Ihonalainen on alkanut laittaa viestiä
Ei olla nähty yli kymmeneen vuoteen, mutta pidetty jonkun verran yhteyttä (ehkä kerta vuoteen). Nyt se on laittanut enempi viestiä. Eilen kirjoitti että elämästä puuttuu kauneutta ja siksi palaa muhun. Ja nyt mä sitten kyttään raukeamatta puhelinta enkä pysty keskittymään mihinkään. Prkl kun sitä on tavallaan niin heikko. Mulla kesti melkein kymmenen vuotta päästä täysin yli siitä. Käskekää mun pitää pintani etten taas vajoa siihen satasella!
Kommentit (62)
Ihonalainen..... Hyi vittu oikeasti mikä sana :D:D:D ellet puhu ihonalaisesta finnistä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:11"]Olen niin vanhanaikainen, että minulla vain hammas koettaa toisinaan viestiä soittamalla radiota.
Ärsyttävää, mutta koetan olla vastaamatta.
Ihoni alla ei vielä ole mitn mikä viestisi. Tai sitten se käyttää väärää taajuutta.
[/quote]
Öööööö MITÄ?!? Puhu suomea.
Kyllä mä sanoisin että anna palaa vaan! Ei tuo ihan hirvittävän kamalalta kuulosta mitä se teki silloin yli 10 (!) vuotta sitten. Oli vissiin aika nuori hänkin silloin?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:18"]Häh? Mikä ihmeen ihonalainen?
[/quote]
Joku syyhypunkki? :x
I wanna touch you but you're under my skin. . .
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:08"]Palailen tähän ketjuun vaikkei kukaan ole kaipaillut :D Eli ollaan tosiaan kumpikin sinkkuja. Olin tosi nuori kun aikoinaan tapailtiin. Olin umpirakastunut, ja niin oli tää mieskin. Tarkemmin en selitä mitä tapahtui mutta yhden riidan seurauksena mies teki sen minkä tiesi eniten satuttavan ja iski naisen mun silmien edessä. Ahdisti todella paljon, hyvä etten hypännyt sillalta alas. Edelleen nyt viesteillään ja mä hyökkään puhelimen ääreen heti jos se piippaa. ap
[/quote]
Joo ei kuulosta yhtään kusipäiseltä, ei.
No oli ehkä kusipäinen temppu mutten mäkään mikään pulmunen ole aina ollut. ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:14"]Ei olla nähty yli kymmeneen vuoteen, mutta pidetty jonkun verran yhteyttä (ehkä kerta vuoteen). Nyt se on laittanut enempi viestiä. Eilen kirjoitti että elämästä puuttuu kauneutta ja siksi palaa muhun. Ja nyt mä sitten kyttään raukeamatta puhelinta enkä pysty keskittymään mihinkään. Prkl kun sitä on tavallaan niin heikko. Mulla kesti melkein kymmenen vuotta päästä täysin yli siitä. Käskekää mun pitää pintani etten taas vajoa siihen satasella!
[/quote]
Aah, mä en kestä, ihanaa romantiikkaa!! :) Olen naimissa melko epäromanttisen miehen kanssa (joka on kyllä muutoin kaikin puolin lähes täydellinen), niin nautin suunnattomasti tällaisista tarinoista. Munkin elämään on mahtunut pari ihonalaista, toivottavasti ne ei koskaan ota muhun enää yhteyttä. :D
"Se laittaa mulle linkkejä joihinkin biiseihin ja kirjoittaa tyyliin "kaunis, niinkuin sinäkin"."
Apua, et oo tosissas. Mulla tuollaiset viestit aiheuttaa oksennusrefleksin. On varmaan samaa sarjaa kuin limaiset gigolomiehet, jotka yrittää iskeä naisia baarissa lauseilla: "Sattuiko sinua kun putosit Taivaasta?" jne. Ap, nouse tuollaisen feikkiydyn yläpuolelle. Älä anna miehellä sitä nautintoa, että hän luulee typerien klisheiden uppoavan sinuun.
Juu, meidän tarina on karua loppua lukuun ottamatta tosi romanttinen. Milloin oltiin istumassa kiitoradan päässä auton konepellillä kun lentokone lensi meidän yli, milloin mies katseli kun osallistuin muotinäytökseen ja laittoi sen jälkeen viestin "Oot kaunis.", maailmanpyörän huipulla se sanoi ekan kerran että rakastaa mua. Todella romanttisia hetkiä miljoona ympättynä kahteen kuukauteen. En oo sen jälkeen pystynyt rakastumaan enää kehenkään. Kaikki siinä uppoo muhun. Miten se katsoi mua jossain kaveriporukassa niinku ei olis ketään muuta siellä jne. Ah sentään. ap
Jos näitte viimeksi 10 v. sitten, mistä hän tietää, että olet yhä kaunis? Voisithan olla lihonnut, juonteikkaampi ja ryppyisempi, elänyt huonoilla elintavoilla 10v.
"Aattelin pitkästä aikaa tulla moikkaamaan torstaina. Luultavasti hengailisin siellä viikon. Ei kai sulla oo mitään tärkeitä treffejä tulossa? Älä tällä kertaa purista niin lujaa. Se sattuu. Rakkain terveisin vanha ystäväsi, Ihonalainen"
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:14"]
Ihonalainen..... Hyi vittu oikeasti mikä sana :D:D:D ellet puhu ihonalaisesta finnistä.
[/quote] Mä taas mietin että ei taasko joku uusi nimi vauvalle näiden masuasukkien yms jatkeeksi mutta onneksi ei.
AP:lle: älä jää nöyryytettäväksi. Itsekin tässä juuri havahduin "ex-humalasta" ja nyt häpeän itseäni melko rankasti. Haksahdin siis pahasti exän lirkutteluun ja vittu että on nuija olo. Odotin ja odotin monta kuukautta uskollisesti puhelin kädessä valmiina viestittelemään ihan mihin kellonaikaan tahansa, ja loppuajan ikävöin, riuduin, ruoka ei maistunut......EI VITTU mä oon tyhmä kun jälkeenpäin ajattelee, onneksi en antanut. Mutta alensin itseni niin pahasti ettei tosikaan, söin itsekunnioituksen ja heitin omanarvontunnon viemäriin, tuollaisen juopon paskakasan vuoksi..
Eli ap: poista viestit, ja kytkin ylös. Sinua odottaa vain alemmuustila ja luu, joka takuulla jää käteen. Poissa on mm. itsekunnioitus.
Ensi kerralla kun av:lla tai ip-lehdissä kysellään vastenmielisimpiä suomenkielisiä sanoja ja sanontoja, tiedänpä nyt mitä vastaan: ihonalainen. Hyi hemmetti :D Vielä kamalampaa tosiaan olisi, jos sillä tarkoitettaisiin lasta odotusaikana, kuten joku aiemmin mainitsi. Yyyhh...
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:38"]"Se laittaa mulle linkkejä joihinkin biiseihin ja kirjoittaa tyyliin "kaunis, niinkuin sinäkin"."
Apua, et oo tosissas. Mulla tuollaiset viestit aiheuttaa oksennusrefleksin. On varmaan samaa sarjaa kuin limaiset gigolomiehet, jotka yrittää iskeä naisia baarissa lauseilla: "Sattuiko sinua kun putosit Taivaasta?" jne. Ap, nouse tuollaisen feikkiydyn yläpuolelle. Älä anna miehellä sitä nautintoa, että hän luulee typerien klisheiden uppoavan sinuun.
[/quote]Ehkä muhun iskee kauniit teot ja sanat. Kun niihinkin törmää jotka tulee kännissä örisemään että "lähetäänkö panee?" Ennemmin katselen miestä joka osaa puhua ja näyttää tunteita ihan selvinpäin. ap
Siis oikeasti, ihonalainen?! Kuka käyttää tollasta sanaa. Typerin termi minkä olen vähään aikaan kuullut.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:43"]Jos näitte viimeksi 10 v. sitten, mistä hän tietää, että olet yhä kaunis? Voisithan olla lihonnut, juonteikkaampi ja ryppyisempi, elänyt huonoilla elintavoilla 10v.
[/quote]Nykyään on fb:t, instagramit yms.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:18"]Siis oikeasti, ihonalainen?! Kuka käyttää tollasta sanaa. Typerin termi minkä olen vähään aikaan kuullut.
[/quote]Tuli jo selväksi.
Olen niin vanhanaikainen, että minulla vain hammas koettaa toisinaan viestiä soittamalla radiota.
Ärsyttävää, mutta koetan olla vastaamatta.
Ihoni alla ei vielä ole mitn mikä viestisi. Tai sitten se käyttää väärää taajuutta.