Luottotiedoton puoliso
Kommentit (38)
'Riippuu siitä, mitä on tapahtunut ja miksi on luottotiedoton .
Luottotiedoton voi olla monesta eri syystä, joten en lähde omia ajatuksiani avaamaan ilman tarkempia tietoja tilanteen synnystä, tai mahdollisuuksista saada asiat kuntoon.
Jättää laskut maksamatta. Tuhlaa kaikki rahat
Vierailija kirjoitti:
Luottotiedoton voi olla monesta eri syystä, joten en lähde omia ajatuksiani avaamaan ilman tarkempia tietoja tilanteen synnystä, tai mahdollisuuksista saada asiat kuntoon.
Kenellekään ei tule merkintä vahingossa vaan siinä on ryssinyt ihan itse nipun asioita.
Vierailija kirjoitti:
Seli seli
Jos luottotiedoton on JO puolisosi, niin miksi kyselet jälkikäteen?
Vai tuliko hänestä luottotiedoton sinun aikanasi?
MILLOIN TE TAJUATTE, ETTÄ KAIKILLA ON LUOTTOTIEDOT? 🥱🥱🥱
Hän on siis nauttinut liikaa luottoa ja on nyt ihan luottotiedottomassa tilassa?
Asettele kylkiasentoon ja käännä pää sivulle.
Red flag. Samalla tavalla kuin vaikka rikostuomio, ei luottotietojen menetys ole minusta tavanomaista nuoruuden ajattelemattomuutta vaan merkki taipumuksesta riskikäyttäytymiseen ja ongelmista itsesäätelykyvyssä. Poikkeuksia varmasti on, mutta ihan tilastollisesti ajatellen tällaiset ominaisuudet ovat yleensä pysyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellekään ei tule merkintä vahingossa vaan siinä on ryssinyt ihan itse nipun asioita.
KAIKILLA ON LUOTTOTIEDOT 🥱🥱🥱 ja ihan tiedoksenne, että myös aiheettomia merkintöjä jaellaan. Sellainen voi tulla asiasta, jonka käsittely on kesken ja siitä huolimatta lätkitään tuomioita. Esimerkiksi minulla on eräs verotusasia, jossa verottaja keksi päästään, että asia x ei ole perintöä. Ööö. Kyllä vaan on, enkä käsitä mistä hän on repäissyt tuon väitteensä???? Tämän takia minulla on edelleen "MÄTKYJÄ", JOTKA EIVÄT TODELLISUUDESSA OLE MÄTKYJÄ, VAAN PALAUTUKSIA, jos jotain.
Vaikka olen tuhanteen kertaan selittänyt asian keskeneräisyyden, on se viety aina vain eteenpäin ja eteenpäin minua kuuntelematta. Nyt taistelen tämän aiheettoman merkinnän saamisesta pois. Että kyllä näitäkin tulee. Useimmiten merkinnät ovat aiheellisia, mutta myös aiheettomia tulee ja PALJON.
EN OLISI USKONUT, ELLEN OLISI SAANUT ITSE KOKEA ASIAA.
Tiedän aivan satavarmasti, että ne mätkyt eivät todellakaan ole aiheellisia. En voi kontrolloida asiaa sen enempää. En osaa vielä korjata osakeasioita verotukseen, jotain kyllä ymmärrän mutten ihan kaikkea. Muuten olisin korjauksen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
MILLOIN TE TAJUATTE, ETTÄ KAIKILLA ON LUOTTOTIEDOT? 🥱🥱🥱
Niin, jollain ne on vaan niin perseellään, että ei saa luottoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli
Mä inhoan ihmisiä joilla on näin mustavalkoinen ajatusmaailma.
Älä puutu asxiaan josta et mitään ymmärrä, parempi kun pidät typerän suusi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä taas TÄYDELLISET ihmiset ovat pätemässä! Yksikin hävitty oikeusistunto voi viedä köyhältä luottotiedot koska ei sellaisia summia pysty maksamaan ja se on ehkä sen ex joka on ne maksut aiheuttanut.
Seli seli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli
Mä inhoan ihmisiä joilla on näin mustavalkoinen ajatusmaailma.
Älä puutu asxiaan josta et mitään ymmärrä, parempi kun pidät typerän suusi kiinni.
Seli seli, pirun huonoja tekosyitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Red flag. Samalla tavalla kuin vaikka rikostuomio, ei luottotietojen menetys ole minusta tavanomaista nuoruuden ajattelemattomuutta vaan merkki taipumuksesta riskikäyttäytymiseen ja ongelmista itsesäätelykyvyssä. Poikkeuksia varmasti on, mutta ihan tilastollisesti ajatellen tällaiset ominaisuudet ovat yleensä pysyviä.
Suurin osa sun kirjoituksestasi on täyttä paskaa.
Haluat varmaan antaa itsestäsi fiksun vaikutelman. No, epäonnistuit.
Mulla on ollut luottotiedot pois ja toi sun sslityksesi ei todellakaan istu m inuun.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä taas TÄYDELLISET ihmiset ovat pätemässä! Yksikin hävitty oikeusistunto voi viedä köyhältä luottotiedot koska ei sellaisia summia pysty maksamaan ja se on ehkä sen ex joka on ne maksut aiheuttanut.
Hei, kaikesta pystyy neuvottelemaan. Ihan oma moka jos on ollut passiivisena tilanteen vietävissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuten kävi Jaanalle:
https://kaksplus.fi/perhe/tyo-ja-raha/perheenaiti-jaanalle-jai-eron-jal…
Ei osaa hoitaa asioitaan.