Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten törkeydestä

Vierailija
25.08.2015 |

Olen nainen joka haluan seksiä vasta parisuhteessa. Mutta tajuavatko miehet tämän? Eivät tajua. Täysin törkeästi tulee ehdotuksia sekssin, vaikka emme edes seurustele! Siis jo tutustumisvaiheessa. Enhän voi millään tietää, haluaako mies minusta mitään muuta. Sori vaan miehet, mutta minulta menee maku teihin kokonaan, jotka ehdotatte seksiä ennen kuin olette kunnolla sitoutuneessa parisuhteessa kanssani. Sellaisia miehiä, jotka haluavat ensin parisuhteen on ehkä 1/1000. Siis parisuhteen ennen edes ehdotustakaan seksistä. 

Kommentit (160)

Vierailija
61/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap:lle seksi on aika yhdentekevää, jos hän kutsuukin sitä vain jalkojen aukomiseksi naisen osalta. Monille naisillekin se on tärkeä osa parisuhdetta, ja siihenkin puoleen täytyy tutustua ennen parisuhdetta. Kannattaa muuten unohtaa ne naisia huorittelevat miehet, tuskin sellaista naistenvihaajaa haluat parisuhteeseen.

Vierailija
62/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:18"]

Jotenkin ilmeisesti ajattelet että tämä suhdetta haluava suostui seksiin toisen mieliksi saadakseen parisuhteen, ja on nyt jotenkin "petetty" kun ei uhrauksestaan huolimatta saanutkaan suhdetta. Tämä on kuitenkin ihan väärä lähtökohta, sillä kenenkään ei pidä harrastaa seksiä jos ei itse halua

[/quote]Tämä.

Seksi on kivaa, parisuhteet ovat kivoja, treffeillä käyminen on kivaa.

Kun kumpikin osapuoli (tai kaikki osapuolet) ovat mukana vapaasta tahdostaan ja hyvällä fiiliksellä, syntyy mukavia kokemuksia. Jos suostuu johonkin vasten tahtoaan, pilaa homman itseltään ja muilta. -60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:33"]

... mutta kun olen nainen, joka EI OSOITA, että haluaisin seksiä, niin silti sitä ehdotetaan. Miksi?

ap

[/quote]

Aika harva mitenkään suoraan osoittaa, että haluaa seksiä, joten miksei ehdottaa?

Vierailija
64/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:14"]

Miksi ihmeessä et sano miehelle heti, että sinä harrastat seksiä vasta parisuhteessa? Mistä ihmeestä se mies tuon voi tietää, jos et sinä ääneen hänelle kerro? Eikös se vaan olisi hyvä asia, jos mies lähtisi lätkimään heti tuon kuultuaan, niin ei sitten menisi kenenkään aikaa hukkaa? Tai jos mies sanoisikin, että hän ajattelee samoin, niin sehän olisi sulle lottovoitto.

[/quote]

Mun pointti oli se, että mulla menee maku mieheen, joka ei itse ymmärrä tällaista asiaa sen enempää arvostaa. Se antaa vaikutelman, että kyseinen mies panee ketä vaan missä vaan milloin vaan. 

Mutta jos lähtisin tästä vielä seuraa etsimään, niin ehkä pitää sanoa. Mutta antaako sekin nyt sitten vähän pöhkön vaikutelman, että ennen kuin seksi on tullut edes puheeksi mä itse sanon, että en halua sitä ennen kuin parisuhteessa. Kyllä vituttais tehdä miehelle sekin selväksi, ei, kun MÄ TOIVON SITÄ SAMAA MIEHELTÄ. Eihän se ole sama, jos mies itse kuitenkin asennoituu toisin ja vain minun mielikseni sitten pihtaa. Menköön tosiaan muualle naimaan naisia joilla on asian suhteen kiire.

ap

[/quote]

Koska asia vaikuttaa noin tärkeältä sinulle ja seksi kuitenkin on ihan luonnollinen osa seurustelua eli varmasti suurin osa ihmisistä odottaa, että se tapahtuu suhteen alkuvaiheessa, niin kyllä minusta tuo kannattaa sanoa heti tapailun alkuvaiheessa. Eihän sitä nyt heti ensimmäisenä tarvitse möläyttää, mutta itse kertoisin viimeistään toisilla treffeillä. Olisihan se itsellekin helpompaa, kun ei tarvitse stressata sen suhteen, että odottaako se mies nyt saavansa tällä kertaa ja sitten pettyä, jos se alkaakin vonkaamaan. 

Muuten, mussä vaiheessa parisihde sinulle oikeasti sitten alkaa? Varaudu vastaamaan tähänkin.

Väitän kyllä, että suurin osa naisista pitäisi miestä homona tai muuten outona, jos mies ei viimeistään parin viikon tapailun jälkeen ehdottaisi jollain tapaa seksiä :)

Vierailija
65/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:46"]Hienoa yleistystä taas. Mulla se on mennyt päinvastoin, jos ei suoraa ehdotusta niin peitottuna kaksimielisiin juttuihin. Varsinkin netissä naisten kanssa jutellessa tulee hyvin ilmi naisten kiimaisuus ja lutkuus.
[/quote][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:46"]Hienoa yleistystä taas. Mulla se on mennyt päinvastoin, jos ei suoraa ehdotusta niin peitottuna kaksimielisiin juttuihin. Varsinkin netissä naisten kanssa jutellessa tulee hyvin ilmi naisten kiimaisuus ja lutkuus.
[/quote]

Missä niitä naisia löydät? Oletko meinaan varma, että ovat naisia eikä naista esittäviä miehiä? Googlaa Helsingin Sanomissa ilmestynyt Sampo Syreenin haastattelu. ..

Vierailija
66/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:06"]

Jos sä olisit ensin tutustunut mieheen puoli vuotta, tavannut hänen perheensä, ihastunut kunnolla, tehnyt ehkä tulevaisuuden suunnitelmiakin.. ja sitten menisit sänkyyn ja huomaisitte että ette ole ollenkaan seksuaalisesti yhteensopivia, niin sittenkö harmittaisi vähemmän :o? 

[/quote]

Minä olen sellainen ihminen joka tykkää avata suunsa ja puhua. Samoin pidän ihmisistä jotka myös tekee näin. Niistä seksuaalimieltymiksistä voi ihan puhuakin ilman että mennään heti sänkyyn kokeilemaan (ja pettymään mikä on ehkä ahdistavaa sitten kummallekin). 

[/quote]

Sori, mutta todella naiivi ajattelutapa. Joo voihan sitä puhua, mutta kun toinen sanoo "tykkään rajusta seksistä" niin hän voi tarkoittaa sitä että pitää hieman toisen ranteesta kiinni, kun taas kuulija olettaa että rajulla tarkoitetaan sänkyyn sitomista ja ruoskalla vetelyä. Kun toinen sanoo että tykkää monipuolisesta seksistä, hän voi tarkoittaa sitä että kerran kuussa otetaan suihin, kun taas toinen olettaa että monipuolisuus sisältää parinvaihtoa ja roolileikkejä. Siinäpä sitten huomataan vasta toteutusvaiheessa että kaikki puhe meni ihan hukkaan, kun oikeasti on puhuttu ihan eriluokan asioista.

Seksi on ylipäätään sellainen asia, että pelkällä puheella et saa kuin pienen vihjeen siitä mistä toinen oikeasti pitää ja mitä hän tekee. Muuten mennään siihen että piirrellään kaavakuvia ja näytetään nukeilla mitä toinen tarkoittaa, ja siinäpä se vasta romantiikka kukkiikin! Lisäksi moni puhuu ns. ihanneminänsä suulla, esim. voi ihan vilpittömästi sanoa että haluaa paljon seksiä ja rakastaa sitä, mutta käytönnössä ei sitten jaksakaan kuin kaksi kertaa kuussa ja sekin vonkauksen jälkeen. Ei tällaisia asioita ihan oikeasti voi tietää kuin kokeilemalla.

Vierailija
67/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:41"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:39"]Ei kukaan normaali mies halua "ostaa sikaa säkissä". Ei nyt eletä missään 50-luvulla... [/quote] Mitäs toi tarkoittaa? Silloinhan sitä on ostanut sian säkissä, jos menty heti panemaan, mutta naisen luonne onkin ihan hirveä. Toisinpäin tulee tuskin pettymyksiä. Siis että nainen onkin oikea kultakimpale, ja seksiäkin ehtii sitten harrastaa myöhemmin.

[/quote]

Kumpikin on paha, huono luonne ja seksin vähyys. Naisille ei tosiaan mene kaaliin se, että jos naiselta loppuu pesän saanti, ei hyvä luonne korvaa mitään. Silloin mennään ja pannaan muita.

Vierailija
68/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:54"]

Miten voisi "sitoutua" seurusteluun, jos ei ole edes seksiä vielä harrastanut :o? Se kuitenkin on todella iso osa parisuhdetta, niin olisi järjetöntä alkaa parisuhteeseen ennen kuin on edes kokeiltu toimiiko seksi. Melkein sama kuin jos ei keskustelisi toisen kanssa sanaakaan, ennen kuin pitäisi jo päättää että seurustellaanko vai ei... Tuskin ap sitäkään arvostaisi, että toinen "sitoutuisi" seurustelemaan kanssasi, mutta päättäisi suhteen ekan seksikerran jälkeen kun se ei ollutkaan toimivaa? Sun kannattanee etsiä aseksuaalista seuraa, sillä ns. normaalille miehelle seksi on kyllä tärkeä osa suhdetta.

T. Nainen, joka todellakaan ei alkaisi suhteeseen jonkun kanssa, jonka kanssa ei ole harrastanut seksiä

[/quote]

kyllä minusta olisi aika erikoista, jos seksi ei suuresti rakastamansa ihmisen kanssa sujuisi....et selvästikään ole kohdannu aitoa rakkautta, jonka tietää sillä sekunnilla tai ylipäänsä rakastunu? minä olen. sellasta rakkautta ei tarvitse eikä edes voi "testata". sinun "kokeilusi" ei ole rakkautta nähnytkää. eihän kukaan kohtelisi rakastettuaan huonosti tai ajattelisi hänen olevan vain jokin "koe". voit lukea lisää täältä, miksi kanattaa odottaa:)

http://elavatvedet.fi/heteroseksuaalisuus/esiaviollinen-seksi-miksi-kannattaa-odottaa/

Vierailija
69/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:43"]

kyllä minusta olisi aika erikoista, jos seksi ei suuresti rakastamansa ihmisen kanssa sujuisi

[/quote]Käsittämätön kommentti. Valtaosa seksiongelmista koskee nimenomaan pariskuntia, jonka osapuolet rakastavat toisiaan. -60

Vierailija
70/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:14"]

Miksi ihmeessä et sano miehelle heti, että sinä harrastat seksiä vasta parisuhteessa? Mistä ihmeestä se mies tuon voi tietää, jos et sinä ääneen hänelle kerro? Eikös se vaan olisi hyvä asia, jos mies lähtisi lätkimään heti tuon kuultuaan, niin ei sitten menisi kenenkään aikaa hukkaa? Tai jos mies sanoisikin, että hän ajattelee samoin, niin sehän olisi sulle lottovoitto.

[/quote]

Mun pointti oli se, että mulla menee maku mieheen, joka ei itse ymmärrä tällaista asiaa sen enempää arvostaa. Se antaa vaikutelman, että kyseinen mies panee ketä vaan missä vaan milloin vaan. 

Mutta jos lähtisin tästä vielä seuraa etsimään, niin ehkä pitää sanoa. Mutta antaako sekin nyt sitten vähän pöhkön vaikutelman, että ennen kuin seksi on tullut edes puheeksi mä itse sanon, että en halua sitä ennen kuin parisuhteessa. Kyllä vituttais tehdä miehelle sekin selväksi, ei, kun MÄ TOIVON SITÄ SAMAA MIEHELTÄ. Eihän se ole sama, jos mies itse kuitenkin asennoituu toisin ja vain minun mielikseni sitten pihtaa. Menköön tosiaan muualle naimaan naisia joilla on asian suhteen kiire.

ap

[/quote]

Koska asia vaikuttaa noin tärkeältä sinulle ja seksi kuitenkin on ihan luonnollinen osa seurustelua eli varmasti suurin osa ihmisistä odottaa, että se tapahtuu suhteen alkuvaiheessa, niin kyllä minusta tuo kannattaa sanoa heti tapailun alkuvaiheessa. Eihän sitä nyt heti ensimmäisenä tarvitse möläyttää, mutta itse kertoisin viimeistään toisilla treffeillä. Olisihan se itsellekin helpompaa, kun ei tarvitse stressata sen suhteen, että odottaako se mies nyt saavansa tällä kertaa ja sitten pettyä, jos se alkaakin vonkaamaan. 

Muuten, mussä vaiheessa parisihde sinulle oikeasti sitten alkaa? Varaudu vastaamaan tähänkin.

