Ihastunut äitikaveriin – pulassa ollaan
Sain vajaa vuosi sitten ensimmäisen lapseni, jonka myötä tutustuin moniin muihin äiteihin. Tutustuin naapurikaupungissa asuvaan itseäni vuotta vanhempaan äitiin, joka sai esikoisensa samoihin aikoihin. Tapasimme alkuun porukassa, mutta meillä klikkasikin sen verran hyvin, että aloimme tavata aina kahdestaan (nelistään). Puolen vuoden jälkeen havahduin siihen, että en voi lopettaa tämän ystäväni ajattelemista. Hän on mielestäni maailman kaunein nainen ja vieläpä äärimmäisen mukava ja hyvä ihminen. Haluaisin olla hänen seurassaan koko ajan. Viestittelemme lähes koko ajan ja tapaamme monta kertaa viikossa.
Olen ihastunut naiseen joskus aiemminkin, mutta en enää vuosiin. Imetän vielä, sekoittavatko hormonit pääni? Mitä hemmettiä voin tehdä? Ottaa etäisyyttä?
Kommentit (37)
Yritä ensin olla tekemättä mitään. Älä kerro hänelle. Yritä olla hehkuttmatta päiväunelmia hänestä. Ehkä tilanne tasaantuu.
Kerro hänelle ainoastaan, jos aiot ehdottaa suhdetta hänelle. Muuten hän ei tee tiedolla mitään, ja se on väärin kuormittaa häntä sillä tiedolla. Mutta taidatte olla molemmat varattuja? Jos ihastus menee niin pahaksi, ettet voi olla kertomatta hänelle, niin valmistudu siihen, että ystävyss voi mennä. Teidän ystävyyden dynamiikka muuttuu täysin. Ystävyys voi sen tietenkin kestää, mutta ei välttämättä.
Ehkä se menee ohi ajan kanssa. Itselle käynyt myös noin, mutta se meni tosiaan ohi itsestään. Silloin ei tapahtunut mitään ja olemme edelleen ystäviä.
Ihan aluksi selvittäisin, onko äitikaverilla peräpukamia. Aika inhottava ylläri, jos vasta 69:iin vääntäytyessänne asia sinulle paljastuu.
Näitä lesbojuttuja on ollut melkoisesti palstalla viimeaikoina.
Samoin muuta seksitarinaa, seksivälineistä lähtien.
Tekeekö kevät tosiaan ihmiset niin sairaan kiimaisiksi, että nuo jutut pitää laulaa tännekin?
Eikä vielä edes ole kunnollista kevättä tullut, lunta ja jäätä löytyy, eikä aurinko joka päivä paistele eikä jäätiköitä sulattele.
Olen aivan varma, että suurin osa noista on keksittyjä tarinoita, provoja, joita myös toimittajat tänne syöttää. Että olis palstalla muitakin aiheita kuin sota ja nato ja koronaluvut.
Mutta rajansa näilläkin jutuilla, eikö täällä ole enää omaa palstaa noille seksitarinoille ja toiveille?
Enpä ajatellut, että ihmiset kuvittelevat mun olevan trolli. Ihan tosissaan olen, enkä fantasioi mistään lesboseksistä 24/7, mutta on erilaisia ajatuksia kun muista ystävistä. Ystävyyttä en haluaisi rikkoa. Molemmat ollaan avoliitossa miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ajatellut, että ihmiset kuvittelevat mun olevan trolli. Ihan tosissaan olen, enkä fantasioi mistään lesboseksistä 24/7, mutta on erilaisia ajatuksia kun muista ystävistä. Ystävyyttä en haluaisi rikkoa. Molemmat ollaan avoliitossa miesten kanssa.
Unohtui laittaa loppuun t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Näitä lesbojuttuja on ollut melkoisesti palstalla viimeaikoina.
Samoin muuta seksitarinaa, seksivälineistä lähtien.
Tekeekö kevät tosiaan ihmiset niin sairaan kiimaisiksi, että nuo jutut pitää laulaa tännekin?
Eikä vielä edes ole kunnollista kevättä tullut, lunta ja jäätä löytyy, eikä aurinko joka päivä paistele eikä jäätiköitä sulattele.
Olen aivan varma, että suurin osa noista on keksittyjä tarinoita, provoja, joita myös toimittajat tänne syöttää. Että olis palstalla muitakin aiheita kuin sota ja nato ja koronaluvut.
Mutta rajansa näilläkin jutuilla, eikö täällä ole enää omaa palstaa noille seksitarinoille ja toiveille?
Missä vaiheessa sanoin aloitusviestissäni jotain seksistä? Haaveilen tavallisesta arjesta toisen kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä vinkki miten säästytte pettämiseltä. Toinen napottaa liikkumatta kun toinen hiplailee, joten sitten voi miehelle sanoa tarpeen tullen etten minä ole tehnyt mitään. Ja toisin päin. Opin tämän pettämisen kiertämisen mieheltäni, kun oli mielestään syytön siihen, että joku nainen oli häneltä suihin ottanut. Kannattaa tosiaan katsastaa lähiseudun ladot, ne on suosittuja paikkoja lepakoiden keskuudessa ollut aina. Ajattele mikä Regina-kesä teille tulossa!
Menee ohi. Älä ruoki ihastuksen tunteita. Kuvittele hänet kotiisi.. keittiössä nalkuttamassa, vessassa aamupaskalla.
Hän on niin ihanan äidillinen, että vetoaa naisiinkin. Kumma juttu, mut oisko jotain tällaista?
Haluatko todella rikkoa kaiken? Kaksi parisuhdetta, yhden ystävyyssuhteen, mahdollisen lastenne kaverisuhteen?
Vierailija kirjoitti:
Haluatko todella rikkoa kaiken? Kaksi parisuhdetta, yhden ystävyyssuhteen, mahdollisen lastenne kaverisuhteen?
En halua. Miten tämän rikkoisin? Ystäväni todennäköisesti ei tunne samoin, enkä aio omista ajatuksistani kertoa. Kohta palaamme töihin, onneksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei rikkoonnu kun käypi yöaikaan siellä ladossa.
Kaksi löysävittuista synnyttänyttä riippatissiä löytänyt toisensa, just hyvä. N38
Vierailija kirjoitti:
Hän on niin ihanan äidillinen, että vetoaa naisiinkin. Kumma juttu, mut oisko jotain tällaista?
En tiedä, jotain imetyshormoneja ja kevättä kai syytän. Äidillinen ei ole ensimmäinen adjektiivi joka hänestä tulee mieleen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua. Miten tämän rikkoisin? Ystäväni todennäköisesti ei tunne samoin, enkä aio omista ajatuksistani kertoa. Kohta palaamme töihin, onneksi.
Ap
No siinä meni sitten sekin pinpero mahdollisuus. Eikä nyt kannattaisi kuitenkin elää rohkeasti? Tiedä milloin nämä auvoiset ajat loppuu ja koko maalima.
Just.