Ihonalainen on alkanut laittaa viestiä
Ei olla nähty yli kymmeneen vuoteen, mutta pidetty jonkun verran yhteyttä (ehkä kerta vuoteen). Nyt se on laittanut enempi viestiä. Eilen kirjoitti että elämästä puuttuu kauneutta ja siksi palaa muhun. Ja nyt mä sitten kyttään raukeamatta puhelinta enkä pysty keskittymään mihinkään. Prkl kun sitä on tavallaan niin heikko. Mulla kesti melkein kymmenen vuotta päästä täysin yli siitä. Käskekää mun pitää pintani etten taas vajoa siihen satasella!
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:43"]Jos näitte viimeksi 10 v. sitten, mistä hän tietää, että olet yhä kaunis? Voisithan olla lihonnut, juonteikkaampi ja ryppyisempi, elänyt huonoilla elintavoilla 10v.
[/quote]Millä vuosikymmenellä sä elät?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:48"]Et sitten saa estettyä numeroa?
[/quote]En mä halua estää sitä. ap
Mullekin tuli mieleen Muru. Ap, oletko Muru?
No en ole mikään Muru :D Ilmeisesti joku blogisti? ap
Siis mitä vittua? Tää ketju on ihan pimee.
Ootko ap hippi vai mitä noi sun sanat on
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:59"]Ihonalainen aka akilleen kantapää. En mä tiedä mitä tehdä. En voi olla noteeraamatta viestejä. Se tietää tasan mikä muhun uppoo. Me ollaan kumpikin sinkkuja mutten uskalla taas antaa sen tehdä tätä. Enkä mä tiedä mitä se edes meinaa. Se laittaa mulle linkkejä joihinkin biiseihin ja kirjoittaa tyyliin "kaunis, niinkuin sinäkin". Ärsyttää miten vietävissä mä olen tän miehen suhteen. ap
[/quote]
Kuulostaa kyllä ällöttävältä. Kuin tyhmä pitää olla, että uskoo tommosen lirkuttelun olevan totta?!
Otsikon lukiessani luulin että kyse on jostain ihonalaisesta mikrosirusta tms...
Terveisin true-av-mamma :)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 16:38"]Otsikon lukiessani luulin että kyse on jostain ihonalaisesta mikrosirusta tms...
Terveisin true-av-mamma :)
[/quote]Täältä mä sen sanan oon joka tapauksessa oppinut. Eiköhän tuo termi oo jo käsitelty. Nyt odottelen mitä se sanoo mun uudesta kuvasta. ap
Palailen tähän ketjuun vaikkei kukaan ole kaipaillut :D Eli ollaan tosiaan kumpikin sinkkuja. Olin tosi nuori kun aikoinaan tapailtiin. Olin umpirakastunut, ja niin oli tää mieskin. Tarkemmin en selitä mitä tapahtui mutta yhden riidan seurauksena mies teki sen minkä tiesi eniten satuttavan ja iski naisen mun silmien edessä. Ahdisti todella paljon, hyvä etten hypännyt sillalta alas. Edelleen nyt viesteillään ja mä hyökkään puhelimen ääreen heti jos se piippaa. ap
Mä voisin oksentaa, mua jännittää niin paljon. Me nähdään huomenna ekaa kertaa yli 10 vuoteen. Mitä pistän päälle? Miten laitan tukan? Kädet tärisee ja sydän takoo. Ollaan laitettu aika intensiivisiä viestejä ja soiteltu muutaman kerran. Yks puhelu kesti 7 tuntia. . ap
Ihonalainen... Piti oikeesti lukea tuo sana pariin kertaan. Ajattelin eka, että se on joku loismato ja sitten että sivupersoona tai vastaava. Sori tästä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hitto on ihonalainen?
Luetko ketjun ekalta sivulta, niin ei tartte taas selittää samaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihonalainen aka akilleen kantapää. En mä tiedä mitä tehdä. En voi olla noteeraamatta viestejä. Se tietää tasan mikä muhun uppoo. Me ollaan kumpikin sinkkuja mutten uskalla taas antaa sen tehdä tätä. Enkä mä tiedä mitä se edes meinaa. Se laittaa mulle linkkejä joihinkin biiseihin ja kirjoittaa tyyliin "kaunis, niinkuin sinäkin". Ärsyttää miten vietävissä mä olen tän miehen suhteen. ap
Kaunis, niin kuin sinäkin??? -et voi mennä noin helppoon...
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin oksentaa, mua jännittää niin paljon. Me nähdään huomenna ekaa kertaa yli 10 vuoteen. Mitä pistän päälle? Miten laitan tukan? Kädet tärisee ja sydän takoo. Ollaan laitettu aika intensiivisiä viestejä ja soiteltu muutaman kerran. Yks puhelu kesti 7 tuntia. . ap
Ei sua nyt tuossa oikein voi auttaa. Olet niin koukussa, että itse sinun on seuraukset kärsittävä. Ihan sama mitä laitat päällesi, pois ne lähtee illan lopuksi kuitenkin... :-)
Ei vaan, nauti tuosta tunteestasi (kyllä se todellisuus taas aikanaan iskee).
Tuhoon tuomittu juttu. Ei kannata jäädä eksiin roikkumaan. Ne on eksiä aina jostakin syystä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:18"]
Häh? Mikä ihmeen ihonalainen?
Henkilö (yleensä exä), jonka perään haikaillaan. Termin on tarkoitus tehdä tuosta haikailusta hyväksyttävämpää nykyisessä parisuhteessa. Otsikon perusteella luulin, että joku mielenterveyspotilas kuvittelee että humanoidien asentama IHONALAINEN implantti on alkanut lähettää viestejä hänelle :D
Kirjoitat vähän samalla tavalla kuin Muru.