Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako neljän lapsen isä naisille?

Vierailija
25.08.2015 |

Onko vaikea löytää uutta naista eron jälkeen?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos olisi tosi ihana tyyppi, niin lapset ei välttis olisi este. Mä en kyllä toisaalta tykkäisisi siitä että luonani olisi joka toinen viikonloppu tms. jonkun muun riiviöt, elleivät sitten olisi mukavia lapsia.

Vierailija
22/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljonko tienaat, mitä omistat ja miltä näytät. Jos olet persaukinen, et omista maallista mammonaa paljoakaan ja siihen päälle vielä enemmän Loirin Veskun, kuin George Clooneyn näköinen, niin voi olla vaikea löytää sutinaa. Hyvä sydämisyys ja kiltteys ja naisen arvostus ovat nimittäin sivuseikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksaisi exä draamaa,vielä kahden kanssa.Enkä noin montaa lastakaan.Varsinkin,kun pärähtäisivät kylään joka vkonloppu.

Vierailija
24/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin naisen jolla oli 10v. lapsi. Sain upean vaimon itselleni ja kaupan päälle upean lapsen, joka on tänä päivänä minulle kuin omani. Näin jälkikäteen en olisi valinnut toisin, vaikka olisi ollut viisi lasta kaupan päällisiksi mukana.

Vierailija
25/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:36"]

Lapset 2-11 v eli ei vauva ikäistä.

[/quote]

Kuinkas paljon lapset ovat luonasi?

Vierailija
26/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin Joka toinen viikonloppu. Ei aina.

Vierailija
27/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:37"]

Mä halusin parisuhteeseen 5 lapsen isän kanssa. Ei huolinut mua. Sanoi että ei ole tilaa mulle. Keskittyy lapsiinsa. :(

[/quote]

Vittuako alapeukutatte siinä. Ette osaa kuitenkaan perustella.

Vierailija
28/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kelpaisi jos muuten olisit makuuni. Yhteen en muuttaisi mutta en muuttaisi vaikka olisit lapseton eli lapset ei vaikuta asiaan. Ja itselläni on lapset tehty niin olisi ihan mukava löytää mies jolla myös jo lapset tehtynä eikä tarvitse edes keskustella lapsien teosta.

Vierailija
29/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen itseäni 15v. vanhemman miehen kanssa, kenellä on 4 lasta kahden eri naisen kanssa. Nyt odotamme ensimmäistä yhteistä, minun esikoista. Kaikista mies maksaa elareita, ja näkyy kyllä jonkin verran taloudessa. Kaksi pienintä ovat meillä 2pv/vk, isommat hyvin satunnaisesti yhtä yötä kylässä.

En kiellä, etteikö olisi ollut nimen omaan tuota ex-draamaa alkusuhteemme aikana tuoreimman ex-puolison kanssa ja taloudellisesti olisi mukavampi elellä ilman lapsia. Mutta on heistä tullut itsellenikin hyvin rakkaita, enkä kadu valintojani. Moni ei tähän leikkiin lähtisi, mutta ei kannata heittää kirvestä kaivoon etsintöjen suhteen. Itse rakastuin puolisooni niin silmittömästi aikoinaan, ettei nämä "pikkuseikat" vaikuttaneet päätökseeni. Jos olisin järkiratkaisuja tehnyt silloin, en varmasti olisi tässä, mutta tunteella mentiin ja hyvä niin.

Vierailija
30/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:06"]Itse olen itseäni 15v. vanhemman miehen kanssa, kenellä on 4 lasta kahden eri naisen kanssa. Nyt odotamme ensimmäistä yhteistä, minun esikoista. Kaikista mies maksaa elareita, ja näkyy kyllä jonkin verran taloudessa. Kaksi pienintä ovat meillä 2pv/vk, isommat hyvin satunnaisesti yhtä yötä kylässä.

En kiellä, etteikö olisi ollut nimen omaan tuota ex-draamaa alkusuhteemme aikana tuoreimman ex-puolison kanssa ja taloudellisesti olisi mukavampi elellä ilman lapsia. Mutta on heistä tullut itsellenikin hyvin rakkaita, enkä kadu valintojani. Moni ei tähän leikkiin lähtisi, mutta ei kannata heittää kirvestä kaivoon etsintöjen suhteen. Itse rakastuin puolisooni niin silmittömästi aikoinaan, ettei nämä "pikkuseikat" vaikuttaneet päätökseeni. Jos olisin järkiratkaisuja tehnyt silloin, en varmasti olisi tässä, mutta tunteella mentiin ja hyvä niin.
[/quote]

Ja oot nyt itse raskaana tuollaiselle sankarille? Ei muuta ku onnea vaan elämääsi.

