa naapurissa Sampo ja Ainoki aika läheisiä...

T. Kiihkeä Noel

Vierailija
1709/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no edelleen Miran ja Violan sekä Mikin suhdekuviot on todella "piilossa" hoidettavia hommia.

Vierailija
1710/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Kallella dildo sängyn vieressä pöytälaatikossa tai patjan alla kuten Lindalla. Kalle tuskin käyttää Fleshflightia. Tosin Kalle ei taida välittää pienistä dildoista kuten Linda vaan haluaa kookasta ja suonikasta Jellyä, kunnon körmyniskaa!

Vierailija
1711/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no edelleen Miran ja Violan sekä Mikin suhdekuviot on todella "piilossa" hoidettavia hommia.

Me ollaan niin kiihkeitä että se herättäs liian ison kohun jos se näytettäs.

T. Eva ja tytöt

Vierailija
1712/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuks nää bileet ku "hik" alkaa olla "hik" vähän hiljasta. Onks "hik" jatkot jossain?

T. MaaritTI

Vierailija
1713/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Noel

T. Viola

Ei se psykopaattia haittaa. Ja ainahan draamasarjoissa on sukulaisilla vähän läheisempiä suhteita, ja ne saadaan seliteltyä puhtoisiksi. Ja onhan tossa naapurissa Sampo ja Ainoki aika läheisiä...

T. Kiihkeä Noel

Mutku mä tykkään nykyää tytöistä.

Vierailija
1714/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Kallella dildo sängyn vieressä pöytälaatikossa tai patjan alla kuten Lindalla. Kalle tuskin käyttää Fleshflightia. Tosin Kalle ei taida välittää pienistä dildoista kuten Linda vaan haluaa kookasta ja suonikasta Jellyä, kunnon körmyniskaa!

Oikein suonikasta lohikäärmettä tai hevosmaista!

Vierailija
1715/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuks nää bileet ku "hik" alkaa olla "hik" vähän hiljasta. Onks "hik" jatkot jossain?

T. MaaritTI

Senin vanha, haiseva juoppo mee muualle örisemään!

T.Jukka

Vierailija
1716/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Noel

T. Viola

T. Kiihkeä Noel

Mutku mä tykkään nykyää tytöistä.

Äläs nyt, niin leikittelit Severillä ja Benkulla että heillä oikein pahaa teki alakerrassa.

T. Noel joka tuli ajatuksille

Vierailija
1717/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. MaaritTI

Senin vanha, haiseva juoppo mee muualle örisemään!

T.Jukka

Lopeta nyt toi "hik" katkeruus Hannan takia! Se on jo "hik" vanha juttu ja selvitetty!

T. MaaritTI

Vierailija
1718/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homojen juttuja kuunnelleena naisena on varmasti :D

Vierailija
1719/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää tämä palsta rauhaan tai Puustisen haamun kosto tulee olemaan hirmuinen

T. Tyyne Puustinen

Vierailija
1720/4498 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää tämä palsta rauhaan tai Puustisen haamun kosto tulee olemaan hirmuinen

T. Tyyne Puustinen

Tee se. Ihan oikein kun sillon minun aikaani Teroa ei oltu kirjoitettu sarjaan niin en voinut häntä saada syylliseksi murhaasi ja sitten vuosien päästä joka Rajala saa kunnian. Epäreilua!

T. Susanna Viita

Ketju on lukittu.