Väitän kyllä, että suurin osa naisista pitäisi miestä homona tai muuten outona, jos mies ei viimeistään parin viikon tapailun jälkeen ehdottaisi jollain tapaa seksiä :)

[/quote]

Missä vaiheessa seksistä on tullut "luonnollinen osa seurustelua"? Minulle seksi on läheisyyden huipentuma rakastamani ihmisen kanssa. Kohokohta kaikkeen siihen mistä tässä pidän. Muutenkaan en arvosta tuota ryhmäpaine-asennetta että kun *kaikki muutkin sitä ja tätä niin se nyt vain on se normaali*. Jokainen on aika yksilö näissä asioissa ja minä ymmärrän APta täysin. Olenhan itse samanlainen.

Vierailija
71/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:48"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:39"]

Ei kukaan normaali mies halua "ostaa sikaa säkissä". Ei nyt eletä missään 50-luvulla...

[/quote]

ei varmaan nainenkaan.. miksi ap siis odottaa? miehellähän voi olla pieni muna ja ei lainkaan taitoja

[/quote]

Erittäin epätodennäköistä, että se häiritsee, jos mies on muuten oikea. Varsinkaan tuo "ei taitoja". Mitenköhän se sitten korjautuu..? ;)  Eikä munan tartte olla mikään mela.

ap

[/quote]

Huomaa että olet todella kokematon. On kuule olemassa miehiä (ja naisiakin ihan varmasti, mutta en ole kokeillut) joilla todellakaan ei ole taitoja eikä myöskään intoa niiden oppimiseen. On miehiä jotka makaavat vain lahnana, on miehiä jotka ei haluakaan koskea naisen sukupuolielimiiin, on miehiä joilla on niin pieni vehje ettei sitä pikkurillistä erota ja sitten niitä joilla on käyttökelvottoman iso. On todellakin miehiä, joiden kanssa ei ole ollenkaan seksuaalisesti yhteensopiva ja joista ei edes kouluttamalla voi saada itselleen yhteensopivaa, joten totta hemmetissä se yhteensopivuus pitää testata!

Toki jos sulle se yhteensopivuus on "ihan sama, ei häiritse jos ei sovikaan", niin se kertonee siitä ettet ylipäätään juuri arvosta seksiä kovin korkealle - jolloin taas on juuri oikein, että et ala mihinkään miesten kanssa joille se seksi ON tärkeää. Kuten sanottu - etsi aseksuaalinen kumppani. Muuten jossain vaiheessa sun seksikielteisyys/-välinpitämättömyys alkaa varmasti näkyä ja aiheuttaa miehelle ongelmia.

[/quote]

No on varmaan joo, mutta onhan parisuhteen kaatumisen mahdollisuus muistakin syistä olemassa. Voihan se sitten tosiaan olla niinkin, että seksi on niin huonoa, että on pakko päättää seurustelu, mutta paljon epätodennäköisempää, että niin käy, jos on paljon tunteita toista kohtaan ja tsekannut, että sovitaan luonteiden puolesta hyvin yhteen. Ja itse ainakin tunnen itseni vain halvaksi, jos mies sitten ei haluakaan parisuhdetta, (vaikka itse haluaisin) mutta seksi kyllä kelpaa. Kellekään täällä ikinä käynyt niin? Et sitten siitä ajatellut ketään varoittaa tai valistaa? Kumpikohan tuntuisi muuten itsestä pahemmalta? 

ap

[/quote]Mitä varoittamista siinä on? Jos oletetaan että kaksi aikuista haluaa harrastaa seksiä, ja sen jälkeen jossain pisteessä toinen näistä aikuisista huomaa että ei haluakaan parisuhdetta, niin mitä se toinen on hävinnyt? Hän on halunnut seksiä ja saanut sitä, toinenkin on halunnut seksiä ja saanut sitä. Toinen olisi halunnut parisuhteenkin mutta jäi sitä ilman - mutta eihän se mitenkään "mitätöi" sitä, että aiemmin tämäkin ihminen halusi seksiä. Sama kuin jos kaksi ihmistä haluaisi pelata biljardia, ja molemmat tykkäisi sen pelaamisesta. Sitten toinen ei haluaisikaan lähteä enää biljardin jälkeen kahville, niin vituttaisiko sitä (ihan mielellään biljardia pelannutta) että miksi meninkään ton kanssa pelaamaan kun en saanutkaan kahvia? Hell no, eiköhän se olisi päinvastoin iloinen että sai sentään kivan pelituokion vaikka jäisikin ilman kahvittelua!

