Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä palkkaisi henkilö jolla on merkkilaukku

Vierailija
25.08.2015 |

Osoittaa sen, että henkilö on sopuli joka juoksee jokaisen typerän trendin perässä eikä omaa kykyä itsenäiseen ajatteluun. Luultavasti henkilöllä ei myöskään ole realistista käsitystä rahan arvosta. Lyhyesti sanottuna merkkilaukkufanaatikot ovat helposti ohjailtavissa olevia ja lapsellisia eli siis vastuuttomia. Meidän firmaan palkataan mieluummin ihmisiä jotka menevät sen extra mailin ja kantavat vastuunsa asiakkaista, työkavereistaan ja yleisestä työilmapiiristä. 

T: Erään suuryrityksen rekry

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap ees tunnistaa merkkilaukun. :D mulla on ihan kivoja laukkuja jotka näyttää ihan yhtä hyviltä ku merkkilaukut.

Vierailija
2/37 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:15"]

Mistä ap ees tunnistaa merkkilaukun. :D mulla on ihan kivoja laukkuja jotka näyttää ihan yhtä hyviltä ku merkkilaukut.

[/quote]

Jos en tunnista, niin kysyn. Auliisti yleensä kertovat.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:04"]

En ottaisi työtä vastaan yrityksestä, jossa rekrytoijalla ei ole suomen kielen kielioppi hallussa.

[/quote]

En minä uskokaan, että sinä sopeutuisit meidän yrityksen yrityskulttuuriin.

ap

[/quote]

Kysymys kuuluukin, haluaako kukaan edes kuulua tuollaiseen yrityskulttuuriin? (Tai haluaisko, jos tämä olisi edes hitusenkaan totta)

Vierailija
4/37 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin yksi työpaikkani parhaista työntekijöistä, vaikka mulla onkin merkkilaukku. Mulla on hyväpalkkainen mies, joka ostaa niitä lahjaksi ja saatan ostaa itse outletista ulkomailta tms.

Vierailija
5/37 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:04"]

En ottaisi työtä vastaan yrityksestä, jossa rekrytoijalla ei ole suomen kielen kielioppi hallussa.

[/quote]

En minä uskokaan, että sinä sopeutuisit meidän yrityksen yrityskulttuuriin.

ap

[/quote]

Kysymys kuuluukin, haluaako kukaan edes kuulua tuollaiseen yrityskulttuuriin? (Tai haluaisko, jos tämä olisi edes hitusenkaan totta)

[/quote]

Oikeat ihmiset haluavat.

ap

Vierailija
6/37 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kyseessä ei ole "sopulimerkki"? Varmaan suurimmalla osalla tavaroistakin on joku merkki.

Vierailija
7/37 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:57"]Niin... Huoh. Tai sitten ovat vain rikkaita. Jos on ihan sama ostaako 2000e vaiko 50e laukun. Jos kerran rahaa löytyy ja sattuu tykkäämään juuri siitä merkkilaukusta, niin miksei ostaisi.

[/quote]
Juuri näin. Mulla on LV: n laukku. En juokse trendien perässä, en edes tiennyt koko merkkiä, ennen kuin ystävä suositteli tätä laukkua.

Vierailija
8/37 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:49"]

suuryrityksen rekry, palkkaat sitten varmaan vaan lihavia ja rumia ihmisiä, joilla on valintatalon kassi veskana.

my ass

[/quote]

Jokaisella ihmisella on rajalliset voimavarat. Jos ihminen näyttää siltä, että hän käyttää paljon aikaa ja rahaa ulkonäköönsä, se aika ja raha on poissa jostakin muusta.

[/quote]

Niin, näyttää siltä. Millainen ihminen sun mielestä näyttää liian paljon ulkonäköön aikaa käyttävältä? Riittääkö siihen tekoripset? Entä jos on luonnostaan aika hyvännäköinen, tuleeko tuo vaikutelma jo siitä? Toisilla menee muutenkin enemmän aikaa tiettyihin asioihin kuin toisilla ja ihmiset priorisoivat eri asioita arkielämässään sen vaikuttamatta työelämään, joten aikamoista keittiöpsykologiaa käytät.

Vierailija
9/37 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mielestäni ihan noin mene.

Merkkilaukku on usen laadukkaampi ja köyhän ei kannata ostaa halpaa.

Vierailija
10/37 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä et siis palkkaa ketään kenellä on enemmän rahaa kuin sulla

Vierailija
11/37 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalla on aikamoinen yliedustus näitä suuryritysten rekryjä.

Vierailija
12/37 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:45"]

Vauvapalstalla on aikamoinen yliedustus näitä suuryritysten rekryjä.

[/quote]

Jos lestaperheen äiti palkkaa siivoojan, onko kyseessä suuryrityksen rekry? Voisi selittää yliedustuksen.

Vierailija
13/37 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lakkaa haaveleimasta olemalla suuryrityksen rekry, siellä kun yks ihminen ei palkkaamisesta päätä.

Vierailija
14/37 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Täytyy sitten tulla sinulle haastateltavaksi muovikassin kanssa. Saako olla Prisman muovikassi? T. Laumasielu

Vierailija
15/37 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuryrityksen rekry, palkkaat sitten varmaan vaan lihavia ja rumia ihmisiä, joilla on valintatalon kassi veskana.

my ass

Vierailija
16/37 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Itsellä ei ole mitään tosi kalliita merkkilaukkuja, mutta keskihintaisia on pari ja ne on ostettu kaikki käytettynä. Ovat kestäneet paljon pidempään (vuosia) kuin halpalaukut joista maksoin uutena saman verran, mutta ilmeisesti on tyhmää ostaa samalla hinnalla laadukkaampaa?

Vierailija
17/37 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukun on voinut saada lahjaksikin tai löytänyt esim. kirpparilta.
Typerää karsia työhön hakevia sen perustella mitä laukkua kantaa mukanaan.

Vierailija
18/37 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pienestä yrityksestä. En edes tunnista mikä on merkkilaukku. Ainoastaan PUTKIKASSI voisi olla este...

Vierailija
19/37 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitten laittaa jo työpaikkailmoitukseen tieto, että merkkilaukun omistajia ei huomioida haussa. Näin säilyy aikaa niin sinulta kuin heiltäkin.

Vierailija
20/37 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Fjällräven-reppu merkkilaukku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän