Kelpaako neljän lapsen isä naisille?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:06"]Itse olen itseäni 15v. vanhemman miehen kanssa, kenellä on 4 lasta kahden eri naisen kanssa. Nyt odotamme ensimmäistä yhteistä, minun esikoista. Kaikista mies maksaa elareita, ja näkyy kyllä jonkin verran taloudessa. Kaksi pienintä ovat meillä 2pv/vk, isommat hyvin satunnaisesti yhtä yötä kylässä. En kiellä, etteikö olisi ollut nimen omaan tuota ex-draamaa alkusuhteemme aikana tuoreimman ex-puolison kanssa ja taloudellisesti olisi mukavampi elellä ilman lapsia. Mutta on heistä tullut itsellenikin hyvin rakkaita, enkä kadu valintojani. Moni ei tähän leikkiin lähtisi, mutta ei kannata heittää kirvestä kaivoon etsintöjen suhteen. Itse rakastuin puolisooni niin silmittömästi aikoinaan, ettei nämä "pikkuseikat" vaikuttaneet päätökseeni. Jos olisin järkiratkaisuja tehnyt silloin, en varmasti olisi tässä, mutta tunteella mentiin ja hyvä niin. [/quote] Ja oot nyt itse raskaana tuollaiselle sankarille? Ei muuta ku onnea vaan elämääsi.
[/quote]
Kiitos:)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:59"]
Noin Joka toinen viikonloppu. Ei aina.
[/quote]Jos ovat noin harvoin sinun luona niin ei se silloin haittaa. Näkisimme silloin kun lapset eivät ole luonasi. Mutta millainen mies sinä noin muutoin olet?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:12"]
Kannattaa tähdätä yh-markkinoille. Joku jolla on sama tilanne, voisi olla mainio vaihtoehto. Sitten se vasta meneekin mielenkiintoiseksi.
[/quote]niinku sitten 8 lasta...öhöm.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:12"]
Kannattaa tähdätä yh-markkinoille. Joku jolla on sama tilanne, voisi olla mainio vaihtoehto. Sitten se vasta meneekin mielenkiintoiseksi.
[/quote]Jolla sama tilanne.. eli mikä tilanne? Neljä lasta, vai? Minä en huolisi neljän pienen lapsen isää kumppaniksi. Itselläni on yksi lapsi.
Ei, koska itse olen lapseton 26v. Haluaisin että kun saan lapsen, se on molemmille vanhemmille se ensimmäinen ja niinpä täysin uusi kokemus.
Isyys sinänsä on plussa, mutta se on ongelmallista, jos sinulla on vaikeuksia pitää (avio)liittojasi koossa. Tulee vaikutelma, ettet ole vakaa ja vastuuntuntoinen. Mutta sitähän sä et kysyny. Itse voisin ihan hyvn ottaa kumppaniksi monenkin lapsen leski-isän tai eronneenkin jos uskoisin tietäväni, ettei ero ollut miehen syy.
Niin isä kullä kelpaa mutta neljän lapsen äiti ei! Edes sille neljän lapsen isälle. Voi vittu.
Minä otin, mutta sillä ehdolla, että yhtään en viihdytä tai hoida hänen lapsiaan. Mies hoitakoon itse omat lapsensa. Näin on ollutkin.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:17"]Hah... jätin juuri mieheni. Hänellä on sekä minua edeltäneen eksän että minun kanssani lapsia.
Minulla ei juurikaan ole kiinnostusta seurusteluun ym joten ei haittaa jos jään yksin. Mielenkiinnolla seuraan kuitenkin kuinka tuo exmies pärjää jatkossa. Markkina-arvo ei kuitenkaan hirveän korkealla ole kun on kahdelle naiselle lapsia, tulot niin heikot ettei pysty elareita maksamaan ja peliongelma.
[/quote]
Minäkin erosin miehestäni jonka kanssa meillä oli lapsia ja hänellä oli ennestään jo jälkikasvua. Silti vain tuntuu että löytää seuraa todella helposti vaikka on köyhä ja jopa vähän ylipainoinen.