Jotenkin ilmeisesti ajattelet että tämä suhdetta haluava suostui seksiin toisen mieliksi saadakseen parisuhteen, ja on nyt jotenkin "petetty" kun ei uhrauksestaan huolimatta saanutkaan suhdetta. Tämä on kuitenkin ihan väärä lähtökohta, sillä kenenkään ei pidä harrastaa seksiä jos ei itse halua - ja jos on ihminen joka ei juurikaan halua seksiä, niin silloin pitää etsiä kumppaniksi toinen joka ei juurikaan halua seksiä. Ja siksi olenkin ehdottanut sitä aseksuaalisen kumppanin etsimistä. 

Eli rautalangasta: kun seksiä harrastetaan molempien tahdosta ja halusta, ei se tee seksistä huonoa tai virhettä tapahtui sen jälkeen mitä tahansa. 

Ps: todellakin seksi voi olla huonoa vaikka henkisesti sopisi todella hyvin yhteen! Ikävä kyllä kokemuksen syvä rintaääni tässä puhuu, enkä todellakaan tarkoita mitään "tekniikkaa" vaan ihan vaikka juuri sitä että toinen tykkää päinvastaisista asioista kuin sinä, tai häntä ei innosta seksi ollenkaan, jne jne jne. Ei tällaisia asioita voi henkisestä yhteensopivuudesta juurikaan päätellä.

[/quote]

No aika usein täällä varoitetaan naista joka on kiinnostunut miehestä, että ehkä se haluaa vain seksiä tai pitää sua varalla. Sellainen satuttaa paljon enemmän kuin se, että alkaneessa parisuhteessa seksi onkin huonoa ja suhde pitää päättää, jos se itseä kerran häiritsee. 

Ja itselle on parisuhteissa aika usein tullut fiilis, että kelpaan kyllä seksiin mutta en muuhun tai oikeastaan niin päin, että koska en anna heti seksiä niin en kelpaa muuhuukaan. Minua nyt vain sattuu loukkaamaan sellainen miesten käytös ja eihän teidän tarvitse siitä välittäää tai mitään mieltä olla, kuten minullekin valistettiin, ettei mua tartte häiritä ne miesten kommentit, että naiset antavat liian helposti.

ap

Vierailija
72/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:50"]

kyllä minusta olisi aika erikoista, jos seksi ei suuresti rakastamansa ihmisen kanssa sujuisi

[/quote]Käsittämätön kommentti. Valtaosa seksiongelmista koskee nimenomaan pariskuntia, jonka osapuolet rakastavat toisiaan. -60

[/quote]

Suurinosa ei ihan oikeasti tiedä mitä rakkaus tarkoittaa. Monet hiffaa vasta ikääntyessä, jotkut ei silloinkaan.

Vierailija
73/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:52"]

Missä vaiheessa seksistä on tullut "luonnollinen osa seurustelua"?

[/quote]1960-luvulla. -60

Vierailija
74/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:50"]

[/quote]

Suurinosa ei ihan oikeasti tiedä mitä rakkaus tarkoittaa. Monet hiffaa vasta ikääntyessä, jotkut ei silloinkaan.

[/quote]No true Scotsman. -60

Vierailija
75/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:20"]

Ensin kysymys: Ap, mitä käytännössä tarkoittaa, ettet halua seksiä kuin vasta parisuhteessa. Mistä se parisuhde alkaa? Kolmansilta treffeiltä? Kun on oltu pari kuukautta yhdessä? Kun muutetaan yhteen?

Sitten huomautus: Suomalaisessa kulttuurissa on tavallista tehdä seksiin aloite jo tapailuvaiheessa, jos toinen vaikuttaa kivalta. Jos ei halua seksiehdotuksia kuulla, kannattaa asiasta mainita ensimmäisillä treffeillä. Muuten ei ehkä kannata loukkaantua asiasta, joka on täysin normaalia käyttäytymistä.

[/quote]Saisiko tähän vastauksen, ap. -60

Vierailija
76/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:54"]

[/quote]

No ihan jees, mutta pointti oli se että jos joku seurustelutyyli tai tapa nyt sattuu olemaan muotia niin ei ole pakko mennä sen mukaan. Minulle henkilökohtaisesti seksi toisena päivänä kuulostaa epänormaalilta - puhumattakaan ensimmäisestä päivästä.

Vierailija
77/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:33"]

... mutta kun olen nainen, joka EI OSOITA, että haluaisin seksiä, niin silti sitä ehdotetaan. Miksi?

ap

[/quote]

Aika harva mitenkään suoraan osoittaa, että haluaa seksiä, joten miksei ehdottaa?

[/quote]

Ja AP:n nillityksestä voisi miettiä käänteisesti, että miksi ihmeessä monet naiset ovat niin tärkeitä että osoittavat, että voisivat haluta seksiä vaikkei mies ole mitään ehtinyt ehdottelemaan? Vai onko nyt niin, että pahoista miehistä tehdään väkisin sikoja?

Vierailija
78/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:54"]

[/quote]

No ihan jees, mutta pointti oli se että jos joku seurustelutyyli tai tapa nyt sattuu olemaan muotia niin ei ole pakko mennä sen mukaan. Minulle henkilökohtaisesti seksi toisena päivänä kuulostaa epänormaalilta - puhumattakaan ensimmäisestä päivästä.

[/quote]Jos normaalilla tarkoitetaan tavallista ja yleistä, seksi jossakin vaiheessa ennen viikkokausien tiivistä yhdessäoloa on normaalia.

Sinä toki voit olla harrastamatta seksiä aina, kun et halua (ja niin kannattaakin). Ei kuitenkaan ole syytä ihmetellä ja loukkaantua, jos seurustelukumppani antaa ymmärtää, että seksi olisi kivaa vähän aikaisemminkin kuin ennen yhteen muuttamista.

Samalla tavalla ei kannata loukkaantua siitä, että eläkkeelle jäädessään saa lahjaksi kellon, bussiin noustaan yhdessä jonossa ja läheisen kuollessa muut lähettävät osanottoja. Seksialoitteiden tekeminen on osa kulttuuriamme. -60

Vierailija
79/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sitoudu mihinkään ennen koeajoa.
En osta sikaa säkissä.
Turha kiintyä henkisesti, jos seksi ei toimi yhtään.
N30

Vierailija
80/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:12"]

Jos sä olisit ensin tutustunut mieheen puoli vuotta, tavannut hänen perheensä, ihastunut kunnolla, tehnyt ehkä tulevaisuuden suunnitelmiakin.. ja sitten menisit sänkyyn ja huomaisitte että ette ole ollenkaan seksuaalisesti yhteensopivia, niin sittenkö harmittaisi vähemmän :o? 

[/quote]

Minä olen sellainen ihminen joka tykkää avata suunsa ja puhua. Samoin pidän ihmisistä jotka myös tekee näin. Niistä seksuaalimieltymiksistä voi ihan puhuakin ilman että mennään heti sänkyyn kokeilemaan (ja pettymään mikä on ehkä ahdistavaa sitten kummallekin). 

[/quote]

Sori, mutta todella naiivi ajattelutapa. Joo voihan sitä puhua, mutta kun toinen sanoo "tykkään rajusta seksistä" niin hän voi tarkoittaa sitä että pitää hieman toisen ranteesta kiinni, kun taas kuulija olettaa että rajulla tarkoitetaan sänkyyn sitomista ja ruoskalla vetelyä. Kun toinen sanoo että tykkää monipuolisesta seksistä, hän voi tarkoittaa sitä että kerran kuussa otetaan suihin, kun taas toinen olettaa että monipuolisuus sisältää parinvaihtoa ja roolileikkejä. Siinäpä sitten huomataan vasta toteutusvaiheessa että kaikki puhe meni ihan hukkaan, kun oikeasti on puhuttu ihan eriluokan asioista.

Seksi on ylipäätään sellainen asia, että pelkällä puheella et saa kuin pienen vihjeen siitä mistä toinen oikeasti pitää ja mitä hän tekee. Muuten mennään siihen että piirrellään kaavakuvia ja näytetään nukeilla mitä toinen tarkoittaa, ja siinäpä se vasta romantiikka kukkiikin! Lisäksi moni puhuu ns. ihanneminänsä suulla, esim. voi ihan vilpittömästi sanoa että haluaa paljon seksiä ja rakastaa sitä, mutta käytönnössä ei sitten jaksakaan kuin kaksi kertaa kuussa ja sekin vonkauksen jälkeen. Ei tällaisia asioita ihan oikeasti voi tietää kuin kokeilemalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi