Miesten törkeydestä
Olen nainen joka haluan seksiä vasta parisuhteessa. Mutta tajuavatko miehet tämän? Eivät tajua. Täysin törkeästi tulee ehdotuksia sekssin, vaikka emme edes seurustele! Siis jo tutustumisvaiheessa. Enhän voi millään tietää, haluaako mies minusta mitään muuta. Sori vaan miehet, mutta minulta menee maku teihin kokonaan, jotka ehdotatte seksiä ennen kuin olette kunnolla sitoutuneessa parisuhteessa kanssani. Sellaisia miehiä, jotka haluavat ensin parisuhteen on ehkä 1/1000. Siis parisuhteen ennen edes ehdotustakaan seksistä.
Kommentit (160)
Minä olin valmis odottamaan seksiä .kolme vuotta meni. Kannatti odottaa. M51 .nyt avioliitossa
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:53"]Kyllä oli vaan ihanaa ensin tutustua toiseen muuten, viettää aikaa yhdessä, jutella, oli sitä kutinaa vatsanpohjassa ja tietysti paljon romantiikkaa. Siitä sitten vähitellen kohti ensimmäistä rakastelua.[/quote]
Miksi kaikkien pitäisi toimia arimpien naisten halujen mukaan?
[/quote]No kuka on väittänyt, että kaikkien pitäisi noin toimia? Minähän sanoin nimenomaan, että "jos ette itse halua". Ne jotka haluaa mennä sänkyyn hetimiten, tehkööt niin. t. täti
Tuosta "yhteensopivuuden testaamisesta seksissä".
Onko se sitten hienoa, kun ensin sännätään sänkyyn ja sitten paljastuu se pikkurillin kokoinen muna tai kykenemättömyys koskettaa toista? Jos toisen opettelee tuntemaan ennen seksiä, niin tietää jo tarpeeksi hyvin, että millaista se seksikin tulee olemaan. Ei toiseen tutustuminen tarkoita sitä, että puhutaan vain politiikasta luostarissa. Minullakin on miespuolinen ystävä, jonka kanssa en ole koskaan harrastanut seksiä, mutta tunnen hänen seksuaalisuutensa hyvin ja kropankin...
Kyllä löytyy meitä miehiäkin, joilla ei heti ole tavoitteena päästä pöksyihin. Minä ja ihana vaimoni seurustelimme 5 kk ennen ensimmäistä kertaa. Suosittelen muillekin samaa. Mutta jos molemmille on ok harrastaa seksiä ensimmäisillä treffeillä, niin kaikin mokomin.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:55"]
Minun seksuaalisuuteni on hyvin joustava joten ehkä sen takia koen että kun luonne ja muut henkinen puoli naftaa niin loput tulee perässä. Minä voin harrastaa sitä paljon tai vähän, ihan sama. ja niin edelleen. En ole riippuvainen, mutta ainahan se hyvää on.
[/quote]
Eli sulle on oikeasti ihan sama haluaako kumppanisi pelkkä lähetyssaarnaajaa pimeässä kerran kuussa ilman esileikkejä, tai haluaako hän joka päivä rajua seksiä anaalitappi molempien pyllyssä ruoskaa heiluttaen ja pissaa tiristäen, viikonloppuisin ryhmäorgioita harrasten ja sun lesboilua katsoen? Molemmat on sulle ihan yhtä ok?
[/quote]
Kuten sanoin jo ties monennen kerran, ihmiset eivät ole mitään yllätysmunia vaan kyllä jotain voi nähdä ulkoapäinkin. Ihmiset joihin tuppaan kiintymään ottavat muutkin huomioon joten kummankin skenaarion ehdottomuus on jo valmiiksi poissa kuvioista. Väitän että ensimmäisellä tapauksella on jonkinlaisia estymiä ja niistä voi kyllä päästä irti. Jos ei, niin tämä persoonan ehdottomuus omalle käytökselle kyllä näkyy ulospäin jollain toisella tavalla. Toisen tapauksen keissi ei ole minun tyyppiäni ollenkaan koska itse haluan olla dominoiva. Nämä piirteet pystyy myös näkemään ulospäin. Hyvä itsetuntoisuus ja tietynlainen tyyneys itseään kohtaan. Alitajuntaisesti me kaikki havainnoimme toisista jotain.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:08"]
Olen ton tädin kanssa ihan samaa mieltä, vaikka oon vasta parikymppinen. Tuntuu vaan, ettei semmosta miestä enää löydy, joka olis romanttinen ja haluais kokea ensin yhdessä kaikkea muuta kivaa ennen seksiä. Voih...kuutamokävelyitä, eväsretkiä, romanttisia illallisia, tanssia...ei sellaista enää nykyään voi kokea. Joskus tuntuu, että mä olen syntynyt pari-kolme vuosikymmentä liian myöhään. Seksi on ihanaa, mutta ei mua kiinnosta harrastaa sitä ekoilla tai vielä viidensilläkään treffeillä! Haluaisin edetä hitaasti, tuntea itseni toisen seurassa rennoksi, haluaisin tuntea halua juuri sitä ihanaa miestä kohtaan ja haluaisin, että hänkin haluaisi juuri minua, haluaisimme olla hyvänä toisillemme. Ja vähitellen toki seksi voi muuttua rohkeammaksi, en tarkoita, että sen pitäisi olla pelkkää vaniljaa. Mistähän noin ihmeellisen ihanan miehen löytäisi?
[/quote]
Otat tuosta viestistäsi copypasten ja rupeat treffisaittien ja appsien profiileja täyttämään. Sitten vaan valkkaat sieltä soveliaan tuntuisia kohteita ja rupeat tekemään juttua. Unohtamatta tietty vastailla niille pillunvonkaajille ja muillekkin sinuun yhteyttä ottaville.
Jos oletat, että kotona istumalla tulee prinssi hakemaan romanttiselle illalliselle...
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:14"]
Onko se sitten hienoa, kun ensin sännätään sänkyyn ja sitten paljastuu se pikkurillin kokoinen muna tai kykenemättömyys koskettaa toista? Jos toisen opettelee tuntemaan ennen seksiä, niin tietää jo tarpeeksi hyvin, että millaista se seksikin tulee olemaan.
[/quote]
Kun vaan ei tiedä. Sulla on sattunut hyvä tuuri jos kuvitelma/oletus on aina vastannut todellisuutta, mutta niin ei käy läheskään aina.
Ja tottakai on hienoa, siis siinä mielessä että ei turhaan sitten tuhlaa viikko/kuukausikaupalla aikaansa ihmiseen jonka kanssa ei ole yhteensopiva. Mitä muuta se olisi kuin "hienoa"? Pettymys ehkä, mutta suurempi pettymyshän se olisi jos kuukausikaupalla olisi luotu odotuksia ja ihastuttu toiseen syvemmin.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:10"]
Minä olin valmis odottamaan seksiä .kolme vuotta meni. Kannatti odottaa. M51 .nyt avioliitossa
[/quote]
Momi mies meni aikoinaan nopeastikkin naimisiin. Ja odotti seksiä siihen saakka. Sitten ei tarvinnutkaan enää odottaa. Raiskaus avioliitossa kriminalisoitiin... -94, 21 vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:37"]
Nyt tuli virkistävä avaus tällekin palstalle jatkuvien miesviha-topikkien ohelle. Hyvä ap!
[/quote]
Mitä tämä on muutakuin miesvihaa?
[/quote]
Se oli sarkasmia. Koko av-palsta on jatkuvaa miesviharummutusta päivästä toiseen.
Näin raavaan miehen näkökulmasta AP:llä on ihan hyvä pointti. Itsekin naurattaa katsoa miehiä, jotka yrittävät panna kaikkea mikä liikkuu. Ei mitään tyyliä. Voisin pohtia seksuaalisuuden luonnetta ja yhteiskunnan seksualisoitumisen vaikutuksia vaikka kuinka, mutta tyydyn toteamaan että kovasti makaavat tulevat hyvin toimeen kovastimakaavien kanssa, ja päinvastoin. Toisin sanoen seksuaalisen moraalin tulee mennä yksiin, jos ei mene niin toista usein vähän kaivelee, vaikkei myöntäisikään.
Näin miehenä olen mielummin ilman, kun helpon naisen kanssa. Olenkin jo pitkään pohtinut, missä ovat ne suomalaiset naiset jotka eivät lähde helposti naimaan. Mies, jolle asioilla ei ole mitään merkitystä, tuskin paljoa välittää kunhan nainen on jollain tavalla hyvännäköinen ja sosiaalisesti suosittu. Ne toiset ihmiset taas ymmärtävät, että kaikella antamisella on vaikutuksensa, en kyllä ymmärrä muutenkaan miksi kukaan haluaa antaa ihmiselle, joka mahdollisesti edustaa täysin eri arvoja ja ihmisyyttä mitä toinen.
Nainen ei vaan tunnu vielä tänäkään päivänä tajuavan, että **llun voima on suurin voima maan päällä, ja sen voiman ja vallan menettää heti kun sitä jakaa helposti. Naiset myös usein perustelevat, että en lähde mukaan ja en anna sitä ja tätä. Mutta heti kun tulee sopiva pelimies, niin silloin sitä antamista vasta testataan :)
Mutta aiheena taisi olla miehen seksuaalisuus, jos useampi nainen sanoisi ei, niin ehkä miehet eivät ihan niin tiuhaan vonkaisi. Ei teidän naisten pidä ihmetellä, jos miehen kiinnostus lopahtaa sen jälkeen. Etenkin tänä päivänä kun nuorilla tytöillä ei ole oikein mitään annettavaa miehille, jos ei miehilläkään ole naisille...
Meitä on monenlaisia. Mä haluan seksiä ennen seurustelua. Pitää tietää natsaako hyvin yhteen myös sängyssä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:16"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:55"]
Minun seksuaalisuuteni on hyvin joustava joten ehkä sen takia koen että kun luonne ja muut henkinen puoli naftaa niin loput tulee perässä. Minä voin harrastaa sitä paljon tai vähän, ihan sama. ja niin edelleen. En ole riippuvainen, mutta ainahan se hyvää on.
[/quote]
Eli sulle on oikeasti ihan sama haluaako kumppanisi pelkkä lähetyssaarnaajaa pimeässä kerran kuussa ilman esileikkejä, tai haluaako hän joka päivä rajua seksiä anaalitappi molempien pyllyssä ruoskaa heiluttaen ja pissaa tiristäen, viikonloppuisin ryhmäorgioita harrasten ja sun lesboilua katsoen? Molemmat on sulle ihan yhtä ok?
[/quote]
Kuten sanoin jo ties monennen kerran, ihmiset eivät ole mitään yllätysmunia vaan kyllä jotain voi nähdä ulkoapäinkin. Ihmiset joihin tuppaan kiintymään ottavat muutkin huomioon joten kummankin skenaarion ehdottomuus on jo valmiiksi poissa kuvioista. Väitän että ensimmäisellä tapauksella on jonkinlaisia estymiä ja niistä voi kyllä päästä irti. Jos ei, niin tämä persoonan ehdottomuus omalle käytökselle kyllä näkyy ulospäin jollain toisella tavalla. Toisen tapauksen keissi ei ole minun tyyppiäni ollenkaan koska itse haluan olla dominoiva. Nämä piirteet pystyy myös näkemään ulospäin. Hyvä itsetuntoisuus ja tietynlainen tyyneys itseään kohtaan. Alitajuntaisesti me kaikki havainnoimme toisista jotain.
[/quote]
Eliii... sulle passaa mikä vaan kunhan se on sun kanssa yhteensopivaa, ja epäyhteensopivuuksia ei edes voi tulla kun sä näet jo päällepäin millainen kukakin seksuaalisesti on? Seeeelvä.
Turha kai tästä on enempää jankata - ehkä maailmassa on moisia supermieliä, jotka näkee jokaisesta päällepäin kaiken mahdollisen seksiin liittyvän preferenssin ja toimintatavan. Kaikkihan on mahdollista. Me 99.99% ihmisistä joille ei moista kykyä ole suotu, joudutaankin sitten turvautumaan siihen että kokeillaan ihan oikeasti miten se seksi sujuu, kun ei ole tuota ajatuksenlukukykyä ja ennustamisen taitoa noin paljoa... Ja me törkimykset sitten loukataan teidän maagikkojen siveellisyyttä, kun mennään ehdottelemaan sitä liveseksiä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:24"]
Näin raavaan miehen näkökulmasta AP:llä on ihan hyvä pointti. Itsekin naurattaa katsoa miehiä, jotka yrittävät panna kaikkea mikä liikkuu. Ei mitään tyyliä. Voisin pohtia seksuaalisuuden luonnetta ja yhteiskunnan seksualisoitumisen vaikutuksia vaikka kuinka, mutta tyydyn toteamaan että kovasti makaavat tulevat hyvin toimeen kovastimakaavien kanssa, ja päinvastoin. Toisin sanoen seksuaalisen moraalin tulee mennä yksiin, jos ei mene niin toista usein vähän kaivelee, vaikkei myöntäisikään.
Näin miehenä olen mielummin ilman, kun helpon naisen kanssa. Olenkin jo pitkään pohtinut, missä ovat ne suomalaiset naiset jotka eivät lähde helposti naimaan. Mies, jolle asioilla ei ole mitään merkitystä, tuskin paljoa välittää kunhan nainen on jollain tavalla hyvännäköinen ja sosiaalisesti suosittu. Ne toiset ihmiset taas ymmärtävät, että kaikella antamisella on vaikutuksensa, en kyllä ymmärrä muutenkaan miksi kukaan haluaa antaa ihmiselle, joka mahdollisesti edustaa täysin eri arvoja ja ihmisyyttä mitä toinen.
Nainen ei vaan tunnu vielä tänäkään päivänä tajuavan, että **llun voima on suurin voima maan päällä, ja sen voiman ja vallan menettää heti kun sitä jakaa helposti. Naiset myös usein perustelevat, että en lähde mukaan ja en anna sitä ja tätä. Mutta heti kun tulee sopiva pelimies, niin silloin sitä antamista vasta testataan :)
Mutta aiheena taisi olla miehen seksuaalisuus, jos useampi nainen sanoisi ei, niin ehkä miehet eivät ihan niin tiuhaan vonkaisi. Ei teidän naisten pidä ihmetellä, jos miehen kiinnostus lopahtaa sen jälkeen. Etenkin tänä päivänä kun nuorilla tytöillä ei ole oikein mitään annettavaa miehille, jos ei miehilläkään ole naisille...
[/quote]
Jos seksissä puhutaan antamisesta ja saamisesta niin aletaan olla jo melko syvällä mettässä. Vaikka tanssissakin yleensä toinen vie ja toinen vikisee, niin yhteispeliä se on, ihan kuin seksi.
Seksin, tai kuten ilmaisit "pillun", käyttäminen vallan ja vaihdon välineenä on... arveluttavaa, mielestäni. Ainakin jossei kumpikin tajua mitä ollaan tekemässä.
Ja viimeiseen kappaleeseesi: jos naiset useammin sanoisivat ei, vaikka vastoin omaa tahtoaan, niin siinä voittajina olisivat pelimiehet, jotka jaksavat ottaa pakkeja ja pettymyksiä vastaan. Eli juuri ne pelimiehet. Mielestäsi vastakkaisilla sukupuolilla ei ole mitään annettavaa toisilleen, kun seksi ja raha ei enää toimi vaihdon välineinä?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:26"]
Eliii... sulle passaa mikä vaan kunhan se on sun kanssa yhteensopivaa, ja epäyhteensopivuuksia ei edes voi tulla kun sä näet jo päällepäin millainen kukakin seksuaalisesti on? Seeeelvä.
Turha kai tästä on enempää jankata - ehkä maailmassa on moisia supermieliä, jotka näkee jokaisesta päällepäin kaiken mahdollisen seksiin liittyvän preferenssin ja toimintatavan. Kaikkihan on mahdollista. Me 99.99% ihmisistä joille ei moista kykyä ole suotu, joudutaankin sitten turvautumaan siihen että kokeillaan ihan oikeasti miten se seksi sujuu, kun ei ole tuota ajatuksenlukukykyä ja ennustamisen taitoa noin paljoa... Ja me törkimykset sitten loukataan teidän maagikkojen siveellisyyttä, kun mennään ehdottelemaan sitä liveseksiä.
[/quote]
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sosiaalinen_%C3%A4lykkyys
Tän olis voinut toki laittaa aikaisemminkin tähän niin ei olis tarvinnut selittää. Olet vain yksi niistä joilta edellä mainittu puuttuu. Et voi myöskään kieltää tuon olemassa oloa. Tässä pätkiä antamaan suuntaa mitä edellämainittu on:
Lähettämisen ja vastaanottamisen taidot
Vuorovaikutusongelmien ratkaisukykyä ja roolinottokykyä
Kyky ymmärtää ja hallita ihmisiä.
Et sinäkään ole penaalin terävin kynä, kun pidät mahdottomuutena ettei ihmisiä voisi analysoida ilman sukupuolikontaktia.
