Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni hermo sukuun

Vierailija
25.08.2015 |

Tässä vähän taustaa : Olen 26v, kahden lapsen yh-äiti ja onnellinen siitä. Olen ostanut omilla säästöillä asunnon meille, ja jopa uuden käytetyn auton.

Viime viikonloppuna oli isäni syntymäpäivät. Kaikki meni aluksi ihan hyvin, mutta sitten kun sisko sai vähän viiniä, niin voi elämä miten huono ihminen hänen silmissään olen.

Mulla ei ole tällähetkellä miestä, ja sen mielestä mulla pitäisi olla. Sanoin, että en tarvitse niin paljon ollut harmia, että olen onnellinen. Sisko ottanut itselleen rikkaan miehen, eikä tee kuin vähän töitä.

Myöhemmin sanoin pöydässä, että ostin uuden auton. Isäni ja siskoni, ja jopa äitini ihmetteli miksi ostin käytetyn auton!

Voi tsiisus...olen ihan normaalissa työssä, palkka ei mikään hirveän iso, ja joskus ollut tiukkaakin. Ja tietävät varsin hyvin, ja viitsivät arvostella.

Sisko onkin hirveän ihana ihminen, kun hänellä on tuliterä bemari alla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niiden määkiä.

Vierailija
2/4 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on kanssa samanlainen. Aina arvostelemassa ja hän on itse täydellisyys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ton takia, minä en ole missään tekemisissä sukulaisten kanssa. Vanhemmilla käyn, mutta sisaruksiin en pidä yhteyttä

Vierailija
4/4 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi on sulle kateellinen, koska tosiasiahan on, että nainen ilman miestä on onnellisempi ja vapaampi. Siskosi joutuu jakamaan arjen miehen kanssa, tekemään kompromisseja yms. Häntä risoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän