Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Pääsäiäinen ei ole pääsiäinen ilman munia.
T. Eva
Veikkaus kauden päätösjaksosta:
Yllättävä henkilö pidätetään Matin murhasta tai jos Miran vauva syntyy sen isyys selviää. Mira ja Viola olivat muuten ensi viikolla neuvolassa vaikka sitä ei näytettykään katsojille.
Sampo vihdoin antautuu tunteillensa tai jos ovat yhdessä, niin Kalle lainaa konetta ja näkee jonkun Noreal Instruments-dokumentin ja tajuaa Sampon olleen viekas rahahuijari.
Susu saa tietää, että Noel ajoi Matiaksen yli. Noel mahdollisesti pidätetään mutta pääsee pois.
Unelma olisi jokin hetki, jossa Camilla palaa bäkkiin mutta epäilen niin kuitenkaan käyvän.
Joku ihme "hik" Joanna sai kilarit ku Lasse anto mun maistaa pitkästä aikaa sen "hik" pääsiäismunaa.
Susulle oikein kun Noelin teot paljastuu. Ärsyttää kun Aki ja Elina ei saa kummiskaan tietää siitä Susun ja Noelin "yöstä" eivätkä sano Susulle suoria sanoja.
Camilla, herää pliis!
Vierailija kirjoitti:
Joku ihme "hik" Joanna sai kilarit ku Lasse anto mun maistaa pitkästä aikaa sen "hik" pääsiäismunaa.
T. MaaritTI
Jäi monistajaa ja ilmiantajaa ikävä.😔
Ette ikinä arvaa kenen kaksoisveli olen.
T. Kille
Miks musta puhutaan aina pahaa?
T. Susu
Oliks Mikael mun isä?
T. Venla
Mulla on tylsää. Eikä yhtään pääsiäismunaa saatavilla. Puhukaa joku tuhmia!
T. Eva
Eihän sitä voi tietää vaikka Sampo lähtisi Cindyn mukaan vai onko se varmaa, että on kuvauksissa?
Mä ainakin aion monistaa huomenna ja aika rajusti.
T. Roosa
Kaikki toivoo ja odottaa mun palaavan.
T. Roosa
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä voi tietää vaikka Sampo lähtisi Cindyn mukaan vai onko se varmaa, että on kuvauksissa?
Itse en jotenkin usko, mutta eihän sitä tosiaan tiedä.
Salkkarit-ketju on jätetty rauhaan. Toivottavasti ne monistajat, ilmiantajat yms. painuivat Pietariin.
Eikö täällä oo yhtään hyvällä pääsiäismunalla varustettua miestä?
T. Eva
Eikö rikostutkija saa selvitettyä ettei Mira ole koskaan ollut töissä Matti Virtasen firmassa😁
Onkohan tulossa lisää hahmoja vielä? Oliko Aaron mainitsema uusi aloittava kirurgi vaan osa Kallen ja Aaron välistä ns. turhaa keskuskustelua jolla ei oo merkistystä?
Dahlialle enemmän ruutuaikaa. Turhat hahmot pois.
Homokohtaus Ismolle, johan loppuu toisten asioiden sorkkiminen!