Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästän salaa mieheltäni ja aion jättää hänet

Vierailija
25.08.2015 |

säästän salaa mieheltäni ja aion jättää hänet kun hän on maksanut takaisin 1500e lainan. Nyt riittää tämä ainainen valitus/rutina. Kaikki hänellä hyvin mutta niin negatiivinen asenne kaikkeen. Tottunut ainoana lapsena saamaan aina kaiken ja enää ei onnistu niin on naama vääränä ja pyytää multa palveluksia joka asiassa. Ei edes leipäänsä voitelisi itse,ei juomaa jääkaapista hakisi. Ei imuroi,ei tee mitään kotitöitä. Asumisesta maksaa puolet ja ruoista puolet vaikka syö 80% prosenttia ruuista ja mies täyttää kärrytkin kaupassa. Sipsii,karkkii,limuu joka toinen päivä lisää ja sen jälkeen rutistaan huonoa oloa kun vedetään ähkyyn. Mulla on ihan se ja sama vaikka ei kotitöihin osallistu mutta ARVOSTAISI sitä että minä teen ja sanoin edes yhden kerran KIITOS. 

Mä en tajua ihmisiä kun mikään ei ole koskaan hyvin!!? Itse kasvanut vaatimattomasti,en ole saanut koskaan mitään vanhemmiltani,en rahaa,enkä apua missään. Muutot hoitanut aina itse,rahaa käyttänyt niin että se riittää. Auto koulut ja autoni maksnut itse. Mies ei edelleenkään maksa mitään itse.

Hän on 35v ja äiti antaa tonnin tai kaksi vieläkin rahaa. Kyllä tämä on totta. Äiti maksaa myös miehen auton... Meillä on niin erilaiset arvot. Mies on lellitty pilalla. Säästössä on jo yli 2000e mutta säästän lisää ja yritän saada mieheltä tuon lainan takaisin koska jos eroamme ennen niin hän ei sitä minulle maksa. Hieno loma päivä tänäänkin kun mies on naama norsun v#t#lla! Ei oikein mitään syytä. On vain tylsää,että näin täällä. Olen itse iloinen ja elämän asenne on positiivinen. Nautin pienistä arkisista asioista joita mies ei arvosta tippaakaan. Hymähtää vain tylysti kaikkeen. Huh jos joku tuon miehen kanssa loppuelämän pystyy viettämään niin hatun nosto.

Anteeksi kirjoitusvirheet,niitä varmasti löytyy kun nopeasti tämän kirjoitin...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi