Miksi niin moni nuori mies on nykyään niin kiinni erilaisissa videopeleissä?
Saatetaan pelata ties kuinka kauan putkeen. Mitä nuoret miehet oikein hakee tai etsii näistä peleistä? Puuttuuko heillä tosielämästä kenties jokin kokemus, mikä olisi miehelle hyväksi?
Kommentit (27)
Mitä se sun läskipersettä.kutittaa? Miksi naiset on somessa kaiken valveillaoloaikansa.? Pelit sentään voivat olla kehittäviä. Itse pelaan tarinavetpusia pelejä kiska niissä on nykyään parempi juoni, näyttely, musiikki kuin Hollywoodin woketus leffoissa.
Koska ihmiset ovat niin kamalia ja pinnallisia ettei heidän kanssaan jaksa olla. Siksi pitää keksiä jotain tekemistä ajankuluksi.
Vierailija kirjoitti:
Moni nuori nainen myös pelaa.
Win-win mun naikkulin kanssa kun pelataan yhdessä.
Naiset ovat niin hankalia ja pelit tarjoavat enemmän, siksi.
Metoon takia ei enää saa tyttöystäviä eikä siten myöskään perhettä, joten vapaa-aika menee pelatessa. Naisten kannattaisi katsoa itseään peiliin ja miettiä, että oliko feminismi ja voimaantuminen sittenkään hyvä idea.
Joku saa ajan sillä kulumaan, ihan kuten säkin roikkumalla tällä turhalla sivustolla
Vierailija kirjoitti:
Metoon takia ei enää saa tyttöystäviä eikä siten myöskään perhettä, joten vapaa-aika menee pelatessa. Naisten kannattaisi katsoa itseään peiliin ja miettiä, että oliko feminismi ja voimaantuminen sittenkään hyvä idea.
Miten metoo on todellisuudessa arkeesi vaikuttanut? Mitä teit ennen, minkä luulit olevan silloinkaan ok?
Ihan ap sinun kiusaksi ne pelaa. Ei sun elämä muutu vaikka eivät pelaisi. Niin että aika turhaa märinää tuo sun juttusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten metoo on todellisuudessa arkeesi vaikuttanut? Mitä teit ennen, minkä luulit olevan silloinkaan ok?
Juttelin naisille, nykyään en juttele koska se voidaan kokea ahdisteluna.
T: Eri
Lussuja p a s k a s t i kasvatettuja.
Miksi tuotakin pitää jotenkin patologisoida? Itse olen keski-ikäinen nainen, mutta tykkään videopeleistä. Ei minusta niissä ole mitään sen pahempaa kuin muussakaan viihteessä, esim. telkkarin katsomisessa tai kirjojen lukemisessa. Kyllä ihmisellä on oikeus, aikuisen velvollisuudet hoidettuaan, rentoutua itse valitsemallaan tavalla. Myös videopelejä pelaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ketään Suomessa syytetty mistään tavallisesti juttelusta? Mediassa olleet tapaukset ovat olleet tilanteita, missä esimies-alainen tai toisen työpaikalla on käyty seksikeskusteluita pyytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juupa juu, naisten oikeuksia ja itsemääräämisoikeutta korostavan liikkeen takia et enää voi jutella toisille... tosi uskottavaa 😄
Onko pelaaminen sen enemmän väärin, kuin jos katsoo telkkaria, kuuntelee musiikkia, lukee kirjoja tai tekee jotain muuta yleistä vapaa-ajan käyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ketään Suomessa syytetty mistään tavallisesti juttelusta? Mediassa olleet tapaukset ovat olleet tilanteita, missä esimies-alainen tai toisen työpaikalla on käyty seksikeskusteluita pyytämättä.
On.
Niitä saatavilla eri tavalla kuin ennen. Loistavaa eskapimia. Jos ennen käytettiin vapaa-aikana tuntikausia lukemiseen, niin pelit tarjoavat samaa jännitystä ja vaarallisia tilanteita jopa romantiikkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuotakin pitää jotenkin patologisoida? Itse olen keski-ikäinen nainen, mutta tykkään videopeleistä. Ei minusta niissä ole mitään sen pahempaa kuin muussakaan viihteessä, esim. telkkarin katsomisessa tai kirjojen lukemisessa. Kyllä ihmisellä on oikeus, aikuisen velvollisuudet hoidettuaan, rentoutua itse valitsemallaan tavalla. Myös videopelejä pelaamalla.
Kyse ei olekaan siitä pelaamisesta vaan kuten ap sanoi, NUORTEN MIESTEN pelaaminen on ongelma. Tämä ketju on sitä tavanomaista miesvihaa.
Kyllä minä ennemmin pelaan, kun kuuntelen jatkuvaa naisen nalkutusta. Kaikki on huonosti ja työ- sekä vaatimuslistaa tulee jatkuvalla syötöllä eikä mikään kelpaa.
Moni nuori nainen myös pelaa.