Vierailija
31/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tähdätä yh-markkinoille. Joku jolla on sama tilanne, voisi olla mainio vaihtoehto. Sitten se vasta meneekin mielenkiintoiseksi.

Vierailija
32/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:32"]Jos on neljä lasta kyenny toisen kanssa tekemään ni pitäis kyetä sen kanssa elämäänkin. Ei voi tajuta näitä jotka tekee monta lasta mut ei sit muka lasten toista vanhempaa enää jaksa katella :D ihme touhua.
[/quote]

Mun äiti ja isä teki neljä lasta, ja erosivat koska isäni alkoholisoitui ja muuttui väkivaltaiseksi äitiäni kohtaan. Maailman paras päätös äidiltäni erota isästäni. Isästä tykkään silti, ja oli mukavampaa elämää kun eivät asuneet yhdessä. Äidistäni tuli lähivanhempi, mutta koska isäni asui vain 3km päässä, saimme kulkea täysin vapaasti isällä.

Vierailija
33/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:01"]Isyys nyt ei kerro ihmisestä paljoakaan. Jos olet hyvä isä ja mies noin yleensäkin, varmasti kelpaa vakavaan suhteeseenkin.
[/quote]nähtävästi ei ole kyennyt

Vierailija
34/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saisi aikamoinen hemmo olla, että lähtisin tuollaiseen uusperhekuvioon, vaikka itsekin nyt elän uusperheessä.

Suurimman ongelman aiheuttaisi todennäköisesti exät. Ja kun niitä on vielä kaksi, niin on hyvin todennäköistä, että jotain säätöä ainakin toisen exän suunnalta tulisi. Joko mies ei osallistuisi lasten hoitoon, mikä on jo ehdoton nou nou. Tai sitten olisi ylikiltti ja pomppisi exän, tai exien pillin mukaan, eikä ikinä tietäisi missä mennään lasten kanssa.

Liian monta liikkuvaa osaa, pahoittelen!

Vierailija
35/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täytyy ottaa se läski yh? Mitään mahiksia sellaseen 25v belfietypyyn?

Vierailija
36/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah... jätin juuri mieheni. Hänellä on sekä minua edeltäneen eksän että minun kanssani lapsia.
Minulla ei juurikaan ole kiinnostusta seurusteluun ym joten ei haittaa jos jään yksin. Mielenkiinnolla seuraan kuitenkin kuinka tuo exmies pärjää jatkossa. Markkina-arvo ei kuitenkaan hirveän korkealla ole kun on kahdelle naiselle lapsia, tulot niin heikot ettei pysty elareita maksamaan ja peliongelma.

Vierailija
37/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä paljon sulla on rahaa.

Vierailija
38/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:17"]

Hah... jätin juuri mieheni. Hänellä on sekä minua edeltäneen eksän että minun kanssani lapsia. Minulla ei juurikaan ole kiinnostusta seurusteluun ym joten ei haittaa jos jään yksin. Mielenkiinnolla seuraan kuitenkin kuinka tuo exmies pärjää jatkossa. Markkina-arvo ei kuitenkaan hirveän korkealla ole kun on kahdelle naiselle lapsia, tulot niin heikot ettei pysty elareita maksamaan ja peliongelma.

[/quote]

Hahahah! Jes! Siitäs saa, luuseri mies. Toivottavasti lapsesi isällä menee mahdollisimman päin persettä elämässään.

Vierailija
39/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:17"]

Eli täytyy ottaa se läski yh? Mitään mahiksia sellaseen 25v belfietypyyn?

[/quote]

Jep. Läski yh kainaloon ja ole tyytyväinen, että kelpaat edes jollekin. Belfiemuijien aika meni kohdallasi jo ohi.

Vierailija
40/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei olisi uusperhekuvioihin. En jaksaisi järjestellä elämääni osittain miehen exän ehdoilla, saati sitten kahden. Eli ei, mutta sillä ei ole väliä, onko lapsia 1 vai 4. 

Monelle muulle varmasti kelpaa, onhan tässä maassa uusperheitä tosi paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän