Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut äitikaveriin – pulassa ollaan

Vierailija
17.03.2022 |

Sain vajaa vuosi sitten ensimmäisen lapseni, jonka myötä tutustuin moniin muihin äiteihin. Tutustuin naapurikaupungissa asuvaan itseäni vuotta vanhempaan äitiin, joka sai esikoisensa samoihin aikoihin. Tapasimme alkuun porukassa, mutta meillä klikkasikin sen verran hyvin, että aloimme tavata aina kahdestaan (nelistään). Puolen vuoden jälkeen havahduin siihen, että en voi lopettaa tämän ystäväni ajattelemista. Hän on mielestäni maailman kaunein nainen ja vieläpä äärimmäisen mukava ja hyvä ihminen. Haluaisin olla hänen seurassaan koko ajan. Viestittelemme lähes koko ajan ja tapaamme monta kertaa viikossa.

Olen ihastunut naiseen joskus aiemminkin, mutta en enää vuosiin. Imetän vielä, sekoittavatko hormonit pääni? Mitä hemmettiä voin tehdä? Ottaa etäisyyttä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi löysävittuista synnyttänyttä riippatissiä löytänyt toisensa, just hyvä. N38

Olipa kauniisti sanottu!

T. Ap, N28

Vierailija
22/37 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on niin ihanan äidillinen, että vetoaa naisiinkin. Kumma juttu, mut oisko jotain tällaista?

En tiedä, jotain imetyshormoneja ja kevättä kai syytän. Äidillinen ei ole ensimmäinen adjektiivi joka hänestä tulee mieleen.

Ap

Vaan pantava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee ohi. Älä ruoki ihastuksen tunteita. Kuvittele hänet kotiisi.. keittiössä nalkuttamassa, vessassa aamupaskalla.

Toinen aamupaskalla ja menet seisomaan siihen eteen ja hän levittää haaransa että voit kusta siitä jalkojen välistä pönttöön.

Vierailija
24/37 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä ilkeitä kommentteja, meinaatteko että noin ei vois käydä. On mullekin käynyt jopa kahdesti ja ihan hetero olen. Mut nuo tunteet menee ohi.

Vierailija
25/37 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muijat nussimahan, välineillä ja iliman. Kunnon pillunläiskettä kevääseen.

Sano

Vierailija
26/37 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä ilkeitä kommentteja, meinaatteko että noin ei vois käydä. On mullekin käynyt jopa kahdesti ja ihan hetero olen. Mut nuo tunteet menee ohi.

Mielestäni olemme yrittäneet kannustaa nauttimaan tästä ihanasta tilaisuudesta minkä elämä eteen on heittänyt.

Vierailija
27/37 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen hetero ja olen ollut tuossa tilanteessa. En edennyt. Olisi ollut liian outoa, koska olen hetero.

Vierailija
28/37 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ihmettelen. Eipä saanut vertaistukea täältä :) Aamupaska-kommentit on vähän turhia. Kaikki me paskalla käydään.

Ap

Vierailija
29/37 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi latojuttu on? Ei oo montaa latoa täällä.päin. Kerran kun ajoin Pietarsaaresta näin Pohjanmaalla niitä. Oliko ne täys lepakoita sit...???

Vierailija
30/37 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Meette latoon lespoilee!

Ja olisi ihanaa, jos siellä olisi holvikaari...

Vierailija
31/37 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ihmettelen. Eipä saanut vertaistukea täältä :) Aamupaska-kommentit on vähän turhia. Kaikki me paskalla käydään.

Ap

Olisihan täällä ollut sitäkin, mutta trollit pilaavat taas ketjun. Ilmeisesti liian herkullinen aihe näille. Eipä tänne kauhesti ole kukaan uskaltautunut tänään postaamaan mitään järkevää.

Vierailija
32/37 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia kommentteja täällä. Ap sijaan taitaa ne fetissit olla kommentoijilla.

Vierailija
33/37 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on 2-päinen naintikyrrpä tilattu? N38

Vierailija
34/37 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toihan on hieno tunne kerro siitä avoimesti hänelle mitä sitä häpeilemään, puheistasi saa kuvan jotta tunnette toisenne jo varsin hyvin.

Kerro tunteistasi ja pohdi hänen kanssaan mistä se johtuu, hän on aivan varmasti imarreltu.

Vierailija
35/37 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko suhteessa lapsen isän kanssa? Jos et niin mikä estää kokeilemasta tätä? 

Vierailija
36/37 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy onko kiinnostunut orgioista kavereiden kesken.     Voisi olla innostunut jos olet myös.

Vierailija
37/37 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mullakin välillä vähän typeriä villityksiä ja pari ihastustakin lapsien taaperoiässä. Itse kuittasin nuo jutut hormonien heittelyillä ja oman itsensä etsimisellä. Kuitenkin moni asia muuttuu niin mielessä kuin kehossa ja muutenkin arjessa, kun tulee äidiksi. Ainakin itse koin jonkin verran, että en ole enää yhtä viehättävä kuin ennen äitiyttä. Kaipasin sitä tunnetta, että olisin vielä kaunis ja haluttu. Ehkä senkin takia päässä pyöri kaikenlaisia ajatuksia. Mutta niin ikään, ne kaikki meni ajallaan ohi ja nyt ne ajatukset vaikuttavat oikeastaan vähän typeriltä ja lapsellisilta. Olin kai vaan vähän hukassa itseni kanssa. Onneksi en lähtenyt niihin juttuihin mukaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä