Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä burnout! Miten saada hakemaan apua?!

Vierailija
25.08.2015 |

Olen jo pitkään ihmetellyt miehen käytöstä. Viimeisen puolen vuoden aikana hän on muuttunut ärtyisäksi, masentuneeksi ja hysteeriseksi työnsä takia. Koko elämä pyörii työn ympärillä, töistä tullessaan ei voi liikkua enää kotoa mihinkään kun täytyy valmistautua seuraavaan työpäivään. Odottaa vaan pääsyä nukkumaan että jaksaa herätä seuraavaan päivään. Eilen avautui minulle ajatuksistaan ja ne oli oikeasti pelottavia. Hän miettii työtä koko ajan. miettii ajavansa autolla metsään että loukkaantuisi eikä tarvitsisi mennä töihin. Ei nuku kunnolla, ei syö (Paino tippunut puolessa vuodessa yli 10 kiloa). Olen itse tällä hetkellä sairaslomalla ja työkyvytön. Odottelen leikkaukseen pääsyä. Mies sanoi että tuntee vihaa minua kohtaan kun saan olla kotona ja hänen on pakko käydä töissä. Viikonloput miettii vaan että monta tuntia on töihin jäljellä. Ei nauti vapaa-ajastaan ollenkaan ja sanoi että hän ajattelee että töihin on helpompaa mennä kun vapaa-aikanakaan ei tee mitään mukavaa. Myöntää vihaavansa työtään mutta ei pysty eikä uskalla lähteä vakituisesta työpaikasta. Jäi tälle päivää sairaslomalle kun eilen romahti täysin. Menee iltapvällä lääkäriin, verukkeena että käteen koskee. En usko että sanoo siellä mitään tähän työasiaan liittyen ja nyt nimenomaan pitäisi sinne lääkärille kertoa että saataisiin tilanne pysäytettyä. Yritän tukea ja rakastaa mutta olen itsekin ihan loppu tähän että hän kohtelee minua kuin paskaa eikä osaa hakea apua ongelmiinsa. Voinko minä tehdä asialle jotakin että tää saadaan loppumaan?!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän