Miesten törkeydestä
Olen nainen joka haluan seksiä vasta parisuhteessa. Mutta tajuavatko miehet tämän? Eivät tajua. Täysin törkeästi tulee ehdotuksia sekssin, vaikka emme edes seurustele! Siis jo tutustumisvaiheessa. Enhän voi millään tietää, haluaako mies minusta mitään muuta. Sori vaan miehet, mutta minulta menee maku teihin kokonaan, jotka ehdotatte seksiä ennen kuin olette kunnolla sitoutuneessa parisuhteessa kanssani. Sellaisia miehiä, jotka haluavat ensin parisuhteen on ehkä 1/1000. Siis parisuhteen ennen edes ehdotustakaan seksistä.
Kommentit (160)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:39"]
No jos ihmistuntemus ja kommunikointi kyky on noin huonoa niin silloin ymmärrän asian. Itse en ole koskaan erehtynyt ihmisestä kunhan vain olen puhunut tämän kanssa ja tarkkaillut samaan aikaan. Vaikka ihminen puhuisi jostain muustakin kuin seksistä, niin tämä oikeastaan paljastaa itsestään paljon pelkillä pienillä eleillä ja katseilla. Ihmisten signaaleille herkkanä olen tuttunut ottamaan paljon huomioon.
[/quote]
Ja itse olen yllättynyt monia kertoja, kun kiltistä tytöstä kuoriutuu kunnon syöjätär joka vaatii anaalia ja tukistusta kun on päästy sänkyhommiin. Tai soisaalta siitä keimailevasta viettelijättärestä on kuoriutunut lahna joka ei edes osaa ottaa suihin.
[/quote]
Niinpä ja sekin on kumma, että vaikka mua ei vielä kiinnostaisi seksi henkilön X kanssa niin se ehdottaa sitä silti. Lukisi mua nyt pikkuisen paremmin! Eli olen tullut siihen tulokseen, että ohmisestä ei voi päälle päin sanoa, mitä se haluaa seksistä.
Aloitukseni vain koski toivetta, että kunpa miehet haluaisivat ensin sen parisuhteen kivan naisen kanssa ja siinä sitten seksiä vasta. Tietysti voihan se olla, että he ei sitten nauttisikaan, mutta sellaista elämä on. Kyllä mä sen kestän, jos en sitten kelvannutkaan, en mielestäni ole kuitenkaan niin huono! Jos haluaa vain itsekkäästi omien tarpeittensa tyydyttäjän niin se onkin sitten hyvä sanoa adios!
ap
Nyt tuli virkistävä avaus tällekin palstalle jatkuvien miesviha-topikkien ohelle. Hyvä ap!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:18"]
Eiköhän sekin kerro jo jotain jos toinen haluaa seksiä heti ja toinen ei. Siis tapailuvaiheessa. Se on jo yksi signaali.
[/quote]
Ei eikö ole hyvä, että miehet jotka haluavat seksiä ilmoittavat asiasta, kuin se että päädyt muutaman kuukauden kuluttua parisuhteeseen ja libidot ovat ihan eri luokkaa, toisen kärvisteltyä kuukausitolkulla ilman seksiä ja sinun todettua että nyt voisi vähän koittaa ja jouluna uusiksi?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:37"]
Nyt tuli virkistävä avaus tällekin palstalle jatkuvien miesviha-topikkien ohelle. Hyvä ap!
[/quote]Ehkä ne naisviha-ketjut täällä ovat olleet aika suurena enemmistönä. Sitä voit tuskin itsekään kieltää.
No jos ihmistuntemus ja kommunikointi kyky on noin huonoa niin silloin ymmärrän asian. Itse en ole koskaan erehtynyt ihmisestä kunhan vain olen puhunut tämän kanssa ja tarkkaillut samaan aikaan. Vaikka ihminen puhuisi jostain muustakin kuin seksistä, niin tämä oikeastaan paljastaa itsestään paljon pelkillä pienillä eleillä ja katseilla. Ihmisten signaaleille herkkanä olen tuttunut ottamaan paljon huomioon.
[/quote]
Ja itse olen yllättynyt monia kertoja, kun kiltistä tytöstä kuoriutuu kunnon syöjätär joka vaatii anaalia ja tukistusta kun on päästy sänkyhommiin. Tai soisaalta siitä keimailevasta viettelijättärestä on kuoriutunut lahna joka ei edes osaa ottaa suihin.
[/quote]
Minä ajattelen ihmisiä yksilöinä enkä kiltteinä tyttöinä tai muina stereotypioina. Silloin vasta metsään mennääkin jos laitetaan ihmiset johonkin lokeroon ja oletetaan tämän käyttäytyvän alusta loppuun tuon lokeron mukaisesti.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:36"]
[/quote]
[/quote]
Niinpä ja sekin on kumma, että vaikka mua ei vielä kiinnostaisi seksi henkilön X kanssa niin se ehdottaa sitä silti. Lukisi mua nyt pikkuisen paremmin! Eli olen tullut siihen tulokseen, että ohmisestä ei voi päälle päin sanoa, mitä se haluaa seksistä.
Aloitukseni vain koski toivetta, että kunpa miehet haluaisivat ensin sen parisuhteen kivan naisen kanssa ja siinä sitten seksiä vasta. Tietysti voihan se olla, että he ei sitten nauttisikaan, mutta sellaista elämä on. Kyllä mä sen kestän, jos en sitten kelvannutkaan, en mielestäni ole kuitenkaan niin huono! Jos haluaa vain itsekkäästi omien tarpeittensa tyydyttäjän niin se onkin sitten hyvä sanoa adios!
ap
[/quote]
Sinulla se tarve on parisuhde, miehellä seksi. Miksi sinun tarpeesi on tärkeämpi kuin miehen tarve?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:40"]
[/quote]
[/quote]
Minä ajattelen ihmisiä yksilöinä enkä kiltteinä tyttöinä tai muina stereotypioina. Silloin vasta metsään mennääkin jos laitetaan ihmiset johonkin lokeroon ja oletetaan tämän käyttäytyvän alusta loppuun tuon lokeron mukaisesti.
[/quote]
Kuten että on sika jos ehdottaa seksiä ennen kihloja?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:39"]
[/quote]Ehkä ne naisviha-ketjut täällä ovat olleet aika suurena enemmistönä. Sitä voit tuskin itsekään kieltää.
[/quote]
Joo joo ja lehmät lentää.
Kuten sanoin, seksuaalisuus ei ole mikään erilllinen osa ihmistä joka on kätketty johokin yllätysmunaan päänsisälle(ja joka tulee esille vain seksin aikana), vaan ihmisistä heijastuu kyllä jotain ulospäinkin. Vai muuttuko ihminen joksikin toiseksi seksitilanteessa? Minusta ei. Ainakaan niin paljon kuin luulet. Muutenkin sellainen asia kuten *kuinka monta kertaa viikossa* ja vastaavat ovat aika kompromissin varaisia juttuja, jota tehdään aikuisten parisuhteissa. Eiköhän sekin kerro jo jotain jos toinen haluaa seksiä heti ja toinen ei. Siis tapailuvaiheessa. Se on jo yksi signaali.
[/quote]
Monet kyllä muuttuvat, uskot tai ei. Jonkin verran osviittaa voi toki saada, mutta se useimmiten kattaa tyyliin 10% totuudesta. Ja esim. jos joku haluaa seksiä joka toinen päivä ja joka toinen vuosi, niin siinä ei yksinkertaisesti voi tehdä molemmille sopivaa kompromissia.
Voin kertoa, olen olen harrastanut tiettyjä "pervouksia" ja etsinyt tähän seuraa netistä. Kenestäkään niistä miehistä ei päälle päin uskoisi mistä he tykkäävät, ei yhdestäkään. Useimpien puolisotkaan eivät tiedä niistä himoista joita he mun kanssa on toteuttaneet. Monet on sanoneetkin että ei näistä kukaan tuttu tiedä, eikä voi edes vihjata kun mieltymykset on niin tuomittu esim. työympäristössä. Ehkä sinäkin kuvittelet näkeväsi ihmisestä päällepäin millainen hän seksuaalisuudeltaan on ja onko kanssasi yhteensopiva, mutta se voi tosiaan olla pelkkää kuvitelmaa.
Siinä olen kyllä yhä samaa mieltä, että jos toinen haluaa seurustella ennen seksiä ja toinen ei, niin he eivät ole yhteensopivia. JA yhä siksi kehoitan ap:ta ja kaltaisiaan seurustelemaan vain sellaisten ihmisten kanssa, joille myöskään ei seksi ole tärkeää. Niille joille on, kannattaa sen toimivuus testata mahdollisimman pian.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:16"]
Olen nainen joka haluan seksiä vasta parisuhteessa. Mutta tajuavatko miehet tämän? Eivät tajua. Täysin törkeästi tulee ehdotuksia sekssin, vaikka emme edes seurustele! Siis jo tutustumisvaiheessa. Enhän voi millään tietää, haluaako mies minusta mitään muuta. Sori vaan miehet, mutta minulta menee maku teihin kokonaan, jotka ehdotatte seksiä ennen kuin olette kunnolla sitoutuneessa parisuhteessa kanssani. Sellaisia miehiä, jotka haluavat ensin parisuhteen on ehkä 1/1000. Siis parisuhteen ennen edes ehdotustakaan seksistä.
[/quote]
Erittäin iso osa naistakin haluaa seksiä ennen suhdetta.
Mene sinä friikki jonnekkin katolliseen maahan jos haluat tuota järjetöntä ajatusmaailmaasi vaalia
Taasko etit miestä baarista? Mitä oikein oletit?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:43"]
kyllä minusta olisi aika erikoista, jos seksi ei suuresti rakastamansa ihmisen kanssa sujuisi....et selvästikään ole kohdannu aitoa rakkautta, jonka tietää sillä sekunnilla tai ylipäänsä rakastunu? minä olen. sellasta rakkautta ei tarvitse eikä edes voi "testata". sinun "kokeilusi" ei ole rakkautta nähnytkää.
[/quote]
Huhuh, melko kovan vastuun otat itsellesi kun pystyt sanomaan pelkästään seksuaalisen yhteensopivuuden perusteella kenen rakkaus on aitoa ja kenen ei! Rakkaus voi kuule olla kuinka aitoa tahansa, ja SILTI pari ei sovi seksuaalisesti yhteen. Ei se rakastuminen ja rakastaminen ole mitenkään siihen sidoksissa, mitkä ovat kenenkin seksimieltymykset tai tavat. Ei toisesta näe/tunne automaattisesti hänen seksuaalisuuttaan, joten se "aidosti" rakastuminen voi tapahtua vaikka pari olisi seksuaalisesti täysin yhteensopimaton.
Ei kai seksuaaliterapeutteja edes tarvittaisi, jos "aidoissa" suhteissa seksi aina toimisi automaattisesti, ja epäaitoja kukaan ei varmaan viitsisi lähteä terapiaan puimaankaan...
[/quote]
Mutta onko parisuhteet aitoja ja rakastavaisia jos seksi ei toimi? Eiköhän kumppaniaan aidosti rakastava ja tuottaa toiselle hyvää oloa ja hyväksyä toisen sellaisenaan kuin on. Toki on niitä naisia jotka väittävät, että on hyvä mies mutta kun muna on alle 20cm ja kestää vain 5min niin ei sovita seksuaalisesti yhteen. Sitä voi miettiä, että rakastaa tämä nainen miestään aidosti?
[/quote]
Mitä tämä on muutakuin miesvihaa?
Onneksi en ole enää nuori ja hakemassa miestä...mun nuoruudessa oli tavallista, että ensin seurusteltiin ainakin muutama kuukausi, ennenkuin mentiin sänkyyn. Minä ja mieheni seurustelimme puoli vuotta ennen ekaa kertaa. Varmaan vähän vanhemmat harrastivat seksiä nopeammin, mutta uskon, että kyllä ihan aikuisillakin oli ensin se seurustelusuhde ja sitten vasta seksiä.
Nykyaika on niin seksikeskeistä, että sitä on tämmöisen lähes 50-v tädin vaikea ymmärtää. Siis en tarkoita, että seksissä on mitään pahaa, päinvastoin, sehän on elämän suola ja ilo, mutta tuntuu, että kaikki pyörii nykyään sen ympärillä. Ensin harrastetaan seksiä ja sitten katsotaan, aletaanko seurustelemaan. Minusta ihan väärä järjestys.
Kyllä oli vaan ihanaa ensin tutustua toiseen muuten, viettää aikaa yhdessä, jutella, oli sitä kutinaa vatsanpohjassa ja tietysti paljon romantiikkaa. Siitä sitten vähitellen kohti ensimmäistä rakastelua...muutenkin edettiin rauhallisesti, yhteen muutettiin vasta parin vuoden seurustelun ja kihlauksen jälkeen. Kumpikin tiesi, että ollaan tosissaan. Ja ensin naimisiin, sitten lapsia. Jotenkin tuntuu, että onko nykyään enää kukaan tosissaan avioliiton suhteenkaan? Ihan kuin ei olisi tarkoituksenakaan olla yhdessä loppuelämää, ei osata hoitaa parisuhdetta, eikä ajatella toisen etua ensin vaan aina on etusijalla oma hyvinvointi. Puhumattakaan, että lapsia ajateltaisiin, omat oikeudet menee kaiken edelle. Älkää menkö yhteen miehen kanssa, joka haluaa heti seksiä, mikäli siis ette itse halua. Jos mies on tosissaan kiinnostunut, kyllä hän jaksaa vähän aikaa odottaa. Ja puhukaa asiat halki, poikki ja pinoon, että olette varmoja, että kumpikin haluaa sitoutua, kumpikin ymmärtää mihin on ryhtymässä ja varsinkin, jos hankitte lapsia. Kummankin täytyy olla täysillä hommassa mukana, muuten siitä ei tule mitään.
No niin, tämmöisiä tädillisiä neuvoja ;)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:45"]
Kuten sanoin, seksuaalisuus ei ole mikään erilllinen osa ihmistä joka on kätketty johokin yllätysmunaan päänsisälle(ja joka tulee esille vain seksin aikana), vaan ihmisistä heijastuu kyllä jotain ulospäinkin. Vai muuttuko ihminen joksikin toiseksi seksitilanteessa? Minusta ei. Ainakaan niin paljon kuin luulet. Muutenkin sellainen asia kuten *kuinka monta kertaa viikossa* ja vastaavat ovat aika kompromissin varaisia juttuja, jota tehdään aikuisten parisuhteissa. Eiköhän sekin kerro jo jotain jos toinen haluaa seksiä heti ja toinen ei. Siis tapailuvaiheessa. Se on jo yksi signaali.
[/quote]
Monet kyllä muuttuvat, uskot tai ei. Jonkin verran osviittaa voi toki saada, mutta se useimmiten kattaa tyyliin 10% totuudesta. Ja esim. jos joku haluaa seksiä joka toinen päivä ja joka toinen vuosi, niin siinä ei yksinkertaisesti voi tehdä molemmille sopivaa kompromissia.