Ja siis hei nyt yks näkökulma jos seksi onkin huonoa niin voisitko pelkästään ruveta suhteeseen jos kaikki muu toimii mutta sängyssä ei mikään klikkaa kohilleen?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:39"]
No jos ihmistuntemus ja kommunikointi kyky on noin huonoa niin silloin ymmärrän asian. Itse en ole koskaan erehtynyt ihmisestä kunhan vain olen puhunut tämän kanssa ja tarkkaillut samaan aikaan. Vaikka ihminen puhuisi jostain muustakin kuin seksistä, niin tämä oikeastaan paljastaa itsestään paljon pelkillä pienillä eleillä ja katseilla. Ihmisten signaaleille herkkanä olen tuttunut ottamaan paljon huomioon.
[/quote]
Ja itse olen yllättynyt monia kertoja, kun kiltistä tytöstä kuoriutuu kunnon syöjätär joka vaatii anaalia ja tukistusta kun on päästy sänkyhommiin. Tai soisaalta siitä keimailevasta viettelijättärestä on kuoriutunut lahna joka ei edes osaa ottaa suihin.
[/quote]
Niinpä ja sekin on kumma, että vaikka mua ei vielä kiinnostaisi seksi henkilön X kanssa niin se ehdottaa sitä silti. Lukisi mua nyt pikkuisen paremmin! Eli olen tullut siihen tulokseen, että ohmisestä ei voi päälle päin sanoa, mitä se haluaa seksistä.
Aloitukseni vain koski toivetta, että kunpa miehet haluaisivat ensin sen parisuhteen kivan naisen kanssa ja siinä sitten seksiä vasta. Tietysti voihan se olla, että he ei sitten nauttisikaan, mutta sellaista elämä on. Kyllä mä sen kestän, jos en sitten kelvannutkaan, en mielestäni ole kuitenkaan niin huono! Jos haluaa vain itsekkäästi omien tarpeittensa tyydyttäjän niin se onkin sitten hyvä sanoa adios!
ap
[/quote]
Sinulla se tarve on parisuhde, miehellä seksi. Miksi sinun tarpeesi on tärkeämpi kuin miehen tarve?
[/quote]
No koska haluan molemmat, miesten seksin haluamisella voi olla tarve saada vain sitä seksiä, ja jos emme tunne, niin minä tiedän tämän mistä? En ole sanomassa etten tarvitse seksiä, kaipaisin vain miehiltä sellaista käytöstä, etteivät he oleta saavansa seksiä ilman parisuhdetta. Se olisi herrasmiesmäistä. Miksei miehet enää ole naista kohtaan herrasmiehiä, vaan oletetaan tosiaan naisten avaavan haaransa kaikille? Ja joo, mä voin kieltäytyä siitä, mutta mietin vain näitä miesten asenteita.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:14"]
Onko se sitten hienoa, kun ensin sännätään sänkyyn ja sitten paljastuu se pikkurillin kokoinen muna tai kykenemättömyys koskettaa toista? Jos toisen opettelee tuntemaan ennen seksiä, niin tietää jo tarpeeksi hyvin, että millaista se seksikin tulee olemaan.
[/quote]
Kun vaan ei tiedä. Sulla on sattunut hyvä tuuri jos kuvitelma/oletus on aina vastannut todellisuutta, mutta niin ei käy läheskään aina.
Ja tottakai on hienoa, siis siinä mielessä että ei turhaan sitten tuhlaa viikko/kuukausikaupalla aikaansa ihmiseen jonka kanssa ei ole yhteensopiva. Mitä muuta se olisi kuin "hienoa"? Pettymys ehkä, mutta suurempi pettymyshän se olisi jos kuukausikaupalla olisi luotu odotuksia ja ihastuttu toiseen syvemmin.