Voin kertoa, olen olen harrastanut tiettyjä "pervouksia" ja etsinyt tähän seuraa netistä. Kenestäkään niistä miehistä ei päälle päin uskoisi mistä he tykkäävät, ei yhdestäkään. Useimpien puolisotkaan eivät tiedä niistä himoista joita he mun kanssa on toteuttaneet. Monet on sanoneetkin että ei näistä kukaan tuttu tiedä, eikä voi edes vihjata kun mieltymykset on niin tuomittu esim. työympäristössä. Ehkä sinäkin kuvittelet näkeväsi ihmisestä päällepäin millainen hän seksuaalisuudeltaan on ja onko kanssasi yhteensopiva, mutta se voi tosiaan olla pelkkää kuvitelmaa.
Siinä olen kyllä yhä samaa mieltä, että jos toinen haluaa seurustella ennen seksiä ja toinen ei, niin he eivät ole yhteensopivia. JA yhä siksi kehoitan ap:ta ja kaltaisiaan seurustelemaan vain sellaisten ihmisten kanssa, joille myöskään ei seksi ole tärkeää. Niille joille on, kannattaa sen toimivuus testata mahdollisimman pian.
[/quote]
Minun seksuaalisuuteni on hyvin joustava joten ehkä sen takia koen että kun luonne ja muut henkinen puoli naftaa niin loput tulee perässä. Minä voin harrastaa sitä paljon tai vähän, ihan sama. ja niin edelleen. En ole riippuvainen, mutta ainahan se hyvää on. Mutta esimerkiksi minä etsin kumppaniksi toisia introvertteja, eikä introvertit jaksa aina olla toisen seurassa, vaan tarvitsee omaa aikaa, joten siitä voi päätellä jo jotain. Kay. Joten ei se toinen ihminen minusta yhäkään mikään täysi yllätys ole. Kun etsin samankaltaista ihmistä kuin itse olen niin on todennäköistä että tarpeet naftaa.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:43"]
kyllä minusta olisi aika erikoista, jos seksi ei suuresti rakastamansa ihmisen kanssa sujuisi....et selvästikään ole kohdannu aitoa rakkautta, jonka tietää sillä sekunnilla tai ylipäänsä rakastunu? minä olen. sellasta rakkautta ei tarvitse eikä edes voi "testata". sinun "kokeilusi" ei ole rakkautta nähnytkää.
[/quote]
Huhuh, melko kovan vastuun otat itsellesi kun pystyt sanomaan pelkästään seksuaalisen yhteensopivuuden perusteella kenen rakkaus on aitoa ja kenen ei! Rakkaus voi kuule olla kuinka aitoa tahansa, ja SILTI pari ei sovi seksuaalisesti yhteen. Ei se rakastuminen ja rakastaminen ole mitenkään siihen sidoksissa, mitkä ovat kenenkin seksimieltymykset tai tavat. Ei toisesta näe/tunne automaattisesti hänen seksuaalisuuttaan, joten se "aidosti" rakastuminen voi tapahtua vaikka pari olisi seksuaalisesti täysin yhteensopimaton.
Ei kai seksuaaliterapeutteja edes tarvittaisi, jos "aidoissa" suhteissa seksi aina toimisi automaattisesti, ja epäaitoja kukaan ei varmaan viitsisi lähteä terapiaan puimaankaan...
[/quote]
Mutta onko parisuhteet aitoja ja rakastavaisia jos seksi ei toimi? Eiköhän kumppaniaan aidosti rakastava ja tuottaa toiselle hyvää oloa ja hyväksyä toisen sellaisenaan kuin on. Toki on niitä naisia jotka väittävät, että on hyvä mies mutta kun muna on alle 20cm ja kestää vain 5min niin ei sovita seksuaalisesti yhteen. Sitä voi miettiä, että rakastaa tämä nainen miestään aidosti?
[/quote]
Voi toki rakastaa, mutta jos ei saa tyydyttävää seksiä niin kyllä se suhde on silti tuhoon tuomittu (jos siis kokee että tyydyttävään seksiin tarvitsee 20+ kalun joka kestää pitkään). Ikävä kyllä. Tätä voi olla epäseksuaalisten ihmisten hyvin vaikea käsittää, mutta useimmille se seksi ON niin iso osa elämää, että ilman sitä ei suhdekaan pysy hyvänä.
Olen verrannut tätä usein keskusteluun - jos haluat keskustella mutta kumppanisi on mykkä ja enintään suostuu jättämään sulle muutaman post-it lapun päivässä, niin se suhde vaan ei pidemmän päälle toimi! Pikku hiljaa se keskustelua haluava alkaa katkeroitua ja viritellä keskusteluja muiden kanssa, ja hänen tyytymättömyytensä myös tappaa rakkauden. Sama seksin kanssa - voit olla vaikka kuinka rakastunut, mutta jos et voi toteuttaa yhtä sinulle tärkeää elämän osa-aluetta niin se syö sen rakkauden tunteenkin pikku hiljaa! Tällaisissa asioissa ei voi tehdä molemmille tyydyttävää kompromissia, jos puolisot ovat liian kaukana toisistaan. Jos se minuuttimuna ei esimerkiksi yhtään tykkää tyydyttää naistaan dildolla tai käyttää käsiään, niin ei tuota tilannetta pelasta mikään rakkaus tai kompromissi. Jompi kumpi on aina tyytymätön, eikä sellainen suhde kestä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:53"]
Älkää menkö yhteen miehen kanssa, joka haluaa heti seksiä, mikäli siis ette itse halua.
...
No niin, tämmöisiä tädillisiä neuvoja ;)
[/quote]
Eli tehkää kuten hyvältä tuntuu eikä niinkuin täti sanoo. Jos seksi on hyvää ja kivaa, niin go for it. Jos homma arveluttaa ja vonkaaminen ärsyttää, niin älkää haukkuko toista törkeäksi vaan todetkaa, että nyt ei kemiat kohtaa, oli kiva tutustua, mutta suhdetta tästä ei tule. Pakkoko sitä toista on ruveta lyttäämään ja haukkumaan?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:55"]
Minun seksuaalisuuteni on hyvin joustava joten ehkä sen takia koen että kun luonne ja muut henkinen puoli naftaa niin loput tulee perässä. Minä voin harrastaa sitä paljon tai vähän, ihan sama. ja niin edelleen. En ole riippuvainen, mutta ainahan se hyvää on.
[/quote]
Eli sulle on oikeasti ihan sama haluaako kumppanisi pelkkä lähetyssaarnaajaa pimeässä kerran kuussa ilman esileikkejä, tai haluaako hän joka päivä rajua seksiä anaalitappi molempien pyllyssä ruoskaa heiluttaen ja pissaa tiristäen, viikonloppuisin ryhmäorgioita harrasten ja sun lesboilua katsoen? Molemmat on sulle ihan yhtä ok?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:53"]Kyllä oli vaan ihanaa ensin tutustua toiseen muuten, viettää aikaa yhdessä, jutella, oli sitä kutinaa vatsanpohjassa ja tietysti paljon romantiikkaa. Siitä sitten vähitellen kohti ensimmäistä rakastelua.[/quote]
Miksi kaikkien pitäisi toimia arimpien naisten halujen mukaan?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:33"]
... mutta kun olen nainen, joka EI OSOITA, että haluaisin seksiä, niin silti sitä ehdotetaan. Miksi?
ap
[/quote]
Aika harva mitenkään suoraan osoittaa, että haluaa seksiä, joten miksei ehdottaa?
[/quote]
Miksei osoita? Jos kerran haluaa?
ap
[/quote]
Erittäin hyvä kysymys. Minulta, olen siis mies, ei ole koskaan nainen ensin kysynyt seksiä.