[/quote]
Minulla ei ollut kuvitelmia tai odotuksia, koska asiat avautuivat tutustuessa. Tuon miehen kanssa olemme vain ystäviä muutenkin, vaikka läheisiä. Seksimme voisi toimia satunnaisesti, mutta ei ehkä pidemmän päälle kymmeniä vuosia molempien erikoisuuksien vuoksi. Minun mielestäni olisi tylsää lähteä tutustumaan miehiin niin, että ensin panee ja sitten ihmettelee, että ketä tuli pantua. Varattua, huumehörhöä, mielenterveysongelmallista, koko kaupungin sonnia...? Varsinkin, kun itse en saa mitään tyydytystä esim. vanillasta, jolloin tulisi monta tyhjää arpaa koluttua läpi. Olen pari kertaa tehnyt niin, se vain vituttaa, varsinkin jos toisen mielestä siinä oli jotain erityistä. Miten voi edes ihastua kehenkään, kun ei ole mitään haastetta tai jännitystä vaan heti ollaan toisen alapäässä kiinni. Minulta katosi mielenkiinto niihin elukoihin. Olisivat voineet aloittaa parisuhteen kanssani sen seksin pohjalta, vaikka eivät tienneet minusta mitään. Väitän myös, että seksi on paljon parempaa, kun tuntee toista ihmistä eikä silloin, kun kylmiltään lähdetään hinkkaamaan. Johtuuko se, että tutustuu johonkin ihmiseen ja pitää sitä "ajanhukkana" jos se ei toimikaan siitä, että on niin epätoivoinen, että on pakko saada edes joku mies ja mahdollisimman nopeasti? Ei osaa olla sinkkuna? Ihmissuhteisiin saa tietenkin lähteä sillä asenteella, että se on ajanhukkaa jos ei saa suoraan kyrpää sisäänsä, mutta kaikki eivät ajattele niin. Minä mieluummin nautin myös hetkestä ja tutustumisesta, enkä mieti pelkkää lopputulosta.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:03"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:39"]
Ei kukaan normaali mies halua "ostaa sikaa säkissä". Ei nyt eletä missään 50-luvulla...
[/quote]
Miten niin sikaa säkissä? Ethän sä edes tiedä, millainen olen parisuhteessa, jos syöksyt seksiin ensin. Mä haluan tietää ensin sen, ja jos syntyy ja haluan parisuhteen, eli oletettavasti välitän ihmisestä, niin seksikin tuntuu paljon paremmalta, eikä vaadi mitään suorituskeskeisyyttä.
ap
[/quote]Ei se seksi tuntemattomien ihmisten kanssa mitään suorituskeisyyttä vaadi. Siinähän sitä tutustuu.
[/quote]
Kaikilla ei toimi samoin. Ainakin itsellä pitää luottaa naiseen ja arvostaa tätä sillee potentiaalisena kumppanina ja älyllisenä ihmisenä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:43"]
kyllä minusta olisi aika erikoista, jos seksi ei suuresti rakastamansa ihmisen kanssa sujuisi
[/quote]Käsittämätön kommentti. Valtaosa seksiongelmista koskee nimenomaan pariskuntia, jonka osapuolet rakastavat toisiaan. -60
[/quote]
Ja ehdotuksesi on, että he ovat vääriä toisilleen ja joutaisivat hankkia uudet puolisot? Niinhän sä käytännössä sanot, tässä ketjussa ja tässä keskustelussa, jos tuo on argumenttisi. Miten se nyt noin on jos kaikki ovat seksiä harrastaneet ennen parisuhteeseen menemistään?
ap
[/quote]
Kaikki ei ole harrastaneet seksiä ennen parisuhdetta, osa kuvitelee sen seksin muuttuvan ja osa ettei se muutu...
[/quote]
No ei kai parisuhde mikään kallio ole, josta ei voi erota, jos seksi on huonoa, mitä sä oikein puhut? Minua ei ainakaan miehet käytä hyväkseen seksin toivossa ilman parisuhdetta. Ymmärrän, että joku nainen ei koe sitä niin, mutta mä koen. Että seksi ilman parisuhdetta on jotain, mitä EN KAIPAA.
ap
Olen ton tädin kanssa ihan samaa mieltä, vaikka oon vasta parikymppinen. Tuntuu vaan, ettei semmosta miestä enää löydy, joka olis romanttinen ja haluais kokea ensin yhdessä kaikkea muuta kivaa ennen seksiä. Voih...kuutamokävelyitä, eväsretkiä, romanttisia illallisia, tanssia...ei sellaista enää nykyään voi kokea. Joskus tuntuu, että mä olen syntynyt pari-kolme vuosikymmentä liian myöhään. Seksi on ihanaa, mutta ei mua kiinnosta harrastaa sitä ekoilla tai vielä viidensilläkään treffeillä! Haluaisin edetä hitaasti, tuntea itseni toisen seurassa rennoksi, haluaisin tuntea halua juuri sitä ihanaa miestä kohtaan ja haluaisin, että hänkin haluaisi juuri minua, haluaisimme olla hyvänä toisillemme. Ja vähitellen toki seksi voi muuttua rohkeammaksi, en tarkoita, että sen pitäisi olla pelkkää vaniljaa. Mistähän noin ihmeellisen ihanan miehen löytäisi?